Pomoc przy zakupie BERTONE
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Pomoc przy zakupie BERTONE
Czyli twierdzisz, że oznaczenie V8 jest zarówno dla silnika 6 cylindrowego w układzie V jak i silnika 10 cylindrowego w układzie V ?
[External Link Removed for Guests]
Bo inaczej nie można odczytać tego co napisałeś.
[External Link Removed for Guests]
Bo inaczej nie można odczytać tego co napisałeś.
[External Link Removed for Guests]
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
To co teraz napisałeś wyjaśnia temat. Wcześniejsze można było inaczej odczytać.
[External Link Removed for Guests]
- Rosterq
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 kwie 2016, 13:46
- Imię: Karol
- Auto: jeszcze nie mam
- Województwo: wielkopolskie
Forumowicze, udało mi się wyselekcjonować Astre Bertone z silnikiem 1.8.
Astra ta jest z 2004 roku, niby ma przejechane 135 tysi ale kto tam wie. Posiadam dużo zdjęc tego auta, oczywiście planuje pojechać zakupić ją z kolegą mechanikiem, jednakże jest to DOŚĆ daleko, dlatego na pierwszy "rzut oka" może wam się rzuci coś w oczy co wskazuje na zły stan auta, albo co oczywiście to co widoczne dla oczu
wymieniane były z tych kosztowniejszych: chłodnica na DELPHI oraz wentylator klimatyzacji na SPAL (bo po kupnie się okazało, że nie działa).
KUPOWAĆ, NIE KUPOWAĆ ????? Nieco ponad 11 tysi :/ sporo jak dla mnie ale wydaje się być ładna i zadbana, a w jakiej kondycji jest silnik okaże się na miejscu.
nie wiem jak długo będzie widać galerie :/
[External Link Removed for Guests]
i tu miniaturki
Astra ta jest z 2004 roku, niby ma przejechane 135 tysi ale kto tam wie. Posiadam dużo zdjęc tego auta, oczywiście planuje pojechać zakupić ją z kolegą mechanikiem, jednakże jest to DOŚĆ daleko, dlatego na pierwszy "rzut oka" może wam się rzuci coś w oczy co wskazuje na zły stan auta, albo co oczywiście to co widoczne dla oczu
wymieniane były z tych kosztowniejszych: chłodnica na DELPHI oraz wentylator klimatyzacji na SPAL (bo po kupnie się okazało, że nie działa).
KUPOWAĆ, NIE KUPOWAĆ ????? Nieco ponad 11 tysi :/ sporo jak dla mnie ale wydaje się być ładna i zadbana, a w jakiej kondycji jest silnik okaże się na miejscu.
nie wiem jak długo będzie widać galerie :/
[External Link Removed for Guests]
i tu miniaturki
-
- Posty: 709
- Rejestracja: 30 kwie 2015, 23:00
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B16SHT
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ostatnio znajomy kupił podobną. Na zimnym pali od strzała i chodzi jak zegarek. Na ciepłym też śmiga... do momentu, aż nie zgasi. Nie idzie gada odpalić i tyle.
Pomierzyliśmy kompresję. Na zimnym 11-12. Na zagrzanym 3. Głowica do zrobienia.
Jak masz możliwość to porzycz zegar i sprawdź na miejscu. Chwila roboty, a jeden problem mniej.
Pomierzyliśmy kompresję. Na zimnym 11-12. Na zagrzanym 3. Głowica do zrobienia.
Jak masz możliwość to porzycz zegar i sprawdź na miejscu. Chwila roboty, a jeden problem mniej.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 06 lip 2014, 21:58
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: z20lel
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Pomocny: 1 raz
Przy takiej utracie kompresji nie trzeba nawet zegara. Będzie szarpać przy każdych obrotach i nie będzie miał mocy. Tylko czy głowica czy pierścienie? Generalnie trzeba sprawdzić to co przy każdym samochodzie przy kupnie. Nie każdy chce, żeby byle klient wypinał mu wn i wykręcał świece.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Możesz nie wierzyć, ale auto zimne idzie jak opętane. Po 30 km zaczyna się cyrk. Jak zgaśnie to nie odpali puki nie ostygnie.
To już problem sprzedającego. Jak to mówią "takiego kwiatu pół światu" .
To już problem sprzedającego. Jak to mówią "takiego kwiatu pół światu" .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 06 lip 2014, 21:58
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: z20lel
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Pomocny: 1 raz
Ja obstawiałbym dół silnika niż głowicę - z głowicą dzieją się raczej inne kwiatki. Jakby zawory nie trzymały to nie byłoby różnicy zimny czy ciepły. A to wygląda na pierścienie:D swoją drogą, kto nie rozgrzeje samochodu jak sprawdza przed kupnem?
A jeśli chodzi o tą bertonkę, to podoba wam się ta czerwona tapicerka? Dla mnie trochę to tandetnie wygląda.
A jeśli chodzi o tą bertonkę, to podoba wam się ta czerwona tapicerka? Dla mnie trochę to tandetnie wygląda.