Zakup Astry Twin Top
- onetwoski
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2017, 18:42
- Auto: Skoda
- Województwo: pomorskie
Zakup Astry Twin Top
Witajcie.
Planuję kupić Astrę H w wersji kabrio. Chciałbym jednak uprzednio zapoznać się z jej zaletami i wadami od strony użytkownika, zapoznać się samodzielnie z jej walorami użytkowymi, czyli porozmawiać z jej użytkownikiem/użytkowniczką, dać się chociażby kawałek przewieźć czy zobaczyć jak otwiera się sprawnie działający dach.
Rzecz jasna za wypaloną wachę oddam
Jestem z Gdańska, ale mogę dojechać gdziekolwiek w obrębie pomorskiego.
Pozdrawiam serdecznie,
Czarek.
Planuję kupić Astrę H w wersji kabrio. Chciałbym jednak uprzednio zapoznać się z jej zaletami i wadami od strony użytkownika, zapoznać się samodzielnie z jej walorami użytkowymi, czyli porozmawiać z jej użytkownikiem/użytkowniczką, dać się chociażby kawałek przewieźć czy zobaczyć jak otwiera się sprawnie działający dach.
Rzecz jasna za wypaloną wachę oddam
Jestem z Gdańska, ale mogę dojechać gdziekolwiek w obrębie pomorskiego.
Pozdrawiam serdecznie,
Czarek.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:42
- Auto: Opel Astra H TT
- Silnik: Z18XER
- Województwo: dolnośląskie
Witam,
Zastanawiam się nad zakupem Astry Twin Top i z tego co wyczytałem na forach, a głównie na tym, to lepiej takowe auto brać w pełnej skórze oraz IDS+ jest raczej zbędnym, potencjalnie kosztownym dodatkiem. Znalazłem tę ofertę i się zastanawiam, czy jakiś z forumowiczów, który obecnie śmiga podobną maszyną mógłby podjechać rzucić okiem [External Link Removed for Guests], proszę?
Co sądzicie o niej na podstawie tych kilku zdjęć i opisu? Dzwoniłem do faceta, to stwierdził, że przez 1 rok był własnością wypożyczalni, a później z ASO odkupił, choć... po przesłanym mi VINie, to było to auto wyprodukowane dla Niemiec. Wiedza z forum mówi też, że lepiej brać auta od osób z Polski, więc.. się zastanawiam, ale miałbym pół Polski do przejechania i jestem w rozterce
Zastanawiam się nad zakupem Astry Twin Top i z tego co wyczytałem na forach, a głównie na tym, to lepiej takowe auto brać w pełnej skórze oraz IDS+ jest raczej zbędnym, potencjalnie kosztownym dodatkiem. Znalazłem tę ofertę i się zastanawiam, czy jakiś z forumowiczów, który obecnie śmiga podobną maszyną mógłby podjechać rzucić okiem [External Link Removed for Guests], proszę?
Co sądzicie o niej na podstawie tych kilku zdjęć i opisu? Dzwoniłem do faceta, to stwierdził, że przez 1 rok był własnością wypożyczalni, a później z ASO odkupił, choć... po przesłanym mi VINie, to było to auto wyprodukowane dla Niemiec. Wiedza z forum mówi też, że lepiej brać auta od osób z Polski, więc.. się zastanawiam, ale miałbym pół Polski do przejechania i jestem w rozterce
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 sie 2016, 12:21
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTR
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
no kurde 10 lat i przebieg 110 tyś ? auto by musiało tylko w garażu stać... po Vinie sprawdź może więcej.
Niech Ci więcej zdjęć podeśle wnętrza auta
Niech Ci więcej zdjęć podeśle wnętrza auta
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, 10:52 przez losiu20, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:42
- Auto: Opel Astra H TT
- Silnik: Z18XER
- Województwo: dolnośląskie
Lepiej, że po pierwszym roku w "wypożyczalni" było ~30k, a później jeździł tylko w weekendy, bo na co dzień do roboty itp używa MPK. Auto też podobno obecnie stoi u jego rodziców w garażu i czeka na sprzedanie, bo go nie potrzebne obecniei wolałby je spieniężyć.
