Indianski_smyk, to jest silnik opla jak rozumiem ( bo chyba isyzu montowane nie były )
No niestety były montowane, mój tata posiada Astre G, z 2000r., 1.7dti, i właśnie ma silnik Isyzu, same problemy z nią :/
Przy 120k km, padają pompy wtryskowe, regularnie. U nas jeszcze się trzyma, choć na serwisie już mówili że się kończy
tak kolego to silnik opla ale powiedz mi czy za 13 tysiecy bylo warto?dzisiaj jechalem z pracy i wszystko bylo ok mam nadzieje ze juz sie nie zapali ta pomaranczowa lampeczka;d
Jeżeli z silnikiem wszystko Ok toi myśle ze było warto Nie jest to jakaś holendarna cena a samochodzik w miare współczesny i dosć popularny ( tani w naprawie dzieki czemu ). Jak widze to silniczek opla w astrze G jest lepszy od isuzu .
Koledzy ja dałem prawie dwa razy więcj co wy za asterkę '01 z przebiegirm 117tysi, po tygodniu padł mi rozrusznik,( 500zł naprawa) wszyscy mechanicy mówią, że silnik jest oki ale osprzęt jest do dupy i sie siepie ostro..a jeśli chodzi o ta lampke z piorunem/silniczek to na bank chodzi u układ spalin, przy tym przebiegu to norma-przyczyna albo przepływomierz albo zawór EGR, można je wyczyścić , ale prędzej czy później czeka wymiana (jakis 500zł w benzynce, w dieslu jeszcze nie wiem, ale sie dowiem bo kumpel tez to ma w saabie, ale z silnikiem opla 2,2). MIałem to samo w starej asterce F 1,6 16V SPORT, toważyszy temu spadek mocy. A czy wy w swoich asterkach tez macie strasznie słaba jedynke...bo mnie to dobija jak ruszam ze świateł i rowwerzysta mnie wyprzedza;-/ . Pzdr
Indianski_smyk, Nie chce cię straszyć za wczasu ale białe auto jest cholernie ciężko sprzedać. Dlatego dałeś jedyne 13000zł.
A co do samej kontrolki sprawdź sobie kody błedów to będziesz wiedział. A tak to sie tylko bajek nasłuchasz. Przyczyn może być wiele. To że takie same objawy to nie znaczy że taka sama przyczyna.
Yulo pisze:A czy wy w swoich asterkach tez macie strasznie słaba jedynke...bo mnie to dobija jak ruszam ze świateł i rowwerzysta mnie wyprzedza;-/ . Pzdr
U mnie jest chyba wyjątkowo słaba, mam coś z mocą Ja na pierwszym biegu przy 3000obr. mam 25km/h, a na trzecim biegu przy 3000obr. 70km/h. Bardzo proszę aby ktoś podal swoje wartości dla silnika x17dtl w astrze G dla 2000 i 3000obr. wówczas bedzie można ocenić jaki jest wplyw turbiny u mnie. Może z nią coś nie tak. Będę bardzo wdzięczny.