Strona 1 z 1

Jaką polecacie Astrę G ??

: 13 cze 2013, 12:59
autor: Jacolo
Witam, mam zamiar kupić asterke kombi G, w jakim silniku jest najmniej awaryjna, lub jakie są wady i zalety różnych wersji silnikowych?

1.7 CDTI 80KM, 2003-2009
1.7 DTI 75KM, 2000-2004
1.7 TD 68KM, 1998-2000
1.7 TD 68KM, 1998-2000
2.0 DI 82KM, 1998-2004
2.0 DTI 101KM, 1999-2004
2.2 DTI 125KM, 2002-2004

Re: Jaką polecacie adtrę G

: 13 cze 2013, 13:02
autor: Dayson
Podobno 1.7 produkcji ISUZU jest najlepszym wyborem. Ale wiadomo... jak się dba, tak się ma :)

Re: Jaką polecacie Astrę G ??

: 13 cze 2013, 21:03
autor: mikH
Nie kupuj 1.7 TD 68KM, 1998-2000, 2.0 DI 82KM, 1998-2004 , 2.2 DTI 125KM, 2002-2004

Re: Jaką polecacie Astrę G ??

: 13 cze 2013, 21:16
autor: Piasek
jaką polecamy? SPRAWNĄ:)

Re: Jaką polecacie Astrę G ??

: 13 cze 2013, 22:02
autor: mk5
1.7CDTI 80km lub 1.7DTI 75km czyli isuzu jak koledzy powyzej

Re: Jaką polecacie Astrę G ??

: 13 cze 2013, 22:07
autor: Majes
1.7 DTI isuzu 75km. Autko użytkowane przez około 80 tys KM oprócz rzeczy eksploatacyjnych żadnych awarii. Spalanie bardzo niewielkie. Nie wiem jak będzie sobie radził w budzie kombi ale hb 5 drzwiowym wyścigówką nie był, do ekonomicznego przemieszczania się jak najbardziej można polecić.

Re: Jaką polecacie Astrę G ??

: 14 cze 2013, 8:45
autor: Jacolo
Dzięki za odpowiedzi wszystkim, a powiedzcie mi jeszcze czy te silniki isuzu maja coś wspólnego z isuzu z astry F bo jakieś przydławione są jeżeli chodzi o moc.

A tak jeszcze pytanie czy silnik z F isuzu pasował by do G isuzu, porównywał to ktoś?? :)

Jaką polecacie Astrę G ??

: 18 paź 2017, 20:33
autor: Usunięty użytkownik 861235
Isuzu 1.7 ma 2 ewolucje, to generalnie ten sam blok i ten sam silnik tylko.
1.7 dti to już wtrysk bezpośredni i trochę elektroniki
1.7 cdti to common rail i więcej elektorniki.

Nie pamiętam które miały głowicę 16v, chyba cdti.

Gdyby GM pomyślał o turbinie ze zmienną geometria to zwykłe isuzu z astry f miało by ze 100km i było by dużo lepszym silnikiem jak VAG 1.9tdi. Osobiście tak to rozkminiam.

No trochę pojemność leży bo to tylko 1.7 ale motor super.

Miałem zdrowe 1.7td isuzu z dobrą turbiną, naprawdę silnik super i miał moc.
Największą zaletą była kultura pracy tego motoru, był cichy i przyjemny.

Ma też wady, alternator z pompą vacu, zamiast to z wałka rozrządu zrobić, to tak sobie wymyślili.
Ale niby ma wyjście z pokrywy zaworów, bo ciekawie wygląda uszczelka.
Moc 82 konie to nie była tragedia, szkoda że 6-tki skrzyni nie dali.
W Polsce tylko dtl-a sprzedawali, ISUZU w F-ce to jednak rzadkość.
Vectra B też była z tym silnikiem, ale to już za słaby motor.
Corsa B była 1.5TD i 1.7D bez turbiny.
Wariaty pakują 1.7TD z Astry do Corsy B no i to dooobrze chodzi.
Były dwa rodzaje turbo w 1.7 IHI rhf4 i rhb4, co do mocy i momentu jakoś nie ma danych

Do calibry ktoś zapodał isuzu :mrgreen:

Ten silnik żeby chodził wymaga tylko 2 rzeczy
Zbiornik paliwa z dolotem i powrotem
Napięcia 12 V po stacyjce na elektrozawór paliwa na pompie.

Nic więcej, nic a nic.
Stary prosty klekot.

W corsach 1.7 był EGR i pajęczyna podciśnień i deczko inna pompa wtryskowa.

Pancer motor.