Parę fot mi podesłał, w środku wygląda spoko, gorzej, że niewiadomą są te "przycierki", których mówił, że jest kilka, otarcie na drzwiach niby, jakieś mocniejsze przytarcie na jednym zderzaku (podobno 5x5cm). Tyle, że to jest lakierka, a to auta (chyba) nie musi dyskwalifikować? Czy lepiej się w takowe nie bawić?
Ciężko stwierdzić czy facet średnio się interesował, bo oleje niby jego ojciec i "wysprzęglik" oddał do naprawy, czy po prostu... ściema, bo jest coś nie tak. Na wizytę w ASO się podobno zgadza, więc już w ogóle nie wiem. Daleko, a jak zajadę i będzie słabo wyglądało, to nie będzie to super dzień.
Parę fot mi podesłał, w środku wygląda spoko, gorzej, że niewiadomą są te "przycierki", których mówił, że jest kilka, otarcie na drzwiach niby, jakieś mocniejsze przytarcie na jednym zderzaku (podobno 5x5cm). Tyle, że to jest lakierka, a to auta (chyba) nie musi dyskwalifikować? Czy lepiej się w takowe nie bawić?
Ciężko stwierdzić czy facet średnio się interesował, bo oleje niby jego ojciec i "wysprzęglik" oddał do naprawy, czy po prostu... ściema, bo jest coś nie tak. Na wizytę w ASO się podobno zgadza, więc już w ogóle nie wiem. Daleko, a jak zajadę i będzie słabo wyglądało, to nie będzie to super dzień.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, 1:42
- Auto: Opel Astra H TT
- Silnik: Z18XER
- Województwo: dolnośląskie
Fotele na fotach, jakie mi przesłał właściciel nie były jakieś fatalne, ale kierowcy nie wyglądał zbyt okazale.
No, a dystans, właśnie ze 350 w jedną stronę. Jak się tam wybiorę, żeby obrócić się na pięcie, to trochę niefajnie, zwłaszcza, że w Wawie byłem ze 2 miesiące temu na "zwiedzaniu atrakcji"
No, a dystans, właśnie ze 350 w jedną stronę. Jak się tam wybiorę, żeby obrócić się na pięcie, to trochę niefajnie, zwłaszcza, że w Wawie byłem ze 2 miesiące temu na "zwiedzaniu atrakcji"
- onetwoski
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2017, 18:42
- Auto: Skoda
- Województwo: pomorskie
Witajcie!
Na tej stronie [External Link Removed for Guests] znalazłem informację, że w Astrze Twin Top seryjne reflektory - ich tło, było matowe (czarne) a w ogłoszeniach jest mnóstwo aut z tłem chromowanym. Czy możecie odnieść się jakoś do informacji z tej strony? Potwierdzacie?
Dzięki za info!
Na tej stronie [External Link Removed for Guests] znalazłem informację, że w Astrze Twin Top seryjne reflektory - ich tło, było matowe (czarne) a w ogłoszeniach jest mnóstwo aut z tłem chromowanym. Czy możecie odnieść się jakoś do informacji z tej strony? Potwierdzacie?
Dzięki za info!
