Zakup Astry Twin Top

Pytania, porady, niezbędne informacje dot. zakupu samochodu
kyruu

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Imię: Ariel
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

Re: Zakup Astry Twin Top

#381

Nieprzeczytany post autor: kyruu »

Dzięki chłopaki za pomoc. Czyli to motor 170 konny.

vwrafi

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2018, 12:05
Auto: Astra G Bertone
Silnik: Z18XE
Województwo: kujawsko-pomorskie

#382

Nieprzeczytany post autor: vwrafi »

Ja mam wersję 140 koni. Mam jeszcze Astrę Bertone 1.8 125 koni i ona wydaje mi się szybsza od mojego Twin Topa. Żona ma zwykłą Astrę H 1.4 90 koni i od niej Twin Top jest wyraźnie szybszy. Także ja bym obstawiał, że 140 koni w Twin Topie to jest jak 115-120 koni w zwykłej Astrze. Generalnie nie jest tak źle jak tu jest przedstawiane, że przy 1.8 benzyna ten samochód nie jedzie. Jedzie, i to nawet żwawo, ale na światłach przegramy z Tigrą 1.6 105 koni.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#383

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Bo TT to ciężkie auto. Samo nadwozie jest solidniejsze (dodatkowe wzmocnienia w ramie) bo musi utrzymać sztywność mimo braku stałego dachu. I dochodzi składany dach z całym mechanizmem który też swoje waży.

Ja jeździłem TT z silnikiem 1.6. Ile miał koni nie wiem bo auto było z wypożyczalni. I to był dramat. Na promenadzie do lansowania było ok, ale na autostradzie każde wyprzedzanie musiałem planować sporo do przodu.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

vwrafi

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2018, 12:05
Auto: Astra G Bertone
Silnik: Z18XE
Województwo: kujawsko-pomorskie

#384

Nieprzeczytany post autor: vwrafi »

Tak tak, to wszystko prawda. Silnik 1.6 bez turbo może być trochę za mały do tego auta. 1.8 już jest lepiej, spod świateł nie ruszymy jak rakieta, ale na trasie normalnie można wyprzedzać auta, nawet na 5-tym biegu, przynajmniej ja tak robiłem w drodze powrotnej po zakupie.

Jeszcze odnośnie zagłówków, gdyż wcześniej o to pytałem. Wychodzi na to, że montowane były 2 rodzaje tylnych zagłówków:

- pirotechniczne zagłówki,

- lecz jeśli ich nie było, to w zamian były montowane takie wyższe stałe zagłówki

Nie wiem, które są lepsze przy dachowaniu ( chyba jednak pirotechniczne, gdyż wyżej wystrzeliwują niż zamontowane są te stałe ), ale jeśli chodzi o kwestie wizualne, to mi się bardziej podobają te montowane na stałe. Ja akurat kupiłem wersję z pirotechnicznymi.

kyruu

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Imię: Ariel
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#385

Nieprzeczytany post autor: kyruu »

Witam. Koledzy pytanie silnik 2,0 turbo 200 konny lubi gaz. Jak spalanie wychodzi w tym motorze.

A takie jeszcze pytanie panowie. Mam dylemat miedzy :
Astra 2,0 turbo 200 konna z gazem 2006r 140 000 tys czy Astra 1,9 diesel 150 konna 2009r 160 000 tys.
Niby tu i tu auta bezwypadkowe i z książka serwisowa. Cena taka sama w przypadku tych aut.
Co byście wybrali

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6269
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 97 razy
Pomocny: 114 razy

#386

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

te przebiegi.... Ksiazka to zaden dokument przebiegu...

kyruu

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Imię: Ariel
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#387

Nieprzeczytany post autor: kyruu »

No ale jeśli były serwisowane w oplu..... wydaje mi się że kabrioletami to nie robi się po 300 tys . To jak zweryfikować przebieg ??????

vwrafi

Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 31 gru 2018, 12:05
Auto: Astra G Bertone
Silnik: Z18XE
Województwo: kujawsko-pomorskie

#388

Nieprzeczytany post autor: vwrafi »

Pytasz się sprzedającego o VIN samochodu. Jeśli istnieje historia serwisowa w Oplu, to koszt wyciągnięcia takiej historii po VIN to około 50zł. Jeśli np. obecnie samochód w ogłoszeniu ma 140 000km, a według historii serwisowej w 2017 roku miał dajmy na to 120 000km, to obecny przebieg wydaje się być prawdziwy. Jeśli natomiast wyjdzie, że w 2017 roku w serwisie miał np. 155 000km, to już wiadomo o co chodzi :D

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6269
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 97 razy
Pomocny: 114 razy

#389

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

kyruu pisze:
19 sty 2019, 15:58
No ale jeśli były serwisowane w oplu..... wydaje mi się że kabrioletami to nie robi się po 300 tys . To jak zweryfikować przebieg ??????
Kolega wyżej napisał jak sie sprawdza przebieg.
Tu nie chodzi co komu sie wydaje, spokojnie kabriolety robią i więcej niż wspomniane 300tys....
[External Link Removed for Guests]

kyruu

Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Imię: Ariel
Województwo: śląskie
Pomocny: 1 raz

#390

Nieprzeczytany post autor: kyruu »

[External Link Removed for Guests]
Tą jadę jutro oglądać :) oby 300 km nie poszło na marne . Jakieś sugestie na co w szczególności zwrócić uwage. Wiadomo czujnik biorę ze sobą

ODPOWIEDZ