Jaką polecacie Astrę G ??
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
- Imię: Jacek
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 td Isuzu
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jaką polecacie Astrę G ??
Witam, mam zamiar kupić asterke kombi G, w jakim silniku jest najmniej awaryjna, lub jakie są wady i zalety różnych wersji silnikowych?
1.7 CDTI 80KM, 2003-2009
1.7 DTI 75KM, 2000-2004
1.7 TD 68KM, 1998-2000
1.7 TD 68KM, 1998-2000
2.0 DI 82KM, 1998-2004
2.0 DTI 101KM, 1999-2004
2.2 DTI 125KM, 2002-2004
1.7 CDTI 80KM, 2003-2009
1.7 DTI 75KM, 2000-2004
1.7 TD 68KM, 1998-2000
1.7 TD 68KM, 1998-2000
2.0 DI 82KM, 1998-2004
2.0 DTI 101KM, 1999-2004
2.2 DTI 125KM, 2002-2004
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 21 sie 2011, 1:40
- Imię: Marek
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2012
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: FZG
Podobno 1.7 produkcji ISUZU jest najlepszym wyborem. Ale wiadomo... jak się dba, tak się ma
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 05 cze 2011, 9:39
- Imię: michal
- Auto: astra H
- Silnik: z18xe
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Lodz-Pabianice
Nie kupuj 1.7 TD 68KM, 1998-2000, 2.0 DI 82KM, 1998-2004 , 2.2 DTI 125KM, 2002-2004
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 15 sie 2012, 19:39
- Imię: Daniel
- Auto: Astra F kombi
- Silnik: 1,6 8V
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: gdańsk
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP
1.7 DTI isuzu 75km. Autko użytkowane przez około 80 tys KM oprócz rzeczy eksploatacyjnych żadnych awarii. Spalanie bardzo niewielkie. Nie wiem jak będzie sobie radził w budzie kombi ale hb 5 drzwiowym wyścigówką nie był, do ekonomicznego przemieszczania się jak najbardziej można polecić.
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 24 lis 2008, 18:02
- Imię: Jacek
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 td Isuzu
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedzi wszystkim, a powiedzcie mi jeszcze czy te silniki isuzu maja coś wspólnego z isuzu z astry F bo jakieś przydławione są jeżeli chodzi o moc.
A tak jeszcze pytanie czy silnik z F isuzu pasował by do G isuzu, porównywał to ktoś??
A tak jeszcze pytanie czy silnik z F isuzu pasował by do G isuzu, porównywał to ktoś??
[nieregulaminowy podpis wycięty przez administrację]
Isuzu 1.7 ma 2 ewolucje, to generalnie ten sam blok i ten sam silnik tylko.
1.7 dti to już wtrysk bezpośredni i trochę elektroniki
1.7 cdti to common rail i więcej elektorniki.
Nie pamiętam które miały głowicę 16v, chyba cdti.
Gdyby GM pomyślał o turbinie ze zmienną geometria to zwykłe isuzu z astry f miało by ze 100km i było by dużo lepszym silnikiem jak VAG 1.9tdi. Osobiście tak to rozkminiam.
No trochę pojemność leży bo to tylko 1.7 ale motor super.
Miałem zdrowe 1.7td isuzu z dobrą turbiną, naprawdę silnik super i miał moc.
Największą zaletą była kultura pracy tego motoru, był cichy i przyjemny.
Ma też wady, alternator z pompą vacu, zamiast to z wałka rozrządu zrobić, to tak sobie wymyślili.
Ale niby ma wyjście z pokrywy zaworów, bo ciekawie wygląda uszczelka.
Moc 82 konie to nie była tragedia, szkoda że 6-tki skrzyni nie dali.
W Polsce tylko dtl-a sprzedawali, ISUZU w F-ce to jednak rzadkość.
Vectra B też była z tym silnikiem, ale to już za słaby motor.
Corsa B była 1.5TD i 1.7D bez turbiny.
Wariaty pakują 1.7TD z Astry do Corsy B no i to dooobrze chodzi.
Były dwa rodzaje turbo w 1.7 IHI rhf4 i rhb4, co do mocy i momentu jakoś nie ma danych
Do calibry ktoś zapodał isuzu
Ten silnik żeby chodził wymaga tylko 2 rzeczy
Zbiornik paliwa z dolotem i powrotem
Napięcia 12 V po stacyjce na elektrozawór paliwa na pompie.
Nic więcej, nic a nic.
Stary prosty klekot.
W corsach 1.7 był EGR i pajęczyna podciśnień i deczko inna pompa wtryskowa.
Pancer motor.
1.7 dti to już wtrysk bezpośredni i trochę elektroniki
1.7 cdti to common rail i więcej elektorniki.
Nie pamiętam które miały głowicę 16v, chyba cdti.
Gdyby GM pomyślał o turbinie ze zmienną geometria to zwykłe isuzu z astry f miało by ze 100km i było by dużo lepszym silnikiem jak VAG 1.9tdi. Osobiście tak to rozkminiam.
No trochę pojemność leży bo to tylko 1.7 ale motor super.
Miałem zdrowe 1.7td isuzu z dobrą turbiną, naprawdę silnik super i miał moc.
Największą zaletą była kultura pracy tego motoru, był cichy i przyjemny.
Ma też wady, alternator z pompą vacu, zamiast to z wałka rozrządu zrobić, to tak sobie wymyślili.
Ale niby ma wyjście z pokrywy zaworów, bo ciekawie wygląda uszczelka.
Moc 82 konie to nie była tragedia, szkoda że 6-tki skrzyni nie dali.
W Polsce tylko dtl-a sprzedawali, ISUZU w F-ce to jednak rzadkość.
Vectra B też była z tym silnikiem, ale to już za słaby motor.
Corsa B była 1.5TD i 1.7D bez turbiny.
Wariaty pakują 1.7TD z Astry do Corsy B no i to dooobrze chodzi.
Były dwa rodzaje turbo w 1.7 IHI rhf4 i rhb4, co do mocy i momentu jakoś nie ma danych
Do calibry ktoś zapodał isuzu
Ten silnik żeby chodził wymaga tylko 2 rzeczy
Zbiornik paliwa z dolotem i powrotem
Napięcia 12 V po stacyjce na elektrozawór paliwa na pompie.
Nic więcej, nic a nic.
Stary prosty klekot.
W corsach 1.7 był EGR i pajęczyna podciśnień i deczko inna pompa wtryskowa.
Pancer motor.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 20:36 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.