Astra H 1.9 CDTi - silnik strasznie zakłuca CB
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 19 sty 2008, 22:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 278
- Rejestracja: 07 lis 2007, 14:04
- Imię: Paweł
- Auto: Astra G caravan 02'
- Silnik: 2.0 DTI
- Lokalizacja: Warszawa / Ciechanów
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
Ja jeżdżę czasami ojca Viki 1.9 CDTI 150km i pierwsze słyszę o takich zakłóceniach, fakt radio podpinam do zapalniczki w podłokietniku z tyłu, radio to tti 770, a antena to hustler ic 102 (magnesówka) na obu autach (cb siedzi głównie u mnie w astrze) została zestrojona, i działa wyśmienicie radio jak i antena, nadawanie jest bardzo czyste jak i odbieranie, czasami pojawiają się drobne szumy, ale nie im większe bądź mniejsze obroty, zależne są chyba od zasięgu, generalnie problem, który jest tutaj poruszany jest mi obcy.
Znajomy ma astrę H kombii 1.9 CDTI i specjalnie po przeczytaniu tego tematu zrobiłem mały test. Radio leżało jak w obu przypadkach (Viki i asta H) pod siedzeniem kierowcy.
Fakt, na moim radiu i antenie, bo on nie używa, i nic podobnego, żadnych zakłóceń czy 'pierdzeń im wyższe obroty' fakt radio podpięte pod zapalniczkę, żadne filtry nie są moim zdaniem tutaj potrzebne.
W astrze F mam podpięte zasilanie pod diodę podświetlającą zapalniczkę. (przerobiłem kabel zasilający tak, że mogę sobie montować końcówkę do zasiliania od zapalniczki specjalnie dla Viki.) CB radio w Viki jak i w tej drugiej astrze działają normalnie, nie ma się do czego przyczepić.
Kwestią jest dobre zestrojenia anteny z radiem i z samochodem i nie montowanie go do kanału środkowego, ewentualnie po lewej stronie, tam gdzie siedzi kierowca pod włącznikiem świateł (po lewej stornie od nóg kierowcy, jakby nad sprzęgłem) i wszystko jest dobrze.
Znajomy ma astrę H kombii 1.9 CDTI i specjalnie po przeczytaniu tego tematu zrobiłem mały test. Radio leżało jak w obu przypadkach (Viki i asta H) pod siedzeniem kierowcy.
Fakt, na moim radiu i antenie, bo on nie używa, i nic podobnego, żadnych zakłóceń czy 'pierdzeń im wyższe obroty' fakt radio podpięte pod zapalniczkę, żadne filtry nie są moim zdaniem tutaj potrzebne.
W astrze F mam podpięte zasilanie pod diodę podświetlającą zapalniczkę. (przerobiłem kabel zasilający tak, że mogę sobie montować końcówkę do zasiliania od zapalniczki specjalnie dla Viki.) CB radio w Viki jak i w tej drugiej astrze działają normalnie, nie ma się do czego przyczepić.
Kwestią jest dobre zestrojenia anteny z radiem i z samochodem i nie montowanie go do kanału środkowego, ewentualnie po lewej stronie, tam gdzie siedzi kierowca pod włącznikiem świateł (po lewej stornie od nóg kierowcy, jakby nad sprzęgłem) i wszystko jest dobrze.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
właściwie to może te zakłócenia są spowodowane bliskością jakiś kabli zasilających względem kabla antenowego
Ja bym jeszcze się pokusił o podłączenie radia bezpośrednio pod akumulator - chociażby na pająką byle by tylko sprawdzić czy jest różnica. Ja u siebie oprócz tego że mam kable bezpośrednio pod aku to jeszcze mam założony filtr kawałek przed radiem na plus i minus
Ja bym jeszcze się pokusił o podłączenie radia bezpośrednio pod akumulator - chociażby na pająką byle by tylko sprawdzić czy jest różnica. Ja u siebie oprócz tego że mam kable bezpośrednio pod aku to jeszcze mam założony filtr kawałek przed radiem na plus i minus
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 19 sty 2008, 22:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Ja mam podpięte pod aku. a radio jest wsadzone zamiast schowka pod włącznikiem świateł, antena jest dobrze zestrojona. Poprostu sieje common rail. Jak miałem onwe albo tti 880 to pierdzenie było niezależne od tego gdzie było radio.
Astra G 1.7 CDTI [External Link Removed for Guests]
CB: President Herbert I + Sirio ML-145 + Nokia HFS-12
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
CB: President Herbert I + Sirio ML-145 + Nokia HFS-12
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:12
- Auto: ASTRA TT
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: Zagranica - Azja
- Lokalizacja: Sosnowiec / Warszawa
- Kontakt:
Jezdzilem paroma 1.9 cdti i w zadnym takie problemy nie wystepowaly na codzien uzywam cb w 1.7 cdti i tez nie jestem w stanie zauwazyc takich objawow o jakich piszecie. Wszystkie wasze problemy sa raczej zwiazane z jakimis usterkami wtrysku, bo wystarczy zobaczyc na forum vectraklubu, tam ludzie nie krzycza nic o takich problemach w tych silnikach nawet w takich samych konfiguracjach sprzetowych.
Pozdrawiam Jacek
"W tym roku jestem gwiazdą, ale kim będę w następnym ? Czarną dziurą ?" W.Allen
Mobil: 2xPresident Wilson+ Sirio ml145
Uniden 68XL + cos
"W tym roku jestem gwiazdą, ale kim będę w następnym ? Czarną dziurą ?" W.Allen
Mobil: 2xPresident Wilson+ Sirio ml145
Uniden 68XL + cos
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 19 sty 2008, 22:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 28 gru 2008, 12:12
- Auto: ASTRA TT
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: Zagranica - Azja
- Lokalizacja: Sosnowiec / Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W Vectrze C (1,9cdti) mojego ojca problem ten zaczął występowac w momencie zainstalowania anteny na stałe do karoseri auta.
Dołożenie dodatkowej masy od radia do karoseri rozwiązało problem.
Czuje że planowane zasialnie z akumulatora pozwoli na pozbycie się tego półśrodka.
Pozdrawiam
bodzio
Dołożenie dodatkowej masy od radia do karoseri rozwiązało problem.
Czuje że planowane zasialnie z akumulatora pozwoli na pozbycie się tego półśrodka.
Pozdrawiam
bodzio
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 19 sty 2008, 22:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: