Zakup Astry H
- nismo
- Posty: 3670
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Re: Zakup Astry H
Nie, Irmscher to firma tworząca pakiety stylistyczne głownie do Opli. Dokładki do zderzaków atrapy spoilery daszki itp
- luckyboy
- Posty: 893
- Rejestracja: 12 paź 2008, 21:26
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra H 1.7 CDTI Edition
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
- Pomocny: 15 razy
Jak planujesz dziecko to od razu kombi kupuj, dobrze radzę. Bagaże, wózki, rowerki jest co wozić.Pretorian87 pisze:super.
Dziękuje za odpowiedź. w sumie fajnie wygladaja takie autka tylko 3 drzwiowe...
Dziecko się urodzi i problem
Dodano po 19 minutach 11 sekundach:
ooo a nie dopytałem o jedno.
Irmscher w takowej astrze h 1.6 to znaczy bogatsze wyposażenie ?
-
- Posty: 863
- Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
- Imię: marcin
- Auto: astra G
- Silnik: Z18XE+lpg
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 159 razy
- Pomocny: 2 razy
Dygil, bo wychwalasz te szewrole. Może i same auta ok., ceny też dobre, a jak dostępnością części? I nie chodzi mi o zwykle tarcze, klocki czy amortyzatory. Dostaniesz od ręki części układu chłodzenia, uszczelki, uszczelnienia silnika? Sprzęgło, zawory, popychacze, układ wydechowy?
Faktycznie jest taka kwestia ale to nie Captiva o której łysy robił film , tam jeszcze polift i ten silnik żywcem z USA.
Captiva w ogóle to dość niszowy model.
Lacetti i Nubira to jednak inna bajka i na wschodzie to jeszcze do niedawna klepali.
Papieju miał problem z czujnikiem skrętu, nie do dostania w zamienniku,tylko w oryginale i drogo.
Z elektroniką tak bywa przy każdej marce, nie wszystko jest.
Jest spójność z Oplem jeśli chodzi o silniki. (benzyna 1.6 i 1.8, zwłaszcza 1.8)
Zawory to to samo co w oplu, silniki takie pomotane, trochę opel i trochę chevy/daewoo, 1.6 jakby lanos (popychacze)
Chociaż 1.8 to jotka w jotke Opel.
Na szybko coś dla przykładu.
[External Link Removed for Guests]
Ale już komplet uszczelek silnika to słabo, przynajmniej w iparts.
Do UPG jest.
Tak sprawdziłem teraz, wisi że coś było ale nie dostępne na stock-u
Ale są też hurtownie z częściami do aut koreańskich. HiPol.
Ostatecznie uważam że nie ma problemu.
Nie jest to na pewno taki problem jak japońce.
Subaru, Mazda, Mitsubishi, to tutaj jest dużo gorzej z częściami, dużo dużo gorzej.
Lexus... Jak coś grubszego do roboty to tylko OE.
Ja do Renault Clio linki gazu nie mogłem dostać, tylko oryginał albo podróbka do skrócenia, ostatecznie na allegro były te już skrócone linki z podróbki.
Przewody do klimy też zapomnij, tylko używka.
Lacetti i Nubira to "światowe" kompakty i też nie można zakładać remontu silnika na start.
Nawet do Opla bywa spory problem jak np. H 2.0 Turbo, no był problem z tłumikiem końcowym, nie ma zamienników a oryginał też nie od ręki.
Był taki temat i zamienników faktycznie nie ma.
Hmmm.
Nie ma dramatu według mnie.
Też nie wszystkie części występują jako zamienniki.
Chevy Lacetti ani Nubira nie jest egzotykiem na naszym rynku.
Używki też są na rynku.
Ostatecznie uważam że nie ma problemu.
Eksploatacyjne graty są no problem.
To są też bardzo proste autka, tam nie ma jakiejś magii i kosmicznych rozwiązań. ( po 2006 już coś bardziej)
Uff, już późno.
Tak może pokracznie napisane.
