wymiana uszczelki pod miska olejowa
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 sty 2008, 20:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
wymiana uszczelki pod miska olejowa
witam oczym powinnienem wiedziec przed wymiana uszczelki pod miska olejowa.czy moze ktos to robil juz.prosze o jakies wskazowki
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dikser nie będę zamykał tematu Z tego co się orientuje to chyba nie ma jeszcze żadnego dotyczącego wymiany uszczelki pod miską Jak ktoś będzie czegoś szukał to będzie mógł się podłączyć pod ten (wiem wiem że to marzenia ale może? )
Najwyżej za jakiś dopisze się do tematu jeszcze "wymiana miski" i stanie się bardziej uniwersalny
Jak jest już taki temat a ja go przeoczyłem to piszcie i najlepiej rzućcie link
EDIT: Co do silikony to oczywiście "czerwone szaleństwo " czyli silikon wysokotemperaturowy odporny na olej
Najwyżej za jakiś dopisze się do tematu jeszcze "wymiana miski" i stanie się bardziej uniwersalny
Jak jest już taki temat a ja go przeoczyłem to piszcie i najlepiej rzućcie link
EDIT: Co do silikony to oczywiście "czerwone szaleństwo " czyli silikon wysokotemperaturowy odporny na olej
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
nikt nie wspomniał, że żeby zdjąć miskę trzeba odkręcić rurę wydechową od kolektora... nie trzeba zdejmować całkiem, tylko odkręcić i odchylić
chyba nie muszę wam opowiadać, jak czasem wyglądają te śruby... jak są zapieczone i nie daj bóg się urwą to można sobie dopiero roboty narobić...
reszta - czyli ileśtam śrub, czyszczenie, uszczelnianie to "klocki lego" - czysta przyjemność majsterkowania
wymieniałem w kadecie, silnik c13n, stalowa miska...z tego co zaobserwowałem, to w x16szr wygląda tak samo...
a - i jeszcze jedno...
jak zdecydujesz się zapodać silikon to dla bezpieczeństwa odczekaj aż pożądnie stężeje, i nie nakładaj za dużo, żeby jakieś farfocle nie oderwały się i nie pozatykały ci kanałów olejowych (podobno to możliwe...)
chyba nie muszę wam opowiadać, jak czasem wyglądają te śruby... jak są zapieczone i nie daj bóg się urwą to można sobie dopiero roboty narobić...
reszta - czyli ileśtam śrub, czyszczenie, uszczelnianie to "klocki lego" - czysta przyjemność majsterkowania
wymieniałem w kadecie, silnik c13n, stalowa miska...z tego co zaobserwowałem, to w x16szr wygląda tak samo...
a - i jeszcze jedno...
jak zdecydujesz się zapodać silikon to dla bezpieczeństwa odczekaj aż pożądnie stężeje, i nie nakładaj za dużo, żeby jakieś farfocle nie oderwały się i nie pozatykały ci kanałów olejowych (podobno to możliwe...)
jestem już stary...
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 paź 2007, 20:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrowiec
- Kontakt:
Tak to możliwe o czym piszesz. Mam silnik cały (był) do mojej astry bo poprzedni właściciel wymienił na inny bo klekotały panewki. Ja jak go dotargałem do domu oczywiście musiałem zobaczyć co kryje :m Okazało sie ze miska była na sylikon, czerwone fafrocje zatkały ssak i nie podawało oleju na góre :k Panewki wyjechało masakrycznie
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 maja 2007, 10:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Nieradziłbym smarowac silikonem uszczelki , co najwyżej odtłuścił ją benzynką ekstrakcyjną , ponieważ silikon wchdzi w reakcje z gumową uszczelką i jest do bani. Wiem co mówię bo popełniłem właśnie ten błąd , jest tak jak przed wymianą . Cieknie i plami pod samochodem. Po powtórnej wymiamie jest sucho.
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
no kurcze... to czemu nie którzy dają uszczelke pokrywy zaworów na silikon ? one się czymś różnią?Mroczek Piotr pisze:Nieradziłbym smarowac silikonem uszczelki , co najwyżej odtłuścił ją benzynką ekstrakcyjną , ponieważ silikon wchdzi w reakcje z gumową uszczelką i jest do bani. Wiem co mówię bo popełniłem właśnie ten błąd , jest tak jak przed wymianą . Cieknie i plami pod samochodem. Po powtórnej wymiamie jest sucho.
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram