Obramówki na zegary
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
-
- Posty: 3702
- Rejestracja: 21 gru 2006, 2:00
- Imię: Darek
- Auto: ASTRA GTC
- Silnik: 2.0 Turbo
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Sorry za odświeżenie starego tematu... Już jakiś czas temu kupiłem te obramówki na zegary i tak sobie jeździły w samochodzie i czekały na swój moment
Dziś zabrałem się w końcu za nie, ale to co piszą o montażu "na wcisk" to absolutna bzdura... u mnie każda ramka ma co najmniej pół milimetra luzu (a niektóre to i nawet z milimetr) Nie ma absolutnie żadnej mowy o tym, żeby to się trzymało w jakikolwiek sposób.
Myślałem już że owinę dookoła ramkę taśmą taką teflonową (lub podobną) żeby ramka miała ciaśniej w otworze, ale może ktoś ma jakiś lepszy, ciekawszy i sprawdzony sposób na montaż tych alu-ramek?
Zależy mi głównie żeby nie używać kleju - to już w ostateczności.
Dziś zabrałem się w końcu za nie, ale to co piszą o montażu "na wcisk" to absolutna bzdura... u mnie każda ramka ma co najmniej pół milimetra luzu (a niektóre to i nawet z milimetr) Nie ma absolutnie żadnej mowy o tym, żeby to się trzymało w jakikolwiek sposób.
Myślałem już że owinę dookoła ramkę taśmą taką teflonową (lub podobną) żeby ramka miała ciaśniej w otworze, ale może ktoś ma jakiś lepszy, ciekawszy i sprawdzony sposób na montaż tych alu-ramek?
Zależy mi głównie żeby nie używać kleju - to już w ostateczności.
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 23 paź 2007, 17:57
- Imię: Tomek
- Auto: Fiat Grande Punto Sport Blue&Me
- Silnik: 1,4 16V 95KM
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Słupsk
Jeśli chodzi o alu ramki na zagary to drugą stronę (tą cieńką) zaginasz od środka na zewnątrz np. obudową od zapalniczki (zwykłej kupionej w sklepie) lub okrągłym długopisem, chodizaż wolę zapalniczką, potem wciskasz je w zegary i napewno nie chcą odpadać, przerabiałem temat ok tygodnia temu i też się wkurzałem bo nie wiedziałem jak je zamontować, próbowąłem również na klej, następnie myślałem i wywyśliłem że zadzwonie do osoby sprzedającej, i własnie dał mi taki opis na montaż ramek - rzeczywiście montaż jest bez kleju i jest banalnie prosty. Graba też dał sobie radę po tym jak Mi się udało je zamontować.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ferrari jest ugrzecznioną wersją Boga...
-
- Posty: 3702
- Rejestracja: 21 gru 2006, 2:00
- Imię: Darek
- Auto: ASTRA GTC
- Silnik: 2.0 Turbo
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: