Cb radio bezpośrednio pod akumulator
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
- Imię: Robert
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.8 16V X18XE
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Cb radio bezpośrednio pod akumulator
panowie a nie łatwiej jest podpiąc sie pod pusty bezpiecznik ?? na kabel zakłada sie bezpiecznik i jest stały + i kabla mniej, a masy to akurat nie brakuje w aucie
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]
GG: 4248226, tel. 505-816-217
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]
GG: 4248226, tel. 505-816-217
- jacko323
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:42
- Imię: Jacek
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.9 CDTI
- Województwo: wielkopolskie
Witam serdecznie jestem świerzak i jednak chciałbym jakąś porade jak przejść tymi nieszczesnymi przewodami z kabiny do aku
patrzyłem pod kierą chciałem wejść tam gdzie idą wszystkie przewody ale wszystlo jest zalane w gumie a nie chce czegoś pchać na siłe bo może wyjść jakiś ambaras ze zwarciem, następnie patrzyłem dostać się do otworu linki otwierania maski i klops za mało miejsca. Więc bardzo prosze o jakies sugestie na ten temat bo już mnie bierze........ . Będę wdzięczny za każdą porade z góry dziękuje
patrzyłem pod kierą chciałem wejść tam gdzie idą wszystkie przewody ale wszystlo jest zalane w gumie a nie chce czegoś pchać na siłe bo może wyjść jakiś ambaras ze zwarciem, następnie patrzyłem dostać się do otworu linki otwierania maski i klops za mało miejsca. Więc bardzo prosze o jakies sugestie na ten temat bo już mnie bierze........ . Będę wdzięczny za każdą porade z góry dziękuje
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:48
- Imię: Pawel
- Auto: Ford Mondeo Mk II
- Silnik: 2.5 V6
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TSK-->TST-->WRA itd
jacko323 pisze:Witam serdecznie jestem świerzak i jednak chciałbym jakąś porade jak przejść tymi nieszczesnymi przewodami z kabiny do aku
patrzyłem pod kierą chciałem wejść tam gdzie idą wszystkie przewody ale wszystlo jest zalane w gumie a nie chce czegoś pchać na siłe bo może wyjść jakiś ambaras ze zwarciem, następnie patrzyłem dostać się do otworu linki otwierania maski i klops za mało miejsca. Więc bardzo prosze o jakies sugestie na ten temat bo już mnie bierze........ . Będę wdzięczny za każdą porade z góry dziękuje
Kolego o ile pamiec mnie nie myli to jak sie dobrze schylisz to za pedalami w aucie jest gumowa zaslepka i tamtedy mozesz spokojnie prowadzic jakie chcesz kable....
Na pokładzie...CB: Uniden PRO 520XL + WILSON LITTLE WIL ...szerokości...:]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- jacko323
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:42
- Imię: Jacek
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.9 CDTI
- Województwo: wielkopolskie
Wielkie dzięki czarny po południu zobacze jak jest tak jak mówisz to super wielkie dzięki. Jacek*czarny* pisze:Kolego o ile pamiec mnie nie myli to jak sie dobrze schylisz to za pedalami w aucie jest gumowa zaslepka i tamtedy mozesz spokojnie prowadzic jakie chcesz kable....
- waldekkasta
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:03
- Imię: KASTA
- Auto: OPEL ASTRA G KARAWAN
- Silnik: 1,6 16V
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Wiara. Ja miałem taką historię: Miałem wcześniej F-kę. CB z magnesem na dachu. Odparzył mi się bezbarwny lakier na dachu. F-kę sprzedałem. Kupiłem G i by nie odparzać lakieru zrobiłem balkonik do relinga. Na eterze wyzywali mnie że gadam jak z za grobu. Pojechałem do speca od CB. Wymyślał, że słabe ładowanie (było ok), słabe aku (było ok), przebicie na antenie (było ok). Na końcu że CB mam z zapalniczki i trzeba bezpośrednio z aku. Tak zrobiłem ---i nic poprawy. Udałem się do innego speca. Spojrzał i zdjął antenę z balkonika (ma dawać pole z dachem), podpiął zegary, uciął lekko bata i..............jest OK! Osobne zasilanie zostawiłem bo gniazdo zapalniczki przydaje się np. do nawigacji. Na dachu mam nalepkę w kolorze auta i tylko tam stawiam magnesówę.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
A masa (dodatkowa) była podpieta pod antene? Podejrzewam ze nie, radze zmienic speca. 73 Lipek
- waldekkasta
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:03
- Imię: KASTA
- Auto: OPEL ASTRA G KARAWAN
- Silnik: 1,6 16V
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Teraz jest wszystko OK. Radio to Magnum X, więc zwykły trzeszczak. Jednak daje radę w niedziele nawet 8 kilosów niesie. Hehe. Z masą nic nie było robione.Lipek pisze:A masa (dodatkowa) była podpieta pod antene? Podejrzewam ze nie, radze zmienic speca. 73 Lipek
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
Robimy małe OT ,ale jeśli antena była na ,,balkoniku" to potrzebowała dodatkowej masy, a zasięg w największej mierze zalezy od anteny, warunków propagacyjnych , terenu , w najmniejszym stopniu od radia , a napewno niesie dalej niz 8 km jesli jest propagacja , ja z alana 48 i anteny 1,3 m rozmawialem z polskimi kierowcami np w Belgii. Zeby nie byc gołoslowny moja lącznosc (stacja bazowa) z kolegą Bogumilem z Hiszpanii [External Link Removed for Guests] 73 Lipek