Zakup Astry J - kilka pytań
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Astry J - kilka pytań
Ja mam taką astrę st w kolorze power Red i zderzaki mają minimalnie inny odcień w zależności pod jakim kątem patrzysz.Przebieg 63 tys.? Mało realny chyba że aso potwierdzi, moja jak kupowałem w zeszłym roku miała 189 tys. rok 2011 potwierdzone książką i w ASO kompletny wydruk .Niemiec nawet opony w oplu kupował . Ja założyłem gaz i już 10 tys. ponad autko zrobiło , teraz ma 204 tys. i chodzi bardzo ladnie.
W kwestii samodzielnego sprawdzenia i potwierdzenia przebiegu, przydatna może być aplikacja OPL DTC Reader (wersja na Android, napisana przez jednego z użytkowników forum Insignia). Odczytuje przebieg zapisany w ECU oraz BCM.
-
- Posty: 307
- Rejestracja: 06 paź 2018, 20:55
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NEL
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 9 razy
- Pomocny: 12 razy
Adamsss jak dla mnie nierealny z rzeczywistością ten samochód. Porównaj z tym co jest na mobile.de z tym przebiegiem, poglądaj filmy z YT co stoi na placach u Turka w komisach- czyli żródła samochodów polskich handlarzy, Z jakimi przebiegami stoją w jakich cenach i czy w całości.
Zastanów się na czym ten handlarz może zarobić na czym tak naprawdę zarabia. Za 1 tys złoty zysku to on raczej nie będzie jechał do DE po Twój wymarzony samochód żebyś TY był zadowolony.
Ja pół roku temu szukałem Astry porównywałem ceny z mobile.de z niskimim przebiegiem. Kombi 2013-2015 bezwypadkowe poniżej 100tys, Cosmo 1.4T. Za taką strę trzeba było licztyć 9-10 tys Euro czyli cena tak jak w PL. Do tego koszty sprowadzenia, laweta, opłaty po zakupie, paliwo, dodatkowe koszty podróży o czasie nie wspominam. A ktoś musi Ci w PL to auto jeszcze wyszykować, wyprać, zrobić przegląd, zrobić to na co mógłbyś zwrócić uwagę, kupić na Twoje niemiecki auto wyklejanki, przygotować całą "ofertę" dla Ciebie.
Autko ma dość mocnooo wydartą kierownicę. Moja Astra ma teraz 60 tys i kierownica wygląda jak nowa. Z ogłoszenia można "wyczytać", że auto jest wypadkowe, i otrzymasz jakiś dokument może książkę z ostatnią pieczotką przy blisko 60 tyś.
Jeśli Twoim warunkiem zakupu jest auto z niskim przebiegiem to tylko auto z PL.
Powodzenia w szukaniu. Ja w PL szukałęm 2 tyg, kupiłęm 20 km od domu. Ale wiedziałem co chce a czego nie chcę kupić.
Zastanów się na czym ten handlarz może zarobić na czym tak naprawdę zarabia. Za 1 tys złoty zysku to on raczej nie będzie jechał do DE po Twój wymarzony samochód żebyś TY był zadowolony.
Ja pół roku temu szukałem Astry porównywałem ceny z mobile.de z niskimim przebiegiem. Kombi 2013-2015 bezwypadkowe poniżej 100tys, Cosmo 1.4T. Za taką strę trzeba było licztyć 9-10 tys Euro czyli cena tak jak w PL. Do tego koszty sprowadzenia, laweta, opłaty po zakupie, paliwo, dodatkowe koszty podróży o czasie nie wspominam. A ktoś musi Ci w PL to auto jeszcze wyszykować, wyprać, zrobić przegląd, zrobić to na co mógłbyś zwrócić uwagę, kupić na Twoje niemiecki auto wyklejanki, przygotować całą "ofertę" dla Ciebie.
Autko ma dość mocnooo wydartą kierownicę. Moja Astra ma teraz 60 tys i kierownica wygląda jak nowa. Z ogłoszenia można "wyczytać", że auto jest wypadkowe, i otrzymasz jakiś dokument może książkę z ostatnią pieczotką przy blisko 60 tyś.
Jeśli Twoim warunkiem zakupu jest auto z niskim przebiegiem to tylko auto z PL.
