Zakup Astry H
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 wrz 2017, 23:11
- Auto: MK4
- Województwo: małopolskie
Zakup Astry H
Jest ktoś w stanie obejrzeć ten samochód?
[External Link Removed for Guests]
Bo niestety mam dość daleko bo jestem okolic Krakowa, i nie ukrywam że wyleczyłem się z dalekich wyjazdów by obejrzeć samochód .
[External Link Removed for Guests]
Bo niestety mam dość daleko bo jestem okolic Krakowa, i nie ukrywam że wyleczyłem się z dalekich wyjazdów by obejrzeć samochód .
- topiq77
- Posty: 2089
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Poproś o VIN i prześwietl go w ASO. 2005 r. w 2.0 i 117 tyś km przebiegu? Moja córka w bajki wierzy. Pewnie do kościoła jeździł. Albo tylko z garażu wyjeżdżał, żeby umyć zawoskować i z powrotem wjechać pod kocyk. Takie rzeczy tylko w DE.
Całkiem niedawno oglądałem rocznik 2008 zdaje się z podobnym przebiegiem. Facet chciał 18,9 tyś. Przebieg ponoć oryginalny ale w końcu wyciągnąłem od gościa, że ogniska rdzy już mu wyszły. Nie wiem czy do dziś się nie sprzedał. Zdjęć ani spod maski ani wnętrza. Czarny nawet brudny z rdzą z daleka wygląda zjawiskowo, szczególnie w kontrastowym świetle słonecznym, kiedy wokół wszystko się w nim odbija. Mam to wiem. Nie żebym Ci odmawiał, broń Boże. Ale poproś o VIN, dodatkowe fotki. Jak nie ma nic do ukrycia to raczej nie będzie problemu. Niech pod maską zdejmie kapsle z mocowania amorów i pofoci. Niech Ci nawet nagra filma z tego jak silniczek chodzi, dziś każdy ma w smartfonie kamerę z FHD. No prawie.
Niech Ci z bliska obfoci progi, wewnątrz też jeżeli ma uszczelkę na progu, listwę z klamką klapy tylnej, mocowania lusterek, blacharkę przy nadkolach przednich i tylnych, z przodu szczególnie u dołu przy słupku. Jeszcze jakby się lampy załapały, oznaczenia na mocowaniach czy nalepkach to by Ci do sporo powiedziało, czy nie był przód bity. U mnie jeden oryginalny GM reflektor już jest żółtawy, a drugi był wymieniany na Hella i widać sporą różnicę. Wiem że była mała obcierka prawej strony, była to spora podstawa do negocjacji ceny. Przy okazji otrzymania VIN dowiesz się co powinno być w wyposażeniu.
Inne ogłoszenie, podobnie pięknie opisane, poprosiłem o foty z wnętrza, szczególnie tylnej kanapy i bagażnika. Bo oczywiście w ogłoszeniu koleś pochwalił się tylko przodem i kolorowym wyświetlaczem.
Zdjęcia przyszły, a tam... chyba cegły na budowę woził.. Tapicerka pęknięta, syf, a przy okazji spore ognisko rdzy się załapało na foto. Tak że ten, szukałem swojej ponad miesiąc a i tak drogą kompromisów, i tego że była najbliżej, zakupiłem 5D, ale nie żałuję, bo po za kilkoma pierdołami do ogarnięcia samemu, chodzi aż miło i nawet od wymiany oleju już będzie 1200 km nie wzięła ani grama oleju. Nic jednak nie zastąpi oględzin samemu i przejażdżki, podłączeniu pod kompa, podjechania do jakiejś SKP. Co ja się naoglądałem wynalazków pięknie opisanych i ofoconych tak, że każda jak z salonu, a na miejscu prawie szrot. Jeżeli już ktoś jakieś auto ogląda i jest ono warte zakupu, to raczej długo na ogłoszeniu nie wisi. Raczej rzadko ktoś jeździ sobie dla hobby oglądać auta by zdać relację na forum W życiu albo ryzykujesz albo bierzesz tyłek w troki, siadasz do PKP lub z kimś na drugie auto i poświęcasz te złotówki, które ewentualnie w ramach negocjacji później może odzyskasz.
