POMOCY! NIE PALI JAK JEST ZIMNA 1.7TD ASTRA

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

SunFires pisze:dzisiaj byłem sprawdzić go u mechanika, powiedział że nie ma ładowania
Tzn że akumulator się nie ładuje :) ( przynajmniej odpowiednio ). Opisując po krótce. z alternatora idzie napiecie na całe autko. i rownież te napięcie ładuje akumulator. musi być ono około 12V ( niech mnie ktoś poprawi jak cos tu poknocilem ). Jeżeli jest mniejsze to akumulator jest niedoładowany i pada.

Mogą być tylko dwie przyczyny
1. przerwa na kablach, albo coś z nimi nie tak
2. alternator do regeneracji ( łożyska, uzwojenie, szczotki i co tam w nim jeszcze jest...) zawsze coś padnie.
[External Link Removed for Guests]

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Moze sie wezyki zapychaja parafina, niska temp jak jest to sie potrafi wytracic, ale to juz przy mrozach raczej...
Moze zapodaj jakis uzdatniacz do ropska... Moze da rade... :|
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

Mamanek pisze:Moze sie wezyki zapychaja parafina
Jezeli węzyki sie parafiną zatykają to tym bardziej filtr paliwa a jak sie filtr zatka to masakra...
[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#14

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Znajomy miał podobnie u siebie. Tzn jak postała dłużej(kilka dni) albo jak stała noc i był przymrozek. Wtedy mu nie paliła, a problem tkwił we wtryskach i paliwo cofało mu się do zbiornika. Wtedy zapowietrzała się i zanim zassała paliwo to trochę musiał kręcić. U Ciebie może być podobnie

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

analyzer64, a czy mógłbyś zdradzić jak Twój znajomy poradził sobie z tym problemem? Gdyż obawiam się, że mnie zaczyna dotykać to samo :(

pzdrwm

Usunięty użytkownik 3235

#16

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

ruli pisze:a czy mógłbyś zdradzić jak Twój znajomy poradził sobie z tym problemem? Gdyż obawiam się, że mnie zaczyna dotykać to samo :(
Wiem na pewno, że wymienił końcówki wtryskiwaczy, przewody przelewowe i jeszcze (ale tego nie wiem na pewno) jakiś zawór, który ma za zadanie utrzymywać paliwo, tak żeby nie cofało się do zbiornika podczas postoju.

Dodam jeszcze, że to było w MB C250.

Zablokowany