Wiadomo, mniej tego jak Opla, trzeba się z tym liczyć.
Dodano po 9 minutach 56 sekundach:
Chevy jako ciekawostka jak pisałem.
Mają zalety, zwłaszcza jak 1.8 siedzi, super do LPG.
Też budżet tu był jakby powodem tego.
2005 rok i z DE i taki nie wytarty i wyposażony, za jakieś max 7000 zł ( 6500 super)
No co jest na rynku w tej cenie w tym roczniku i z tym wyposażeniem.
To są jeszcze proste auta.
Tylko Ja patrzę też ze swojej perspektywy gdzie sam naprawiam auta, może to zmienia postać rzeczy deko.
Dodano po 12 minutach 53 sekundach:
Astra to Astra wiadomo, nie upieram się nad Chevy, to tylko jakaś alternatywa i auta mocno niedocenione.
Captiva w ogóle to dość niszowy model.
Lacetti i Nubira to jednak inna bajka i na wschodzie to jeszcze do niedawna klepali.
Papieju miał problem z czujnikiem skrętu, nie do dostania w zamienniku,tylko w oryginale i drogo.
Z elektroniką tak bywa przy każdej marce, nie wszystko jest.
Jest spójność z Oplem jeśli chodzi o silniki. (benzyna 1.6 i 1.8, zwłaszcza 1.8)
Zawory to to samo co w oplu, silniki takie pomotane, trochę opel i trochę chevy/daewoo, 1.6 jakby lanos (popychacze)
Chociaż 1.8 to jotka w jotke Opel.
Na szybko coś dla przykładu.
[External Link Removed for Guests]
Ale już komplet uszczelek silnika to słabo, przynajmniej w iparts.
Do UPG jest.
Tak sprawdziłem teraz, wisi że coś było ale nie dostępne na stock-u
Ale są też hurtownie z częściami do aut koreańskich. HiPol.
Ostatecznie uważam że nie ma problemu.
Nie jest to na pewno taki problem jak japońce.
Subaru, Mazda, Mitsubishi, to tutaj jest dużo gorzej z częściami, dużo dużo gorzej.
Lexus... Jak coś grubszego do roboty to tylko OE.
Ja do Renault Clio linki gazu nie mogłem dostać, tylko oryginał albo podróbka do skrócenia, ostatecznie na allegro były te już skrócone linki z podróbki.
Przewody do klimy też zapomnij, tylko używka.
Lacetti i Nubira to "światowe" kompakty i też nie można zakładać remontu silnika na start.
Nawet do Opla bywa spory problem jak np. H 2.0 Turbo, no był problem z tłumikiem końcowym, nie ma zamienników a oryginał też nie od ręki.
Był taki temat i zamienników faktycznie nie ma.
Hmmm.
Nie ma dramatu według mnie.
Też nie wszystkie części występują jako zamienniki.
Chevy Lacetti ani Nubira nie jest egzotykiem na naszym rynku.
Używki też są na rynku.
Ostatecznie uważam że nie ma problemu.
Eksploatacyjne graty są no problem.
To są też bardzo proste autka, tam nie ma jakiejś magii i kosmicznych rozwiązań. ( po 2006 już coś bardziej)
Uff, już późno.
Tak może pokracznie napisane.
Wiadomo, mniej tego jak Opla, trzeba się z tym liczyć.
Dodano po 9 minutach 56 sekundach:
Chevy jako ciekawostka jak pisałem.
Mają zalety, zwłaszcza jak 1.8 siedzi, super do LPG.
Też budżet tu był jakby powodem tego.
2005 rok i z DE i taki nie wytarty i wyposażony, za jakieś max 7000 zł ( 6500 super)
No co jest na rynku w tej cenie w tym roczniku i z tym wyposażeniem.
To są jeszcze proste auta.
Tylko Ja patrzę też ze swojej perspektywy gdzie sam naprawiam auta, może to zmienia postać rzeczy deko.