Pozdrawiam i udanego zakupu życzę. Asterki H mają swój niezaprzeczalny urok, szczególnie czarne Z20R
Całkiem niedawno oglądałem rocznik 2008 zdaje się z podobnym przebiegiem. Facet chciał 18,9 tyś. Przebieg ponoć oryginalny ale w końcu wyciągnąłem od gościa, że ogniska rdzy już mu wyszły. Nie wiem czy do dziś się nie sprzedał. Zdjęć ani spod maski ani wnętrza. Czarny nawet brudny z rdzą z daleka wygląda zjawiskowo, szczególnie w kontrastowym świetle słonecznym, kiedy wokół wszystko się w nim odbija. Mam to wiem. Nie żebym Ci odmawiał, broń Boże. Ale poproś o VIN, dodatkowe fotki. Jak nie ma nic do ukrycia to raczej nie będzie problemu. Niech pod maską zdejmie kapsle z mocowania amorów i pofoci. Niech Ci nawet nagra filma z tego jak silniczek chodzi, dziś każdy ma w smartfonie kamerę z FHD. No prawie.
Niech Ci z bliska obfoci progi, wewnątrz też jeżeli ma uszczelkę na progu, listwę z klamką klapy tylnej, mocowania lusterek, blacharkę przy nadkolach przednich i tylnych, z przodu szczególnie u dołu przy słupku. Jeszcze jakby się lampy załapały, oznaczenia na mocowaniach czy nalepkach to by Ci do sporo powiedziało, czy nie był przód bity. U mnie jeden oryginalny GM reflektor już jest żółtawy, a drugi był wymieniany na Hella i widać sporą różnicę. Wiem że była mała obcierka prawej strony, była to spora podstawa do negocjacji ceny. Przy okazji otrzymania VIN dowiesz się co powinno być w wyposażeniu.
Inne ogłoszenie, podobnie pięknie opisane, poprosiłem o foty z wnętrza, szczególnie tylnej kanapy i bagażnika. Bo oczywiście w ogłoszeniu koleś pochwalił się tylko przodem i kolorowym wyświetlaczem.
Zdjęcia przyszły, a tam... chyba cegły na budowę woził.. Tapicerka pęknięta, syf, a przy okazji spore ognisko rdzy się załapało na foto. Tak że ten, szukałem swojej ponad miesiąc a i tak drogą kompromisów, i tego że była najbliżej, zakupiłem 5D, ale nie żałuję, bo po za kilkoma pierdołami do ogarnięcia samemu, chodzi aż miło i nawet od wymiany oleju już będzie 1200 km nie wzięła ani grama oleju. Nic jednak nie zastąpi oględzin samemu i przejażdżki, podłączeniu pod kompa, podjechania do jakiejś SKP. Co ja się naoglądałem wynalazków pięknie opisanych i ofoconych tak, że każda jak z salonu, a na miejscu prawie szrot. Jeżeli już ktoś jakieś auto ogląda i jest ono warte zakupu, to raczej długo na ogłoszeniu nie wisi. Raczej rzadko ktoś jeździ sobie dla hobby oglądać auta by zdać relację na forum W życiu albo ryzykujesz albo bierzesz tyłek w troki, siadasz do PKP lub z kimś na drugie auto i poświęcasz te złotówki, które ewentualnie w ramach negocjacji później może odzyskasz.
Pozdrawiam i udanego zakupu życzę. Asterki H mają swój niezaprzeczalny urok, szczególnie czarne Z20R
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Forum Astry, tymbardziej tutaj modelu H,ale dyskusja o bitych autach...
Przykład.
Nie wiem jak to możliwe, Mercedes S klasa 2015 rok 63AMG.
Auto miało kolizje, patrząc na zdjęcia,wcale nie lekką.
W aucie są całe napinacze, poduszki, żaden błąd nie wyskoczył. W historii nie ma kolizji.
Nie wiem jak to możliwe,że tu żadna poduszka nie strzeliła, auto pali i jeździ, zero błędów,ale widać jak dostało. Ani komp w aucie ani żaden system kolizji nie odnotował. Do bazy danych nie głoszone ani ubezpieczyciela.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Auto za jakieś 350k pln?