- astraTTastra
- Posty: 310
- Rejestracja: 04 mar 2015, 20:28
- Imię: KAMIL
- Auto: CASCADA
- Silnik: 1.6 TURBO
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Wdzięczny: 1 raz
- OpelekGtc
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 kwie 2018, 16:56
- Imię: Michał
- Auto: Astra H
- Województwo: podlaskie
Witam serdecznie,
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałbym prosić o pomoc w zakupie autka. Jako, że w rodzinie od zawsze króluje opel to moje pierwsze auto też będzie z pod tej marki. Aktualnie rodzice posiadają Astrę H 1.6 Twinport od 5 lat, kupiona w komisie i nic się z nią nie działo szczególnego oprócz zwykłej eksploatacji z czego jesteśmy zadowoleni. Dla siebie znalazłem pewne ogłoszenie Astra H TwinTop z silnikiem 2.0T 200km Z20LER z 2007 roku 94kkm. Potrzebuję informacji na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach. Wiem na pewno, że najważniejszy jest dach, czytałem po różnych forach przeróżne problemy, bolączki itp związane z tym ale interesuje mnie bardziej strona mechaniczna tj. na co zwrócić uwagę w silniku, zawieszeniu ? na ile kkm w praktyce wystarczy rozrząd? O rudej to już wiem gdzie sprawdzić po swojej 1.6 Jak się trzyma skrzynia w tym aucie? czy występują jakieś problemy?
Auto do kupienia od prywatnej osoby, nie z żadnego komisu. Za bardzo doświadczenia nie mam w sprawdzaniu auta przed zakupem więc zastanawiam się czy to dobry pomysł jechać samemu oglądać auto czy jeżeli właściciel się zgodzi zabrać astrę do najbliższego ASO niech mi sprawdzą czy może jest ktoś z województwa Lubelskiego żeby pod koniec tygodnia podjechać ze mną obejrzeć? Mam ponad 400km w jedną stronę więc nie chcę jechać na marne albo kupić "bubla", cena wstępna trochę ponad 25tys, nie wiem czy tak się cenią czy trochę zawyżona...
Jeżeli byłby ktoś mi w stanie pomóc to mogę ewentualnie podesłać link do ogłoszenia na priv żeby mi nikt auta sprzed nosa nie gwizdnął
Połączyłem z istniejącym tematem.
/marwisn/
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałbym prosić o pomoc w zakupie autka. Jako, że w rodzinie od zawsze króluje opel to moje pierwsze auto też będzie z pod tej marki. Aktualnie rodzice posiadają Astrę H 1.6 Twinport od 5 lat, kupiona w komisie i nic się z nią nie działo szczególnego oprócz zwykłej eksploatacji z czego jesteśmy zadowoleni. Dla siebie znalazłem pewne ogłoszenie Astra H TwinTop z silnikiem 2.0T 200km Z20LER z 2007 roku 94kkm. Potrzebuję informacji na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach. Wiem na pewno, że najważniejszy jest dach, czytałem po różnych forach przeróżne problemy, bolączki itp związane z tym ale interesuje mnie bardziej strona mechaniczna tj. na co zwrócić uwagę w silniku, zawieszeniu ? na ile kkm w praktyce wystarczy rozrząd? O rudej to już wiem gdzie sprawdzić po swojej 1.6 Jak się trzyma skrzynia w tym aucie? czy występują jakieś problemy?
Auto do kupienia od prywatnej osoby, nie z żadnego komisu. Za bardzo doświadczenia nie mam w sprawdzaniu auta przed zakupem więc zastanawiam się czy to dobry pomysł jechać samemu oglądać auto czy jeżeli właściciel się zgodzi zabrać astrę do najbliższego ASO niech mi sprawdzą czy może jest ktoś z województwa Lubelskiego żeby pod koniec tygodnia podjechać ze mną obejrzeć? Mam ponad 400km w jedną stronę więc nie chcę jechać na marne albo kupić "bubla", cena wstępna trochę ponad 25tys, nie wiem czy tak się cenią czy trochę zawyżona...
Jeżeli byłby ktoś mi w stanie pomóc to mogę ewentualnie podesłać link do ogłoszenia na priv żeby mi nikt auta sprzed nosa nie gwizdnął
Połączyłem z istniejącym tematem.
/marwisn/
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2018, 18:02 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Oczekujesz pomocy w ocenie auta, ale ogłoszenia nie wkleisz...
Jak taka igła, to bierz w ciemno.
Jak taka igła, to bierz w ciemno.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]