pukanie w zawieszeniu
- rado85
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
pukanie w zawieszeniu
jak w temacie stuki dochodza z gornego mocowania amotryzatora
autko dwa dni temu po wymianie mocowania amortyzatora i lozyska
autko dwa dni temu po wymianie mocowania amortyzatora i lozyska
Nie wiem co masz na myśli pod pojęciem "górne mocowanie amortyzatora" ale wnioskuję że nie wymieniałeś pewnie poduszki amortyzatora, a jeśli wymieniłeś cały komplet tj. łożysko, poduchę to przyczyna stuków może być np: luz na łożysku piasty, luz na końcówkach drążków kierowniczych, powodem może być zużycie się elementów gumowych drążków stabilizatora lub nadmierne luzy w mocowaniu drążków kier. do przekładni kierowniczej(maglownicy)- sprawdź to chwytając ręką za drążek przy mocowaniu do maglownicy i poruszaj góra-dół. Wtedy wyczujesz jaki jest luz w tym miejscu
- rado85
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Ale łożysko z blaszką stanowi komplet, nie spotkałem się jeszcze żeby oddzielnie to sprzedawali. Z tego co widzę to masz wymienioną poduszkę amortyzatora i łożysko.
Unieś auto na lewarku i poruszaj kołem, nie powinno być żadnych luzów. Jak ściągnąłeś drążki to miałeś luzy na końcówkach (sworzeń powinien ścisło się obracać w gnieździe)?
Unieś auto na lewarku i poruszaj kołem, nie powinno być żadnych luzów. Jak ściągnąłeś drążki to miałeś luzy na końcówkach (sworzeń powinien ścisło się obracać w gnieździe)?
Podłączę się z jednym krótkim pytaniem...
Niedługo bedę wymieniał wszystkie amorki i dwa łączniki stabilizatora z przodu. Czy przy wymianie musze ustawiać geometrię, bo jeden mechanior twierdzi, że tak (życzy sobie 90PLN za to ), a inny twierdzi, że nie ma takiej potrzeby, bo nie ma to związku z układem kierowniczym...
To jak to jest Panie i Panowie??
Niedługo bedę wymieniał wszystkie amorki i dwa łączniki stabilizatora z przodu. Czy przy wymianie musze ustawiać geometrię, bo jeden mechanior twierdzi, że tak (życzy sobie 90PLN za to ), a inny twierdzi, że nie ma takiej potrzeby, bo nie ma to związku z układem kierowniczym...
To jak to jest Panie i Panowie??
Dokładnie tak to jest, nie ustawiasz żadnej geometrii. A tak nawiasem mówiąc to ten mechanik sporo sobie życzy za to, bo w ASO byłem ostatnio i powiedzieli mi, że 60zł to kosztuje.mati83 pisze:Podłączę się z jednym krótkim pytaniem...
Niedługo bedę wymieniał wszystkie amorki i dwa łączniki stabilizatora z przodu. Czy przy wymianie musze ustawiać geometrię, bo jeden mechanior twierdzi, że tak (życzy sobie 90PLN za to ), a inny twierdzi, że nie ma takiej potrzeby, bo nie ma to związku z układem kierowniczym...
To jak to jest Panie i Panowie??
analyzer64, no właśnie tez mnie zatkało... Najlepsze jest to, że to jest serwis przy sklepie Opla w Tychach na Mikołowskiej. Kilka tygodni temu chwaliłem ten serwis w innym temacie, a teraz został taki lekki smrodek... Gdyby człowiek nie popytał gdzieindziej to zapłaciłby taka kaskę za coś zupełnie nie potrzebnego...
No nic analyzer64, dzięki za odpowiedź!!
No nic analyzer64, dzięki za odpowiedź!!
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 02 mar 2008, 22:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 16:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt: