Podłączam CB
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
Podłączam CB
Witam. Wszedłem ostatnio w posiadanie Cb radia do mojej bertonki. nie chcialbym jednak aby we wnetrzu samochodu walaly sie mi kable od zasilania no i potrzebne mi jest wolne gniazdo od za[alniczki (rozdzielacze mnie nie interesuja) i teraz pytanie klubowicze. Czy waszym zdaniem lepiej podpiąc pod aku? czy kombiowac pod stacyjke? ktora opcja jest latwiejsza i czy moze jakies manuale? z gory dzieki.
- aRtiDG
- Posty: 35
- Rejestracja: 06 gru 2013, 22:34
- Imię: Artur
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.6 8V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mysłowice / D.G.
ogólnie szybciej i łatwiej jest pod aku, tylko wtedy musisz pamiętać o wyłączaniu radia, ja tak mam i nie narzekam
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
a duzo slyszalem skarg na temat tego ze jesli podpiete pod aku moga byc duze szumy. a orientujesz sie jak wyglada w bertonce przepychanie kabla do aku? trzeba cos dodatkowo wiercic?
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP
Podepnij się pod gniazdo zapalniczki. Będziesz miał gniazdo wolne i radio włączy się po zapłonie.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
A cos wiecej o takiej instalacji. czy jest to na tyle proste ze nie trzeba tłumacyzc? z elektryka niestety mam niezbyt wiele wspolnego .
- aRtiDG
- Posty: 35
- Rejestracja: 06 gru 2013, 22:34
- Imię: Artur
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.6 8V
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mysłowice / D.G.
Majes pisze:Podepnij się pod gniazdo zapalniczki. Będziesz miał gniazdo wolne i radio włączy się po zapłonie.
ale na 99% radio będzie sie mu zawsze resetować do kanału 9 że nigdy nie będzie mu zostawać na tym kanale co wyłączał radio, co do jakiś szmerów u mnie nie zauważyłem, a jeżeli chodzi o twoje auto to niestety nie mam pojęcia jak tam przepchać kable ale raczej w autach nigdy nie było problemów żeby się dostać do omory silnikowej ....
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP
Demontujesz zapalniczkę dokładasz 2 kable + bezpiecznik i wszystko. Resetować się będzie bo plus jest po zapłonie. Niektóre radia mają przełącznik na 19 kanał bezpośrednio i jak zostawię sobie na tym to na tym się włączy
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
mam własnie taki przelącznikdo włacznia 19 kanalu. sprobuje chyba podpiac pod zapalniczke ze wzgledu na to ze zwykle radio wylacza sie samo co wiaze sie z tym ze moglbym zapomniec wylaczyc cb no a akumulatora szkoda. zobaczymy jak nie bede zadowolony bede kombinowal do aku dzieki klubowicze.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lip 2013, 15:57
- Imię: Wojtek
- Auto: Opel Astra II Bertone
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: śląskie
a ze jeszcze zapytam... czy jakis schemat podlaczenia tego wszystkiego... bo rokzrecilem troche kokpitu i ukazalo sie mnóstwo kabli. jakies obrazki zdjecia co kolwiek.. jak juz mowilem jestem zielony.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP
Korzystaj tylko z kabli które idą do gniazda zapalniczki. nie zapomnij o bezpieczniku.