Zakup Astry J - kilka pytań
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
Re: Zakup Astry J - kilka pytań
Nie ma
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- Adler
- Posty: 3012
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Sprawdziłem na "historiapojazdu.gov.pl" i rok produkcji ewidentnie 2016.
Pierwsza rejestracja do tego w lutym 2016r.
Na "opelvindekoder.pl": Rok modelowy: 2016
Pierwsza rejestracja do tego w lutym 2016r.
Na "opelvindekoder.pl": Rok modelowy: 2016
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
ja mam 04.2016 rejestracja X.2016 a w dowodzie stalo 2015 bo ktos w WK spisał dopuszczalna masę całkowitą
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
- dzr
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 lip 2019, 19:20
- Auto: Scania
- Województwo: mazowieckie
Cześć wszystkim, zastanawiam się nad zakupem Astry J w benzynie, konkretniej zapatruję się na GTC, ale hatchbacków 5d również nie wykluczam.
Czy silnik 1.4t 140km będzie wystarczający do masy auta? Lepiej ogólnie szukać 1.4 czy 1.6?
Jak w ogóle bywa z awaryjnością tych silników, na co zwracać uwagę przy ewentualnych oględzinach?
Nie ukrywam, że poszukiwałem wstępnie auta ze skrzynią automatyczną, ale z tego co widzę to jest ciężko w moim budżecie ~32k więc raczej skupię się na manualu, którym oczywiście nie pogardzę
Jak wygląda sytuacja z tymi skrzyniami? Gdzieś udało mi się przeczytać, że te skrzynie strasznie szybko padają nawet po 100k km w co ciężko mi uwierzyć.
Obecnie mam jedno auto na oku konkretnie GTC 2011r 1.4t 140k przebiegu
Czy silnik 1.4t 140km będzie wystarczający do masy auta? Lepiej ogólnie szukać 1.4 czy 1.6?
Jak w ogóle bywa z awaryjnością tych silników, na co zwracać uwagę przy ewentualnych oględzinach?
Nie ukrywam, że poszukiwałem wstępnie auta ze skrzynią automatyczną, ale z tego co widzę to jest ciężko w moim budżecie ~32k więc raczej skupię się na manualu, którym oczywiście nie pogardzę
Jak wygląda sytuacja z tymi skrzyniami? Gdzieś udało mi się przeczytać, że te skrzynie strasznie szybko padają nawet po 100k km w co ciężko mi uwierzyć.
Obecnie mam jedno auto na oku konkretnie GTC 2011r 1.4t 140k przebiegu
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 lip 2017, 21:18
- Auto: Astra J a14net & Polonez 1.6 GLI
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 3 razy
Witaj,
Na Twoje pytania jest masa odpowiedzi tu na forum, wątki są bardzo obszerne na temat skrzyni M32, jak i przypadłości danych silników.
W dużym skrócie: 1.6 wolnossący wystarczy dla spokojnego kierowcy, 1.4 turbo to minimum, gdy interesuje Cię jakaś dynamika jazdy, 1.6 turbo jeździ jeszcze lepiej, ALE nie jest to torpeda - Astra J jest ciężka.
Awaryjność 1.4 turbo - padające cewki, problemy z odmą, układem chłodzenia, kolektorem ssącym, pokrywą zaworów.
Na Twoje pytania jest masa odpowiedzi tu na forum, wątki są bardzo obszerne na temat skrzyni M32, jak i przypadłości danych silników.
W dużym skrócie: 1.6 wolnossący wystarczy dla spokojnego kierowcy, 1.4 turbo to minimum, gdy interesuje Cię jakaś dynamika jazdy, 1.6 turbo jeździ jeszcze lepiej, ALE nie jest to torpeda - Astra J jest ciężka.
Awaryjność 1.4 turbo - padające cewki, problemy z odmą, układem chłodzenia, kolektorem ssącym, pokrywą zaworów.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 08 lip 2019, 9:11
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
Cześć wszystkim,
Nadszedł czas zmienić mojego wysluzonego Leona i wybór padł na Astre w benzynie, a dokładnie 1.6 turbo.
Mam jedna na oku, ale jest oddalona ode mnie o ponad 350km, dla tego wolałbym wcześniej prosić Was o opinie, czy warto po to jechać. [External Link Removed for Guests]
Z góry dzięki za pomoc.
Nadszedł czas zmienić mojego wysluzonego Leona i wybór padł na Astre w benzynie, a dokładnie 1.6 turbo.
Mam jedna na oku, ale jest oddalona ode mnie o ponad 350km, dla tego wolałbym wcześniej prosić Was o opinie, czy warto po to jechać. [External Link Removed for Guests]
Z góry dzięki za pomoc.
- Adler
- Posty: 3012
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Jednostka silnikowa super, wyposażenie też bardzo dobre. Auto ma co prawda już prawie 9 lat i cenę trochę wysoką. "Sprowadzona z Niemiec bezpośrednio od właściciela". Nie wiemy, kim był ów właściciel i gdzie robił przeglądy. Kradzione czy niekradzione...Jedź i sprawdź do ASO w Sosnowcu lub Dąbrowie Górniczej. Przegląd "przedzakupowy" kosztuje 299 zł, a sprawdzą Ci stan techniczny bardzo dokładnie. Zakładam, że sprzedający wyrazi na to zgodę.