Zakładamy nowe plastiki, nowe wzmocnienie, blachy w kolor są do znalezienia, drogo ale na spokojnie się znajdą.
Auto proste, czujnikiem można jeździć,wszystko w oryginale, zero szpachlowania,itd... Żadnych błędów w historii, no,ale widać walony nie kiepsko....
Takie auta są właśnie....
Wrzucam to bo dziwi mnie naprawdę awanturowanie się o to,że astra która ma 13 lat była uderzona w przeszłości
Przykład.
Nie wiem jak to możliwe, Mercedes S klasa 2015 rok 63AMG.
Auto miało kolizje, patrząc na zdjęcia,wcale nie lekką.
W aucie są całe napinacze, poduszki, żaden błąd nie wyskoczył. W historii nie ma kolizji.
Nie wiem jak to możliwe,że tu żadna poduszka nie strzeliła, auto pali i jeździ, zero błędów,ale widać jak dostało. Ani komp w aucie ani żaden system kolizji nie odnotował. Do bazy danych nie głoszone ani ubezpieczyciela.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Auto za jakieś 350k pln?
Zakładamy nowe plastiki, nowe wzmocnienie, blachy w kolor są do znalezienia, drogo ale na spokojnie się znajdą.
Auto proste, czujnikiem można jeździć,wszystko w oryginale, zero szpachlowania,itd... Żadnych błędów w historii, no,ale widać walony nie kiepsko....
Takie auta są właśnie....
Wrzucam to bo dziwi mnie naprawdę awanturowanie się o to,że astra która ma 13 lat była uderzona w przeszłości
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
Chcesz pojechać, trzeba wyklepać.
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Szkoda życia na cały film, śmieszne pod koniec jak klapę próbują spasować, u nas podobna szkoła pewnie.
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Szkoda życia na cały film, śmieszne pod koniec jak klapę próbują spasować, u nas podobna szkoła pewnie.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Digyl pracowałem w warsztacie blacharsko lakierniczyczym w 2009.... Za granicą... Zakład z tradycjami,doświadczeniem,sprzęt pierwsza klasa...
Zakład współpracowal z towarzystwami ubezpieczeniowymi, naprawy bezgotówkowe, itd.
Dostaliśmy trzytygodniowe auto z przebiegiem poniżej 2000km, kombi klasy średniej. Po zrobieniu był spasowany źle,krzywy... Pomimo sprzętu....
Mówię do właściciela firmy...ze to katastrofa....
Na co on do mnie " to nie jest Polska,to tylko auto,działa, działa.... Pomyślał chwile, mówi.... Rozbite auto nigdy nie będzie takie same "
Zamurowalo mnie opowiedziałem mu kilka historii z Polski i jak u nas muszą wyglądać auta po naprawach to nie chcial uwierzyć...." po co to tylko narzędzie pracy "
Sorka za OT
Zakład współpracowal z towarzystwami ubezpieczeniowymi, naprawy bezgotówkowe, itd.
Dostaliśmy trzytygodniowe auto z przebiegiem poniżej 2000km, kombi klasy średniej. Po zrobieniu był spasowany źle,krzywy... Pomimo sprzętu....
Mówię do właściciela firmy...ze to katastrofa....
Na co on do mnie " to nie jest Polska,to tylko auto,działa, działa.... Pomyślał chwile, mówi.... Rozbite auto nigdy nie będzie takie same "
Zamurowalo mnie opowiedziałem mu kilka historii z Polski i jak u nas muszą wyglądać auta po naprawach to nie chcial uwierzyć...." po co to tylko narzędzie pracy "
Sorka za OT
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
- topiq77
- Posty: 2089
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Myślę, że problemem nie jest to, że auto mogło mieć stłuczkę. To się zdarza. Sam kiedyś próbując wkręcić hak z przodu w Corsie, odkryłem że otwór nie jest centralnie i nie dało się haka wkręcić. Przy okazji wymiany lamp, które były już mleczne i żółte, oraz opalone przez ciągle wypalającą się oprawkę od wewnątrz. Po zdjęciu zderzaka już wiedziałem czemu nie mogłem wkręcić haka. Belka zderzaka była centralnie puknięta. Cóż to tylko część wymienna i taką rolę spełnia. Problemem jest to, że handlarze sprzedają takie auta, czasem po dachowaniu nawet przemilczając ten fakt za pieniądze auta, nigdy nie draśniętego. A chyba nikt nie chciałby być nabywcą takiego auta, które po następnym takim wypadku nie wiadomo czy ochroni kierowcy przed skutkami kolizji.