Dodano po 12 minutach 53 sekundach:
Astra to Astra wiadomo, nie upieram się nad Chevy, to tylko jakaś alternatywa i auta mocno niedocenione.
Chociaż ten LE5 to Ecotec i to jakby Opel, tylko zrobiony na poczet amerykańskiej Vectry C czyli Saturn Aura. Samochód roku w USA tam kiedyś. 2009 ? i inne chyba, Pontiac zdaje się, tam dojdzie, jest info w necie gdzie pchali to LE5 czyli R4 2.4 Ecotec, Ecotec w USA, taka sytuacja...
Captiva w ogóle to dość niszowy model jak i wszystkie SUV-y GM na Europę, czy z Opla czy z Chevy, diesle pchali od VM Motori.
Mają oznaczenie CDTI ale to nie to samo co w osobówkach.
W busach też CDTI a to nie to samo zdaje się co w Astrze.
Już tak dokładnie nie wiem.
Antara / Captiva to stary jak świat Saturn Vue
Mokka też wieje koreańcem chyba, chociaż ona jest nowsza i Diesle już Opel 1.6 i 1.7 był ??
(Samochód, początkowo wytwarzany w zakładach w Korei Południowej i Hiszpanii)
Uff, tak dokładnie się nie orientuje ale wiem jedno, SUV-y Opla to jakby nie Opel, to pierwej odgrzany kotlet z USA i Mokka która też jakby była na start na rynek Korei czy coś w podobie, w USA też był jako Buick.
Dlatego też nie można wrzucać do jednego wora tematu z częściami jak to łysy zrobił, a nagrał taki filmik że nie kupujta chevroleta bo części nie ma
W segmencie kompakt Chevy/Daewo Lacetti czy Nubira to bardzo popularne auto i nie ma się co bać.
Co ciekawe przy 1.8 skrzynie automatyczne były produkcji ZF a nie Aisin
Captiva to nie Lacetti.
W USA bardzo popularny jest swap do Mazdy Miaty na właśnie tego Ecotec-a 2.4 LE5, ponoć bardzo prosty tylko miska olejowa do wymiany i trochę adaptacji.
Też kurde swap silnika z napędu na przód na napęd na tył i skrzynia zostaje z mazdy.
Sporo tego w necie i ponoć super zapiexdala bo wolnossący i ma moment i moc i przyjemniej się jeździ jak małą dmuchawką z turbo.
[External Link Removed for Guests]
To tam taka refleksja, off top.
Dodano po 8 minutach 56 sekundach:
To tak jako ciekawostka.
To jest Saturn Aura ( taka przedłużona Vectra C)
A Captiva i Antara to Saturn Vue po kuracji odmładzającej.
W USA już od 2001 roku...
Taki ten nasz Opel mocno Amerykański jednak
Dodano po 31 minutach 46 sekundach:
2.0 CDTI
Co to to w ogóle jest ? ( VM Motori)
Albo Opel Vivaro 1.9 CDTI ( to renault 1.9)
Dobra, już się strasznie rozpisałem, tam piwko trochę.
Captiva w ogóle to dość niszowy model jak i wszystkie SUV-y GM na Europę, czy z Opla czy z Chevy, diesle pchali od VM Motori.
Mają oznaczenie CDTI ale to nie to samo co w osobówkach.
W busach też CDTI a to nie to samo zdaje się co w Astrze.
Już tak dokładnie nie wiem.
Antara / Captiva to stary jak świat Saturn Vue
Mokka też wieje koreańcem chyba, chociaż ona jest nowsza i Diesle już Opel 1.6 i 1.7 był ??
(Samochód, początkowo wytwarzany w zakładach w Korei Południowej i Hiszpanii)
Uff, tak dokładnie się nie orientuje ale wiem jedno, SUV-y Opla to jakby nie Opel, to pierwej odgrzany kotlet z USA i Mokka która też jakby była na start na rynek Korei czy coś w podobie, w USA też był jako Buick.
