Strona 2 z 2

: 23 mar 2008, 22:00
autor: mati83
Panowie... Jesteście pewni, że po wymianie amorów nie muszę sprawdzać geometrii, zbierzności...? W Asi G z przodu są McPersony, tak?
Gadałem z kumplem, który jest mechanikiem i on mi mówi, ze przynajmniej trzeba to sprawdzić...

Już sam nie wiem...

: 23 mar 2008, 22:36
autor: Usunięty użytkownik 3235
Nie musisz ustawiać geometrii ani zbieżności po wymianie amortyzatorów. Nikt nie odbierze Ci możliwości sprawdzenia tego. Jeżeli w tej chwili Astra nie ściąga, nie tnie opon ani tym podobnych rzeczy to naprawdę nie musisz tego robić.

Ja ostatnio zmieniałem u siebie sprężyny z przodu, wyjmowałem całego McPhersona, założyłem nowe sprężyny (łożyska i poduszki amortyzatora też) i to wszystko.

: 23 mar 2008, 22:56
autor: rado85
stuki pojawiają się po jeździe nawet po niewielkich nierównościach. Ale kiedy naciskam na przednie amortyzatory to ewidentnie słychać z nich lub z poduszek pukanie, a przypominam że poduszki i łożyska zostały wymienione. Dziwi mnie jeszcze to ze kupiłem same łożyska bez tej blaszanej miseczki, które ponoć są w kompletem. Może w nich tkwi problem??

: 23 mar 2008, 23:27
autor: mati83
analyzer64 pisze: w tej chwili Astra nie ściąga, nie tnie opon
Teraz jeździ jak po szynach... :mrgreen: i chciałbym, żeby tak zostało, stąd moja dociekliwość... No dobra. Jeszcze raz dzięki i już nie zawracam d... :mrgreen:

: 24 mar 2008, 22:54
autor: rado85
Marcovip pisze:A moze to nie amortyzatory sa winne?Moze to mocowanie drążka stabilizacyjnego. Określ kiedy to puka przy skrecaniu jak wjedziesz w dziure czy w jakims innym momencie.


stuki pojawiają się po jeździe nawet po niewielkich nierównościach. Ale kiedy naciskam na przednie amortyzatory to ewidentnie słychać z nich lub z poduszek pukanie, a przypominam że poduszki i łożyska zostały wymienione. Dziwi mnie jeszcze to ze kupiłem same łożyska bez tej blaszanej miseczki, które ponoć są w kompletem. Może w nich tkwi problem??

: 25 mar 2008, 10:45
autor: Usunięty użytkownik 3235
Mi to wygląda na zużyte amortyzatory lub luz gdzieś w zawieszeniu(ew. tuleje metalowo-gumowe wahaczy są już wybite i są do wymiany)

: 25 mar 2008, 10:49
autor: rado85
mozliwe ze to te amortyzatory, a jezeli chodzi o te tuleje wahacza to zostały wymienione.