- shevet
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 11:06
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: krk
- Pomocny: 1 raz
Witam
Czesc, witam wszystkich, jestem tu nowy.
Poszukuje Astry H z silnikiem Z14XEP. Naczytałem sie sporo o usterkach rozrzadu w tym silniku. Jedni pisza, ze rozrzad dzwoni przez kilka sekund zaraz po odpaleniu, a niektorzy, ze dopiero po nagrzaniu silnika, a sam silnik pracuje "jak diesel". Ogladalem, ze dwa egzemplarze u siebie w miescie narazie i poki co oba dzwonily na zimnym po odpaleniu, ale po jezdzie testowej na cieplym silniku juz nie. Czy to swiadczy o usterce? Jak to interpretowac?
P.S. Mam nadzieje, ze dobry dzial
pozdro
Czesc, witam wszystkich, jestem tu nowy.
Poszukuje Astry H z silnikiem Z14XEP. Naczytałem sie sporo o usterkach rozrzadu w tym silniku. Jedni pisza, ze rozrzad dzwoni przez kilka sekund zaraz po odpaleniu, a niektorzy, ze dopiero po nagrzaniu silnika, a sam silnik pracuje "jak diesel". Ogladalem, ze dwa egzemplarze u siebie w miescie narazie i poki co oba dzwonily na zimnym po odpaleniu, ale po jezdzie testowej na cieplym silniku juz nie. Czy to swiadczy o usterce? Jak to interpretowac?
P.S. Mam nadzieje, ze dobry dzial
pozdro
- nismo
- Posty: 3680
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Kod: Zaznacz cały
Naczytałem sie sporo o usterkach rozrzadu w tym silniku
Kod: Zaznacz cały
Czy to świadczy o usterce?
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 05 paź 2012, 18:36
- Imię: Maciej
- Auto: Opel Astra G, 08', 1.4 16V Z14XEP
- Silnik: 1.4
- Województwo: lubelskie
Prośba o wskazówki i podpowiedz w temacie Astra H kombi, silnik 1.6 Twinport.
Chce kupić egzemplarz od 2010 w górę, silnik benzynowy 1.6 Twinport, nadwozie kombi.na co zwrócić uwagę przed zakupem?
Zabezpieczenie antykorozyjne jest dobre?
Jakie miejsca są szczególnie wrażliwe na korozję?
Który kolor lakieru jest nie polecany że względu na podatność na zarysowania ?
Czy ktoś z Was posiada 1.6 ecoflex z instalacja LPG fabryczną ?
Silnik 1.6 Twinport ma jakieś wady lub wadliwe serie ?
Chce kupić egzemplarz od 2010 w górę, silnik benzynowy 1.6 Twinport, nadwozie kombi.na co zwrócić uwagę przed zakupem?
Zabezpieczenie antykorozyjne jest dobre?
Jakie miejsca są szczególnie wrażliwe na korozję?
Który kolor lakieru jest nie polecany że względu na podatność na zarysowania ?
Czy ktoś z Was posiada 1.6 ecoflex z instalacja LPG fabryczną ?
Silnik 1.6 Twinport ma jakieś wady lub wadliwe serie ?
Ostatnio zmieniony 20 paź 2018, 19:54 przez mb79, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Astra G, 2008 r, 5D, 1,4 16V Twinport X14XEP, 272000 km
- luckyboy
- Posty: 893
- Rejestracja: 12 paź 2008, 21:26
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra H 1.7 CDTI Edition
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
- Pomocny: 15 razy
2005r wychodzi rdza na przednich błotnikach, auto jest często myte (wilgoć). Poza tym żadnej korozji.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2018, 20:55 przez luckyboy, łącznie zmieniany 1 raz.