Kupno Astry
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Miałem dwie Asie F jedną 1,6 8v z lpg a drugą 1.7 dtl. Astrą 1.6 z lpg od samego początku zrobiłem ponad 120 tyś. poza serwisem podstawowym nic nie robiłem. Oczywiście co jakiś czas przeglądałem stan techniczny Asi bo dbałem o nią strasznie, ale po 2,5 roku zaczęła korozja robić swoje ale o stan techniczny bez zarzutu- polecam po za tym silnik w miarę bez kolizyjny, łatwy w obsłudze, części tanie, elastyczny i jeżeli dorwiez taką w dobrym stanie można nią jeździć kupe lat.
Natomiast jeżeli chodzi o diesla pomykałem ponad 1,5 roku 1.7 dtl wiadomo jeżeli chodzi o diesla więcej roboty ale taniej. Tzn. trzeba przestrzegać terminów wymiany płynów itd. delikatnie się obchodzić ze sprzętem a dokładniej z turbiną. Olej wymieniać na czas. Po prostu więcej zaangażowania. Przede wszystkim trzeba trafić na dobry egzemplarz nie zjeżdżony a jeśli chodzi o to na naszym rynku to ciężko. Ja obydwie Asie ciągnąłem z belgii zresztą tą którą teraz pomykałem też jest z belgii. Autka w dobrym stanie. Dużo słyszałem na temat diesla Isuzu, zresztą też miałem trochę do czynienia, silnik faktycznie pod względem mocy jest lepszy niż dtl oplowski. Ale coś za coś, droższe części, bardziej skomplikowana konstrukcja. Mówią że Isuzu lepszy niż oplowski, moim zdaniem to nie prawda, zależy w jakim stanie sie trafi. Zresztą każdy chwali to czym jeździ. Przede wszystkim stan techniczny. Jaki CI się trafi w bardzo dobrym stanie taki bierz. Ja praktycznie zawsze jeździłem dieslami a troszkę ich przerobiłem więc następnym autem które zamierzam kupić to będzie diesel a jaka marka to się jeszcze okaże. Na pewno nie renault
Natomiast jeżeli chodzi o diesla pomykałem ponad 1,5 roku 1.7 dtl wiadomo jeżeli chodzi o diesla więcej roboty ale taniej. Tzn. trzeba przestrzegać terminów wymiany płynów itd. delikatnie się obchodzić ze sprzętem a dokładniej z turbiną. Olej wymieniać na czas. Po prostu więcej zaangażowania. Przede wszystkim trzeba trafić na dobry egzemplarz nie zjeżdżony a jeśli chodzi o to na naszym rynku to ciężko. Ja obydwie Asie ciągnąłem z belgii zresztą tą którą teraz pomykałem też jest z belgii. Autka w dobrym stanie. Dużo słyszałem na temat diesla Isuzu, zresztą też miałem trochę do czynienia, silnik faktycznie pod względem mocy jest lepszy niż dtl oplowski. Ale coś za coś, droższe części, bardziej skomplikowana konstrukcja. Mówią że Isuzu lepszy niż oplowski, moim zdaniem to nie prawda, zależy w jakim stanie sie trafi. Zresztą każdy chwali to czym jeździ. Przede wszystkim stan techniczny. Jaki CI się trafi w bardzo dobrym stanie taki bierz. Ja praktycznie zawsze jeździłem dieslami a troszkę ich przerobiłem więc następnym autem które zamierzam kupić to będzie diesel a jaka marka to się jeszcze okaże. Na pewno nie renault
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!
- jozefpenc
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 mar 2008, 12:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
witam, podłączę się do tematu...
jestem w trakcie podchodów do kupna astry G, 3 drzwi, roczniki 1999-2000
zastanawiałem się nad jednostkami 1,4 70kilkaKM, 1,4 100KM, 1,6 100KM, 2.0 DTI, auto najprawdopodobniej przywiozę z Niemiec,
profil użytkowania samochodu to 5x w tygodniu korki do/z pracy, 2x w tygodniu trasa 120 km, 1x w roku trasa 1500 km, najczęściej podróżujące 2 osoby, w trasie + bagaż
moje pytania do posiadaczy i specjalistów:
1. jaka jednostka (także inna niż wymienione) w tych rocznikach pozwoli mi cieszyć się z jazdy bez większych wydatków przez najbliższe 3 lata?
2. która z jednostek zapewnia nienajgorsze osiągi (bezstresowe wyprzedzanie w trasie), a przy tym spalanie max 8l benzyny (6l ropy) w mieście?
3. jak wygladają różnice w osiągach i rzeczywistej eksploatacji tych jednostek w wieku 8-9 lat? czyli co najbardziej się opłaca?
4. na co zwrócic szczególna uwagę przy danej jednostce?
z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
jestem w trakcie podchodów do kupna astry G, 3 drzwi, roczniki 1999-2000
zastanawiałem się nad jednostkami 1,4 70kilkaKM, 1,4 100KM, 1,6 100KM, 2.0 DTI, auto najprawdopodobniej przywiozę z Niemiec,
profil użytkowania samochodu to 5x w tygodniu korki do/z pracy, 2x w tygodniu trasa 120 km, 1x w roku trasa 1500 km, najczęściej podróżujące 2 osoby, w trasie + bagaż
moje pytania do posiadaczy i specjalistów:
1. jaka jednostka (także inna niż wymienione) w tych rocznikach pozwoli mi cieszyć się z jazdy bez większych wydatków przez najbliższe 3 lata?
2. która z jednostek zapewnia nienajgorsze osiągi (bezstresowe wyprzedzanie w trasie), a przy tym spalanie max 8l benzyny (6l ropy) w mieście?
3. jak wygladają różnice w osiągach i rzeczywistej eksploatacji tych jednostek w wieku 8-9 lat? czyli co najbardziej się opłaca?
4. na co zwrócic szczególna uwagę przy danej jednostce?
z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
- jozefpenc
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 mar 2008, 12:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 sty 2008, 23:54
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 lip 2008, 15:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jeśli Astra F to polecam z silnikiem x16szr. Sam taką ujeżdżam - jest cicha, dynamiczna i ekonomiczna
Co do 1,7 TD isuzu wypowiem się w kontekście posiadanej przeze mnie Vectry z tym motorkiem. REWELACJA! Miałem już 300 tyś nastukane a silnik nie dostawał zadyszki. Licznikowe 180 km/h lllajtowo
Musisz przestrzegać wymiany płynów i KONIECZNIE poznaj zasady jazdy turbodieslem!
x16szr jest dla mnie miłą odmianą, lubię ten silniczek
Co do 1,7 TD isuzu wypowiem się w kontekście posiadanej przeze mnie Vectry z tym motorkiem. REWELACJA! Miałem już 300 tyś nastukane a silnik nie dostawał zadyszki. Licznikowe 180 km/h lllajtowo
Musisz przestrzegać wymiany płynów i KONIECZNIE poznaj zasady jazdy turbodieslem!
x16szr jest dla mnie miłą odmianą, lubię ten silniczek
Wierny marce Opel! Najpierw była Vectra A 1,7TD, teraz Astra 1,6 8v