Kupno Astry
Kupno Astry
Witam
Mam zamiar zakupic Astre. Do teraz zastanawiam sie z jakim silnikiem. Tak zeby byla oczywiscie najlepsza w eksploatacji i zarazem tania. Diesel czy jednak gaz
Chcialbym wersje kombi. Nie stac mnie na nic wiecej niz starszy model F
Na co przed zakupem zwrocic uwage. Wiem ze na pewno na rdze. Ale co jeszcze. Zeby nie kupic byle czego
Pytam fachowcow ktorzy maja juz astre. Dla mnie to jest jakas magia. Mam nadzieje ze mi pomozecie
Mam zamiar zakupic Astre. Do teraz zastanawiam sie z jakim silnikiem. Tak zeby byla oczywiscie najlepsza w eksploatacji i zarazem tania. Diesel czy jednak gaz
Chcialbym wersje kombi. Nie stac mnie na nic wiecej niz starszy model F
Na co przed zakupem zwrocic uwage. Wiem ze na pewno na rdze. Ale co jeszcze. Zeby nie kupic byle czego
Pytam fachowcow ktorzy maja juz astre. Dla mnie to jest jakas magia. Mam nadzieje ze mi pomozecie
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
ja ze swej strony polecam silniki 1.6 jednopunktowy wtrysk, oznaczenie x16sz lub x16szr - prosta, wytrzymała konstrukcja, tanie części, w miarę ekonomiczne... bardzo dobrze znoszą LPG (instalka II generacji)
o dieslach się nie wypowiadam, bo nigdy nie miałem ani nie jeździłem...
do kombiaka zdecydowanie odradzam silniki 1.4 - za słabe...
1.6 też nie rewelacja, ale spalanie wychodzi mniejsze, niż w 1.4
w tym roczniku raczej reguły dot. stanu nie ma... nie wierz w stukilakdziesiętne przebiegi i opowieści o dziadku, co to "w niedzielę do kościoła tylko jeździł..."
każdy odlądany egzemplarz traktuj idywidualnie - po 5 obejrzanych zaczniesz sam wyłapywać szczegóły
powodzenia
o dieslach się nie wypowiadam, bo nigdy nie miałem ani nie jeździłem...
do kombiaka zdecydowanie odradzam silniki 1.4 - za słabe...
1.6 też nie rewelacja, ale spalanie wychodzi mniejsze, niż w 1.4
w tym roczniku raczej reguły dot. stanu nie ma... nie wierz w stukilakdziesiętne przebiegi i opowieści o dziadku, co to "w niedzielę do kościoła tylko jeździł..."
każdy odlądany egzemplarz traktuj idywidualnie - po 5 obejrzanych zaczniesz sam wyłapywać szczegóły
powodzenia
jestem już stary...
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Jeśli chcesz tani, wytrzymały i ekonomiczny silnik to polecam CxxNZ a najlepiej C18NZ zwlaszcza do gazu. Wtedy silnik traci na mocy więc bez Blosa 1.8 to jak 1.6 na benzynie. Jednopunkt 8 zaworowy jest wytrzymały, dobrze znosi instalkę II gen. i jest tani w naprawie. Oczywiście najlepiej kupić C20XE 150km ale jeśli nie ma kasy...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 maja 2007, 10:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
coraz blizej jednak mi do diesla
duzo dobrego sluszalem o silnikach isuzu montowanych w astrach. Czy rzeczywiscie sa tak dobre i niezawodne? W jaki sposob były oznaczane te silniki, gdzie mozna sprawdzic jaki faktycznie jest silnik (podajecie jakies wzory ale nawet nie wiem gdzie to mozna faktycznie sprawdzic), w jakich latach byly montowane te jednostki do Asterixow
garstka pytan
duzo dobrego sluszalem o silnikach isuzu montowanych w astrach. Czy rzeczywiscie sa tak dobre i niezawodne? W jaki sposob były oznaczane te silniki, gdzie mozna sprawdzic jaki faktycznie jest silnik (podajecie jakies wzory ale nawet nie wiem gdzie to mozna faktycznie sprawdzic), w jakich latach byly montowane te jednostki do Asterixow
garstka pytan
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
he he powiem tak sam jezdze 1,7 tds ISUZU... tylko HB nie kombi... i nie narzekajm z tyłu mialem obydwa nadkola do roboty + poszczególne miejsa w ktorych wyskakiwaly male babelki... (sam zrobivlem zaprawką) rok 97, wiesz, 3 drzwiowa wspomaganie, poduszka, ABS, szyberdach, kubelkowe fotele, el lusterka, skóra na kierownicy, welur, środek zadbany... dałem bez rejestracji 5000zł wiec sie oplacało... tak mysle...
