Pytanie o zasilanie do CB
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 paź 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
Pytanie o zasilanie do CB
Koledzy mam radio U520 i antenke Hustler100. Jego zasilanie wpiąłem do radia samochodowoego. I tu moje pytanie. Czy nie mniejsza to zasiegu radyjka jeślie oba radia działąją razem? Mam miasto oddalone od siebie o ok. 7 km i powiedzmy że taki też mam zasieg.. Nic nie trzeszczy i niemażadnych zakłuceń.. Zmienić zasilanie na prosto z aku czy zostawić?? co radzicie??
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 paź 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
-
- Posty: 1626
- Rejestracja: 24 sty 2008, 20:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Kontakt:
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 19 sty 2008, 22:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Jeżeli nie masz żadnych zakłóceń to zostaw tak jak masz, ale mimo wszystko proponowałbym podpięcie prosto pod akumulator jeżeli oczywiście masz taką możliwość.
Astra G 1.7 CDTI [External Link Removed for Guests]
CB: President Herbert I + Sirio ML-145 + Nokia HFS-12
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
CB: President Herbert I + Sirio ML-145 + Nokia HFS-12
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 paź 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam wszystkich
....tak wiec pozwole sobie zaprezentowac swoją instalacje zasilającą na którą zdecydowałem sie przygotowując wszystko pod wzmacniacz....
kable wychodzą z akumulatora w rurce karbonowej, doczepione opaskami do fabrycznej wiązki
[External Link Removed for Guests]
wszystko sobie znika w strone dziury z uszczelką
[External Link Removed for Guests]
i wychodzi w kabinie
[External Link Removed for Guests]
wiazka wychodzi przy zapalniczce
[External Link Removed for Guests]
gdzie bedzie oprawiony przycisk do wyłaczania zasilania wzmacniacza....
[External Link Removed for Guests]
kabel konczy sie w schowku w bagażniku gdzie bedzie znajdował sie wzmacniacz
[External Link Removed for Guests]
W aucie posprzatam jak wszystko skończe
JESZCZE MAŁA RADA!!!
Prosze uważać do jakiej mocy jest radio! Przy wyłączonym silniku u mnie akumulator daje 12,9 V natomiast przy włączonym silniku w momecie kiedy alternator ładuje akumulator napiecie dochodzi do 14,7v -15 v wiekszosc radii bez problemu to wytrzymuje jednak mogą sie trafić wyjątki!
Wtedy wypada zastosowac jakas przetwórnice ale nie zagłębiałem sie w ten temat!
pozdrawiam
bodzio[/i]
....tak wiec pozwole sobie zaprezentowac swoją instalacje zasilającą na którą zdecydowałem sie przygotowując wszystko pod wzmacniacz....
kable wychodzą z akumulatora w rurce karbonowej, doczepione opaskami do fabrycznej wiązki
[External Link Removed for Guests]
wszystko sobie znika w strone dziury z uszczelką
[External Link Removed for Guests]
i wychodzi w kabinie
[External Link Removed for Guests]
wiazka wychodzi przy zapalniczce
[External Link Removed for Guests]
gdzie bedzie oprawiony przycisk do wyłaczania zasilania wzmacniacza....
[External Link Removed for Guests]
kabel konczy sie w schowku w bagażniku gdzie bedzie znajdował sie wzmacniacz
[External Link Removed for Guests]
W aucie posprzatam jak wszystko skończe
JESZCZE MAŁA RADA!!!
Prosze uważać do jakiej mocy jest radio! Przy wyłączonym silniku u mnie akumulator daje 12,9 V natomiast przy włączonym silniku w momecie kiedy alternator ładuje akumulator napiecie dochodzi do 14,7v -15 v wiekszosc radii bez problemu to wytrzymuje jednak mogą sie trafić wyjątki!
Wtedy wypada zastosowac jakas przetwórnice ale nie zagłębiałem sie w ten temat!
pozdrawiam
bodzio[/i]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 17 lut 2008, 21:36
- Imię: Jarosław
- Auto: Astra F Cabrio
- Silnik: C20NE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Moja przygoda z CB trwa zapewne troche dłużej kolego Jarooo, i mówie Ci szczerze.... Nie jest to główna przyczyna, akumulator to porostu najsprawniejsze i najbradziej ze tak powiem profesejonalne podejsce do podłączenia zasilania..
Załócenia to tylko skutek
Pozdrawiam
bodzio
Załócenia to tylko skutek
Pozdrawiam
bodzio
[External Link Removed for Guests]