Dlatego też nie można wrzucać do jednego wora tematu z częściami jak to łysy zrobił, a nagrał taki filmik że nie kupujta chevroleta bo części nie ma
W segmencie kompakt Chevy/Daewo Lacetti czy Nubira to bardzo popularne auto i nie ma się co bać.
Co ciekawe przy 1.8 skrzynie automatyczne były produkcji ZF a nie Aisin
Captiva to nie Lacetti.
W USA bardzo popularny jest swap do Mazdy Miaty na właśnie tego Ecotec-a 2.4 LE5, ponoć bardzo prosty tylko miska olejowa do wymiany i trochę adaptacji.
Też kurde swap silnika z napędu na przód na napęd na tył i skrzynia zostaje z mazdy.
Sporo tego w necie i ponoć super zapiexdala bo wolnossący i ma moment i moc i przyjemniej się jeździ jak małą dmuchawką z turbo.
[External Link Removed for Guests]
To tam taka refleksja, off top.
Dodano po 8 minutach 56 sekundach:
To tak jako ciekawostka.
To jest Saturn Aura ( taka przedłużona Vectra C)
A Captiva i Antara to Saturn Vue po kuracji odmładzającej.
W USA już od 2001 roku...
Taki ten nasz Opel mocno Amerykański jednak
Dodano po 31 minutach 46 sekundach:
2.0 CDTI
Co to to w ogóle jest ? ( VM Motori)
Albo Opel Vivaro 1.9 CDTI ( to renault 1.9)
Dobra, już się strasznie rozpisałem, tam piwko trochę.
- daa5191
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2019, 15:15
- Imię: dawww
- Auto: Astra
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
Witam mam na oku asterke chciałbym, abyście coś powiedzieli czy silnik awaryjny nie koniecznie będzie LPG w nim Ogólnie jak się spisuje tutaj zamieszczam link do konkretnego modelu
[External Link Removed for Guests]
Przeniosłem do odpowiedniego działu.
/marwisn/
[External Link Removed for Guests]
Przeniosłem do odpowiedniego działu.
/marwisn/
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Lektura tematu rozwieje wszelkie wątpliwości. Ten silnik ma koła zmiennej fazy rozrządu o które trzeba bardzo dbać nim zaczną stukać. I nie ma hydrauliki zaworów. Do LPG cóż, szwagier ma i chyba będzie remont robił. Ale on ani nie regulował zaworów ani instalacji LPG, więc cóż... Cena przesadzona. Pierwszy raz widzę zielony płyn chłodniczy w oplu. Widywałem z podobnym wyposażeniem w 2.0T i przebiegiem i tańsze. Jak masz blisko oglądaj, weź kogoś z opcomem, miernikiem lakieru, jak chcesz mieć pewność jedź do ASO niech prześwietlą. Niech sprzedawca poda VIN, to sobie sprawdzisz wyposażenie z tym co widać na zdjęciu. Fotele nie wysiedziane więc przebieg może być bliski prawdy 10 x 15 tyś. km. pamiętaj każda usterka a była w tym temacie wymieniona chyba każda możliwa, to zawsze kilka stówek w dół.
- MisiaelPL
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 sie 2017, 13:40
- Imię: Patryk
- Auto: Astra F
- Silnik: x14xe
- Województwo: mazowieckie
Witam,
Znalazłem dziś fajną astrę zastanawiam się czy jest warta ceny 25.000 zł jak na auto zadbane, bez bolączek itp.
sprawdzałem VIN faktycznie auto od 11 roku w Polsce, i przebieg po ok. 10k/rocznie,
poniżej zamieszczam link do ogłoszenia:
[External Link Removed for Guests]
Dajcie znać co wy sądzicie o tym autku.
Znalazłem dziś fajną astrę zastanawiam się czy jest warta ceny 25.000 zł jak na auto zadbane, bez bolączek itp.
sprawdzałem VIN faktycznie auto od 11 roku w Polsce, i przebieg po ok. 10k/rocznie,
poniżej zamieszczam link do ogłoszenia:
[External Link Removed for Guests]
Dajcie znać co wy sądzicie o tym autku.