Antyradar
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Spokojnie nie znaczy bezpiecznie Mysle ze nie ma sensu kombinowac bo teraz radary laserowe wprowadzajamyślałem o antyradarze, bo mi nastawiali bud w takich miejscach , gdzie spokojnie możnaby jechać 90 a nie 60 czy 70...
Pozdrawiam!
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 sty 2009, 17:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tarnów/Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Bedzie zmieniony swr radio bedzie dzialalo ale na tylnej klapie tracisz kole 3dbi (jak znajde te obliczenia to wrzuce) wiec nie ma roznicy w ktorym miejscu maszmrybka7 pisze:wiem wiestroili mi na samochodzie ale popatrz jesli np stroili mi na tylniej klapie po prawej stronie a jak sobie przeloze na lewa strone to tez bedzie.
Niby tak. Ale musisz wydac conajmiej 1000zl ;/ za ta kase kupisz radio ze rydzyka przekrzyczyszmrybka7 pisze:Dobrej klasy anty wylapuje laserowe tez pozdrawiam
Pozdrawiam!
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
-
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 gru 2008, 0:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jak powiedzialem wczesniej wyłapuje tylko jak Pan misiaczek najedzie laserem na antyradar. Laser ich wysyła skupioną wiązke i nie ma siły zeby cywilne urzadzenie sciagało laser do siebie (nawet nie wiem czy konwencjonalnymi metodami jest to możliwe) i kosztowalo 1000, 2000 czy wiecej. Co innego z falami starszego typu no i nielaserowymi radarami. Co do laseru wiazka musialaby byc slaba i dluga a impuls przykladowego lasera z radaru nowej generacji trwa kilka milisekund dlatego radar musi byc drogi i oczywiscie najlepsze np tak jak wspomnial mrybka (np taki ktory sam posiada) wykryje ale jak zostanie trafiony w poblize lub w miejsce zbierania radaru i to akurat jest potwierdzone. O starszych radarach nie mowmy bo one nawet nie maja opcji i nie wiedza "co to laser"
Wracajac do radia mrybka. Antene ma ten feler ze jest strojona do jednego miejsca w aucie. W innym tez bedziesz odbierał ale bedzie ono mniej efektywne. Przykładowo na trasie dobrze zestrojona antena złapie z 30km a taka niezestrojona z 15 lub mniej.
[ Dodano: 2009-01-31, 11:59 ]
zapomnialem dodac. Laserowy radar wypuszcza wiazke o szerokość (ok. 1,4-2 mrad) przez co wydasie 2 tysiace na sprzet ktory raz zadziala a raz nie (w tym przypadku cb jest lepsze)
Wracajac do radia mrybka. Antene ma ten feler ze jest strojona do jednego miejsca w aucie. W innym tez bedziesz odbierał ale bedzie ono mniej efektywne. Przykładowo na trasie dobrze zestrojona antena złapie z 30km a taka niezestrojona z 15 lub mniej.
[ Dodano: 2009-01-31, 11:59 ]
zapomnialem dodac. Laserowy radar wypuszcza wiazke o szerokość (ok. 1,4-2 mrad) przez co wydasie 2 tysiace na sprzet ktory raz zadziala a raz nie (w tym przypadku cb jest lepsze)
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 sty 2009, 17:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tarnów/Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt: