Rura - nierdzewka
Rura - nierdzewka
Witam szanowną publiczność zgromadzoną na forum. Pytanie moje brzmi Jak się powinno spawać taką rurę ? czym ?
- Migomatem ?
- Elektrodą ?
- ...
I co najwazniejsze, jaka jest cena rury nierdzewnej i gdzie można ją nabyć ?
Najlepiej jak były by to okolice 3miasta lub samo 3miasto... może być też allegro
Proszę o pomoc ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę również o polecenie warsztatu gdzie wg. projektu własnego powyginali by takową rurkę ^^ najlepiej 3miasto lub okolice
- Migomatem ?
- Elektrodą ?
- ...
I co najwazniejsze, jaka jest cena rury nierdzewnej i gdzie można ją nabyć ?
Najlepiej jak były by to okolice 3miasta lub samo 3miasto... może być też allegro
Proszę o pomoc ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę również o polecenie warsztatu gdzie wg. projektu własnego powyginali by takową rurkę ^^ najlepiej 3miasto lub okolice
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
JunioR, w Szczecinie kupowalem kiedys rurę i ceny zaleza od ciezaru jej. Czyli jak dorwiesz rure o duzej srednicy a cienkoscienna to bedzie mozliwie tanio. Za metr fi 52 mm i sciance 1.5 mm placilem 27 zl. Bajer jednak jest taki ze sprzedawane jest w sztangach 6 m i jak chcesz np 2m to ci utna ale cena jest razy 2 czyli 54zł za 1m. Spawnac lepiej migomatem albo najlepiej gazowo. Osobiscie kupilem elektrody nierdzewki (cos kolo 1,5 zl za szt) i pospawalem elektrycznie. Nalezy pamietac jednak ze nierdzewka jest starsznie twarda i ciężka. Dostepne sa tez w ofercie kolanka i inne takie bajery. Co do wymiarow to powiem ci ze jest praktycznie tak ze pasuje rura w rure czyli co 2mm przy takich srednicach.
Ja kupilem bo akurat tak mieli 5m fi 52mm( zostalo mi chyba jeszcz ponad 2 m W takich hurtowniach napewno beda mieli sporo zrzynków wiec wybór bedzie.
Ja kupilem bo akurat tak mieli 5m fi 52mm( zostalo mi chyba jeszcz ponad 2 m W takich hurtowniach napewno beda mieli sporo zrzynków wiec wybór bedzie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
spawarka TIG spawa się tym aluminium i kwasówkę i inne takie
Od elektrodowej i MIGa jest na tyle lepszy że spawy nie będą rdzewieć, jest bardziej precyzyjny a spawy są prawie niewidoczne
do tego trzeba też użyć dobrego gazu do osłony i drutu.
Duża ilość gazu przy małej ilości drutu. Jako gaz to Corgon 18 powinien się nadawać
MIG i elektrody też się nadają ale do układów gdzie potrzeba jest precyzja lepiej używać TIG mówię tu o spawaniu dolotów czy właśnie wydechów
Jedyna wada TIGa że strasznie wolno idzie spawanie nim
[ Dodano: 2008-01-09, 19:28 ]
a właściwie to poszukaj sobie na [External Link Removed for Guests] tam był kiedyś całkiem obszerny temat i było fachowo wyjaśnione czym lepiej spawać kwasówkę Ja stamtąd mam informacje
Od elektrodowej i MIGa jest na tyle lepszy że spawy nie będą rdzewieć, jest bardziej precyzyjny a spawy są prawie niewidoczne
do tego trzeba też użyć dobrego gazu do osłony i drutu.
Duża ilość gazu przy małej ilości drutu. Jako gaz to Corgon 18 powinien się nadawać
MIG i elektrody też się nadają ale do układów gdzie potrzeba jest precyzja lepiej używać TIG mówię tu o spawaniu dolotów czy właśnie wydechów
Jedyna wada TIGa że strasznie wolno idzie spawanie nim
[ Dodano: 2008-01-09, 19:28 ]
a właściwie to poszukaj sobie na [External Link Removed for Guests] tam był kiedyś całkiem obszerny temat i było fachowo wyjaśnione czym lepiej spawać kwasówkę Ja stamtąd mam informacje
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Panie kolego jak TIG to tylko w osłonie argonu a nie Corgonu czyli mieszanki. Pracuję w tej branży i troszkę wiem, wiec jak coś to mogę pomóc. Zgadzam się że Tigiem spaw będzie super ładny, z dobrym przetopem. Weź tylko pod uwagę, że łącząc stal zwykłą niestopową z nierdzewką dobrze mieć drut o oznaczeniu 309 do spawania stali róznoimiennych, chyba ze spawasz nierdzewkę do nierdzewki to 308-zwykły nierdzewny drucik.
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L
Skoda Favorit 136L
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a widzisz kolego człowiek uczy sięna błędach. Zawsze myślałem że corgon do tego idzie. Fajnie że jest na forum kolejna osoba z fachem w rękach Liczymy na dalsze doradztwo gdyby comayday411 pisze:Panie kolego jak TIG to tylko w osłonie argonu a nie Corgonu czyli mieszanki.
[ Dodano: 2008-01-22, 22:06 ]
junior temat zostaw przyda się . Może zmień temat na coś związane z robieniem wydechu czy coś.