Jaką polecacie Astrę G ??

Pytania, porady, niezbędne informacje dot. zakupu samochodu
Jacolo

Astro-maniak
Posty: 220
Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
Imię: Jacek
Auto: Astra
Silnik: 1.7 td Isuzu
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Jaką polecacie Astrę G ??

#1

Nieprzeczytany post autor: Jacolo »

Witam, mam zamiar kupić asterke kombi G, w jakim silniku jest najmniej awaryjna, lub jakie są wady i zalety różnych wersji silnikowych?

1.7 CDTI 80KM, 2003-2009
1.7 DTI 75KM, 2000-2004
1.7 TD 68KM, 1998-2000
1.7 TD 68KM, 1998-2000
2.0 DI 82KM, 1998-2004
2.0 DTI 101KM, 1999-2004
2.2 DTI 125KM, 2002-2004
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]

Dayson

Astro-maniak
Posty: 88
Rejestracja: 21 sie 2011, 1:40
Imię: Marek
Auto: Opel Astra J
Silnik: A14NET
Rocznik: 2012
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: FZG

#2

Nieprzeczytany post autor: Dayson »

Podobno 1.7 produkcji ISUZU jest najlepszym wyborem. Ale wiadomo... jak się dba, tak się ma :)

mikH

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 05 cze 2011, 9:39
Imię: michal
Auto: astra H
Silnik: z18xe
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Lodz-Pabianice

#3

Nieprzeczytany post autor: mikH »

Nie kupuj 1.7 TD 68KM, 1998-2000, 2.0 DI 82KM, 1998-2004 , 2.2 DTI 125KM, 2002-2004

Piasek

Astro-maniak
Posty: 124
Rejestracja: 15 sie 2012, 19:39
Imię: Daniel
Auto: Astra F kombi
Silnik: 1,6 8V
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: gdańsk

#4

Nieprzeczytany post autor: Piasek »

jaką polecamy? SPRAWNĄ:)

Awatar użytkownika
mk5

Moderator Forum
Posty: 6262
Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
Imię: Marek
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9TDI
Województwo: lubelskie
Wdzięczny: 96 razy
Pomocny: 114 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: mk5 »

1.7CDTI 80km lub 1.7DTI 75km czyli isuzu jak koledzy powyzej

Majes

Astro-maniak
Posty: 76
Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
Imię: Leszek
Auto: astra G
Silnik: X20XEV
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: WLKP

#6

Nieprzeczytany post autor: Majes »

1.7 DTI isuzu 75km. Autko użytkowane przez około 80 tys KM oprócz rzeczy eksploatacyjnych żadnych awarii. Spalanie bardzo niewielkie. Nie wiem jak będzie sobie radził w budzie kombi ale hb 5 drzwiowym wyścigówką nie był, do ekonomicznego przemieszczania się jak najbardziej można polecić.

Jacolo

Astro-maniak
Posty: 220
Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
Imię: Jacek
Auto: Astra
Silnik: 1.7 td Isuzu
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Jacolo »

Dzięki za odpowiedzi wszystkim, a powiedzcie mi jeszcze czy te silniki isuzu maja coś wspólnego z isuzu z astry F bo jakieś przydławione są jeżeli chodzi o moc.

A tak jeszcze pytanie czy silnik z F isuzu pasował by do G isuzu, porównywał to ktoś?? :)
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]

Usunięty użytkownik 861235

#8

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Isuzu 1.7 ma 2 ewolucje, to generalnie ten sam blok i ten sam silnik tylko.
1.7 dti to już wtrysk bezpośredni i trochę elektroniki
1.7 cdti to common rail i więcej elektorniki.

Nie pamiętam które miały głowicę 16v, chyba cdti.

Gdyby GM pomyślał o turbinie ze zmienną geometria to zwykłe isuzu z astry f miało by ze 100km i było by dużo lepszym silnikiem jak VAG 1.9tdi. Osobiście tak to rozkminiam.

No trochę pojemność leży bo to tylko 1.7 ale motor super.

Miałem zdrowe 1.7td isuzu z dobrą turbiną, naprawdę silnik super i miał moc.
Największą zaletą była kultura pracy tego motoru, był cichy i przyjemny.

Ma też wady, alternator z pompą vacu, zamiast to z wałka rozrządu zrobić, to tak sobie wymyślili.
Ale niby ma wyjście z pokrywy zaworów, bo ciekawie wygląda uszczelka.
Moc 82 konie to nie była tragedia, szkoda że 6-tki skrzyni nie dali.
W Polsce tylko dtl-a sprzedawali, ISUZU w F-ce to jednak rzadkość.
Vectra B też była z tym silnikiem, ale to już za słaby motor.
Corsa B była 1.5TD i 1.7D bez turbiny.
Wariaty pakują 1.7TD z Astry do Corsy B no i to dooobrze chodzi.
Były dwa rodzaje turbo w 1.7 IHI rhf4 i rhb4, co do mocy i momentu jakoś nie ma danych

Do calibry ktoś zapodał isuzu :mrgreen:

Ten silnik żeby chodził wymaga tylko 2 rzeczy
Zbiornik paliwa z dolotem i powrotem
Napięcia 12 V po stacyjce na elektrozawór paliwa na pompie.

Nic więcej, nic a nic.
Stary prosty klekot.

W corsach 1.7 był EGR i pajęczyna podciśnień i deczko inna pompa wtryskowa.

Pancer motor.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 20:36 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