Powodzenia w szukaniu. Ja w PL szukałęm 2 tyg, kupiłęm 20 km od domu. Ale wiedziałem co chce a czego nie chcę kupić.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 sie 2018, 17:07
- Imię: Piotr
- Auto: kiedyś ASTRA K, obecnie BRAK
- Silnik: 1.4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
astra j 1.4 140km 2010r 106kkm
w samochodzie przeskoczył rozrząd o 2 "ząbki". brak mocy. błędy przy wyższych obrotach. rozrząd został wymieniony wraz z uszczelniaczami. głowica była sprawdzana. podobno nic nie zostało uszkodzone. auto sprawdziłem a aso. przebieg potwierdzony. czy po takiej akcji mogło zostać coś uszkodzone co z czasem pochłonie sporo $$$$$$$?
w samochodzie przeskoczył rozrząd o 2 "ząbki". brak mocy. błędy przy wyższych obrotach. rozrząd został wymieniony wraz z uszczelniaczami. głowica była sprawdzana. podobno nic nie zostało uszkodzone. auto sprawdziłem a aso. przebieg potwierdzony. czy po takiej akcji mogło zostać coś uszkodzone co z czasem pochłonie sporo $$$$$$$?
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
yyy trochę chyba nie ten watek z takimi pytaniami , nie uważasz?tylkoLPG pisze: ↑24 mar 2019, 15:00astra j 1.4 140km 2010r 106kkm
w samochodzie przeskoczył rozrząd o 2 "ząbki". brak mocy. błędy przy wyższych obrotach. rozrząd został wymieniony wraz z uszczelniaczami. głowica była sprawdzana. podobno nic nie zostało uszkodzone. auto sprawdziłem a aso. przebieg potwierdzony. czy po takiej akcji mogło zostać coś uszkodzone co z czasem pochłonie sporo $$$$$$$?
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 sie 2018, 17:07
- Imię: Piotr
- Auto: kiedyś ASTRA K, obecnie BRAK
- Silnik: 1.4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 lut 2015, 8:57
- Imię: Artur
- Auto: Astra H 1.6/Astra J 1.4T LPG
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2015
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 1 raz
Cześć,
Bardzo mocno zastanawiam się na zakupem Astry J (rocznik 14-15) 1.4T z fabryczną LPG. O ile o samych instalkach trochę poczytałem chciałem zasięgnąć opinii o samym samochodzie. Przebieg jaki pokonuję to 80% obwodnica 3City (kilka razy w roku autostrada -> Łódź, Wawa, Toruń) + 20% to miasto. Auto w przebiegu między 120 a 150tysi tylko salon Polska.
Musi być IsoFix pod fotelik Kiss2PLus Klipana, który ma swoje gabaryty.
Jak jest z żywotnością sprzęgła, dwumasy, cewek? Były inne instalacje czy tylko Landi? Jak zabezpieczeni korozyjne? Jak z braniem oleju?
Każda ale to każda uwaga będzie dla mnie pożyteczna. Oczywiście sam czytam forum ale chciałbym mieć to skumulowane w jednym temacie jeśli mogę.
W chwili obecnej P407, wcześniej Mondeo i w między czasie Astra G rodziców, która 2 lata temu dopiero została sprzedana z dużym bólem mojego serca po 12 latach użytkowania w rodzinie
Bardzo mocno zastanawiam się na zakupem Astry J (rocznik 14-15) 1.4T z fabryczną LPG. O ile o samych instalkach trochę poczytałem chciałem zasięgnąć opinii o samym samochodzie. Przebieg jaki pokonuję to 80% obwodnica 3City (kilka razy w roku autostrada -> Łódź, Wawa, Toruń) + 20% to miasto. Auto w przebiegu między 120 a 150tysi tylko salon Polska.
Musi być IsoFix pod fotelik Kiss2PLus Klipana, który ma swoje gabaryty.
Jak jest z żywotnością sprzęgła, dwumasy, cewek? Były inne instalacje czy tylko Landi? Jak zabezpieczeni korozyjne? Jak z braniem oleju?
Każda ale to każda uwaga będzie dla mnie pożyteczna. Oczywiście sam czytam forum ale chciałbym mieć to skumulowane w jednym temacie jeśli mogę.
W chwili obecnej P407, wcześniej Mondeo i w między czasie Astra G rodziców, która 2 lata temu dopiero została sprzedana z dużym bólem mojego serca po 12 latach użytkowania w rodzinie
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Lepszym rozwiązaniem jest Kupno Benzyny i samemu dołożyć instalacje LPG. Co do pytań to wszystko zależne jest od użytkowania, cewki potrafiły podac po 60tys a inni zrobili 150tys i nadal była orginalna
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Serwisowanie fabrycznej instalacji LPG właściwie tylko w serwisie.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru