jakie cisnienie w oponach

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jak za mało informacji to był jeszcze (nie) jeden temat na forum:
[External Link Removed for Guests]

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: dikser »

no właśnie,wiedziałem że ten temat juz gdzies był.też go szukałem żeby tu wrzucic :>
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

koralm

Astro-maniak
Posty: 756
Rejestracja: 08 paź 2007, 18:36
Imię: Karol
Auto: Octavia II 2.0 TDI CR
Silnik: CFHC
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: koralm »

tomala72 pisze:2 - 2,1 jest dobrze 2.8 to mozna ale jak ktoś ma ranczo i od czasu do czasu krowę na dachu przewozi:)))))))), ale to lepiej wtedy land rovera nabyć :mrgreen:
ta krowa to mnie zabiles :)


ja mam 2,3 przod, 2,1 tyl.

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

Nie mam rancza, nie wspominajac o krowie.

Podpisano: serwisant ogumienia,wulkanizator.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

NAITOP pisze:Ja odpowiem za siebie 2,8 przod i 2,7 tył
Ja u siebie podobnie 'tankuje' i tak powinno być o!

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: dikser »

oszaleliscie??za duzo....wybijecie sobie zawieszenie :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

disker wszystko zalezy od punktu widzenia.
[External Link Removed for Guests]

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: dikser »

widzenia czego??chyba ze macie koła jak w terenówkach to spoko....
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

tomala72

Astro-maniak
Posty: 298
Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kożuchów
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: tomala72 »

pamiętajcie jak będziecie wołowine przewozic aby na piachu upuścic z wentyla bo się bryka zakopie albo se kupta pick upy to zawsze lepiej bydle na pake zarzucic (albo zagonić nie wiem co łatwiejsze) :)))))
Kiedyc czytałem o jakiejs ecologicznej, oszczędnej wersji asterki g z mniejszymi waskimi oponkami z większym cisnieniem (ok 3, mniejsze opory toczenia = >spalanie) ale przy szerokich laczkach takie ciśnienie powoduje szybsze zużycie środka bieżnika i zwiększone drgania na nierównościach = zawiecha dostaje w tyłek.
Jak chceta twardo pod tyłkiem w asterce to se pozakładajcie sportowe sprężyny i amorki:))))

Gość

#20

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ja tam daje po dwie atmosferki

Zablokowany