Podstawa magnetyczna Firmowa czy nie firmowa?
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 08 gru 2008, 23:57
- Imię: Lucas
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Leńcze
- Kontakt:
Podstawa magnetyczna Firmowa czy nie firmowa?
Stoję przed dylematem kupienia Cb radia i anteny Sirio turbo 2000, po drodze napotkałem problem mianowicie w sklepie sprzedawcy polecają podstawę oryginalną Marki Sirio 145 Średnica +- 16cm w cenie od 110-125 zł
ale dostępne są również podstawy o podobnej średnicy innych firm w cenie od 40-60 zł. I stąd moje pytanie czy warto zapłacić za oryginalną podstawę aż 120 zł czy lepiej kupić tańszą. Jeżeli tak to jakie są plusy firmowych podstaw magnetycznych a jakie wady tych nie firmowych.
ale dostępne są również podstawy o podobnej średnicy innych firm w cenie od 40-60 zł. I stąd moje pytanie czy warto zapłacić za oryginalną podstawę aż 120 zł czy lepiej kupić tańszą. Jeżeli tak to jakie są plusy firmowych podstaw magnetycznych a jakie wady tych nie firmowych.
-
- Posty: 163
- Rejestracja: 14 sty 2011, 10:47
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: z17DTH
- Województwo: lubelskie
bierz oryginał sirio mag 145 najlepiej od użytkownika konektor5000 na allegro. gość sprzedaje oryginały i masz pewność że to nie tania podróbka.
Chińczyk nbędzie lżejszy, stąd gorszy magnes i słabiej trzyma. ja smigam na takim z sirio turbo 5000 (nic wiekszego w ofercie sirio nie znalazłem ) i powiem ze na pewno do 170 trzyma sie na dachu wiec jest ok.
Chińczyk nbędzie lżejszy, stąd gorszy magnes i słabiej trzyma. ja smigam na takim z sirio turbo 5000 (nic wiekszego w ofercie sirio nie znalazłem ) i powiem ze na pewno do 170 trzyma sie na dachu wiec jest ok.
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
A nie szkoda lakieru? O wiele lepiej bedzie śmigało na uchwycie np na relingu (trzeba doprowadzić kabelek z masą) lub uchwycie bagażnikowym. Konektor to porządna firma. 73 Lipek
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 08 gru 2008, 23:57
- Imię: Lucas
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Leńcze
- Kontakt:
Reling trzeba jeszcze mieć
Swoją drogą myślałem o uchwycie bagażnikowym tylko gdzie go zamontować ?
Tylko jak pojadę gdzieś pod super market to już mogę nie mieć tej antenki jak wyjdę z zakupów a tak to na magnesie zawsze można ją wsadzić do wnętrza a przy uchwycie bagażnikowym to się chyba nie da no nie?.
Swoją drogą myślałem o uchwycie bagażnikowym tylko gdzie go zamontować ?
Tylko jak pojadę gdzieś pod super market to już mogę nie mieć tej antenki jak wyjdę z zakupów a tak to na magnesie zawsze można ją wsadzić do wnętrza a przy uchwycie bagażnikowym to się chyba nie da no nie?.
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
Da sie jeśli jest złącze PL to antene wkrecasz a jeśli DV to masz na motylka .Śmiem twierdzić że magnes robi wiecej szkody niż nawet dziura w dachu. Po pierwsze: wszystko co może to się do niego przyczepi i rysuje lakier, po drugie potrafi pięknie odparzyć lakier szczególnie jeśli auto metalic. 73 Lipek
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 08 gru 2008, 23:57
- Imię: Lucas
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Leńcze
- Kontakt:
Pooglądałem dokładnie te mocowania bagażnikowe i producenci do ich montażu dodają takie gumowe podkładki żeby się lakier nie porysował, i jeżeli ja przykręce takie mocowanie i podłoże pod nie taką gumkę to co z masą ?
Bo wiadomo że beż masy to jest lipa.
Bo wiadomo że beż masy to jest lipa.
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
Albo srubkami przebic warstwe lalieru albo poprowadzic dodatkowym przewodem np od sruby mocujacej zawias maski bagaznika.73 Lipek
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 14:51
- Imię: Marcin
- Auto: Astra
- Silnik: 1600
- Lokalizacja: Żywiec
Przecież pod magnes można kupić tą gumę tylko trzeba dopasować wymiar. Mam lakier metalic, jeżdżę z tym od roku i nie mam ani żadnych rys ani odparzeń, a podstawki z dachu nie ściągam wcale... Głupie są też opinie "przy setce masz po antenie", ja szedłem z nią 160 i jakoś jej nie straciłem a bat mam naprawdę długi...
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 18 sty 2011, 9:35
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: JO83VO
Bo jej nie sciagasz, ja od dawna siedze w temacie CB i nie uzywam radia jako antymiska a jako hobby i nie jedno auto z odparzonym i porysowanym dachem widzialem (zloty , spotkania itp) , kolejna sprawa zmienny swr wraz ze zmiana pogody, gdy pada deszcz potrafi dostac sie pod podstawe woda i swr rosnie gdyz tworza sie kolejne okladki kondensatora ( poczytajcie o zasadach dzialania anteny na magnesie na jakims konkretnym forum CB) , co do odpadania anten przyznam racje, dobrze dobrany , firmowy magnes wytrzymuje naprawde duze pretkosci. 73 Lipek
- waldekkasta
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:03
- Imię: KASTA
- Auto: OPEL ASTRA G KARAWAN
- Silnik: 1,6 16V
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Gostyń / Poznań
Ja miałem po trzech latach odparzony lakier i codziennie ją ściągałem. Nawet podkładeczka magnetyczna nie pomagała. Teraz w innym aucie mam nalepkę z folii kolorowej, Narazie nic się nie dzieje.
[External Link Removed for Guests]