jakie cisnienie w oponach
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 756
- Rejestracja: 08 paź 2007, 18:36
- Imię: Karol
- Auto: Octavia II 2.0 TDI CR
- Silnik: CFHC
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kożuchów
- Kontakt:
pamiętajcie jak będziecie wołowine przewozic aby na piachu upuścic z wentyla bo się bryka zakopie albo se kupta pick upy to zawsze lepiej bydle na pake zarzucic (albo zagonić nie wiem co łatwiejsze) ))))
Kiedyc czytałem o jakiejs ecologicznej, oszczędnej wersji asterki g z mniejszymi waskimi oponkami z większym cisnieniem (ok 3, mniejsze opory toczenia = >spalanie) ale przy szerokich laczkach takie ciśnienie powoduje szybsze zużycie środka bieżnika i zwiększone drgania na nierównościach = zawiecha dostaje w tyłek.
Jak chceta twardo pod tyłkiem w asterce to se pozakładajcie sportowe sprężyny i amorki:))))
Kiedyc czytałem o jakiejs ecologicznej, oszczędnej wersji asterki g z mniejszymi waskimi oponkami z większym cisnieniem (ok 3, mniejsze opory toczenia = >spalanie) ale przy szerokich laczkach takie ciśnienie powoduje szybsze zużycie środka bieżnika i zwiększone drgania na nierównościach = zawiecha dostaje w tyłek.
Jak chceta twardo pod tyłkiem w asterce to se pozakładajcie sportowe sprężyny i amorki:))))