jedyne co mi sie schrzaniło to alternator dwa razy... ale kupilem nowy i smiga... na mrozie odpala bez problemu w tym roku na slasku - 13 był najwiekszy bez problemu zapalił... jak sa problemy to za drugim razien a 1000% zapali... spalnie w ziemie 6 mi bierze a lato 5 wiec jest ekonomiczna... 82 km robia swoje w HB... turbina siwetnie sie sprawuje.. zadnych kłopotów obecnie...wiec szczerze ci powiem zalezy ile masz kasy ale ISUZU polecam... tu taj kumple pisali ze na BIO mozesz jezdzic sam troche przejzdzilem na nieskiem ON i wszystko spoko...
jedyne co mi sie schrzaniło to alternator dwa razy... ale kupilem nowy i smiga... na mrozie odpala bez problemu w tym roku na slasku - 13 był najwiekszy bez problemu zapalił... jak sa problemy to za drugim razien a 1000% zapali... spalnie w ziemie 6 mi bierze a lato 5 wiec jest ekonomiczna... 82 km robia swoje w HB... turbina siwetnie sie sprawuje.. zadnych kłopotów obecnie...wiec szczerze ci powiem zalezy ile masz kasy ale ISUZU polecam... tu taj kumple pisali ze na BIO mozesz jezdzic sam troche przejzdzilem na nieskiem ON i wszystko spoko...
Witam.
Ja tak jak kolega powyżej polecam ISUZU (oczywiście z disli), sam osobiście jeżdżę Astrą kombi i jest OK. Latem nawet ciągnąłem przyczepę (nie powiem, że rakieta ale spisywał się ok.) faktycznie jedyny mankamęt to alternator, robiłem 2 razy i w końcu wymieniłem na nowy. Pozatym same pozytywy.
Pozdrawiam
Ja tak jak kolega powyżej polecam ISUZU (oczywiście z disli), sam osobiście jeżdżę Astrą kombi i jest OK. Latem nawet ciągnąłem przyczepę (nie powiem, że rakieta ale spisywał się ok.) faktycznie jedyny mankamęt to alternator, robiłem 2 razy i w końcu wymieniłem na nowy. Pozatym same pozytywy.
Pozdrawiam
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
1.6 silniczek zagazowany konstrukcja nie do zarzniecia, przy kombi wsadz lape pod tylne nadkola i sprawdz rozmiary ich spustoszenia, dodatkowo sprezyny z tylu lubia byc wywalone w kosmos, przjedz sie i sprawdz czy nei ma bicia na kierownicy (tarcze albo koncowki drazkow najczesciej to drugie koszt wymiany niewielki) kontorla wzrokowa wyciekow i poziomu plynu chlodniczego (lubi cieknac pompa wody najczesciej wymieniana przy wymianie termostatu) no i kontorla nagrzewania sie silnika bo problemy z termostatami sa czesto ale to jzu sa neiwielkie stosunkowo koszty do usuniecia, najgorsza w poslkich warunkach eksploatacyjnych jest korozja auta ktore przychdza z nieimiec nie maja sladu gdy tym czasem samochody dlugo jezdzace po naszych drogach sie sypia zwyczajnie. POzatym wiekszosc napraw mozna zrobic samemu takie to fajne autko jest:)
Nadszedl kres mojej przygody z Astra, juz jest Omega B, Astra Sprzedana...Szkoda bylo....
CB-RADIO:
TTI 880 + Sirio Megawatt 3000
zapas-drugi mobil
ONWA MK3 + Falcon(magnes)
CB-RADIO:
TTI 880 + Sirio Megawatt 3000
zapas-drugi mobil
ONWA MK3 + Falcon(magnes)