Zakup Astry J - kilka pytań
- Browarrro
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 lip 2019, 9:00
- Imię: Mateusz
- Auto: VW Polo IV
- Silnik: 1.4 MPI 75 KM
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Re: Kupno Astra J 1.4T 140 KM ST, jak to jest z tą dynamiką tak naprawdę
Do machania lewarkiem i redukcji jestem przyzwyczajony bo jeżdżę głównie po Krakowie, ale od czasu do czasu śmigam autostradą 200 km. W swoim Polo muszę czasem redukować, żeby rowerzystę wyprzedzić
- Konraadek
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 paź 2018, 9:18
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 11 razy
- Pomocny: 23 razy
- Kontakt:
Więc kupuj będzie pan zadowolony ja jestem zadowolony, choć liczyłem na większe emocje kup dobrze wyposażoną, ksenony, dwustrefową automatyczną klimatyzację, wygodne sportowe fotele AGR i będziesz latał. Z pewnością poczujesz przesiadkę ... z Polo do AJ to jak przesiadka w klasę premium Zwróć uwagę na awaryjną skrzynię biegów M32, przepałuj auto z prędkością 150km/h z różnych biegach, zobacz czy nie zapala się check engine, co by wskazywało na uszkodzenie dolotu, turbo lub kolektora. W silnik nie wejdziesz powodzenia
Wszystko tak jak pisze przedmówca, a ja dodam od siebie, że też przesiadłem się z 75kM silnika 1.6mpi prawdopodobnie tego samego 8v co Ty (w Octavi 1u2) na Aj HB 1.4T 103kW.
Przyrost dwukrotny jest niemożliwie odczówalny, auto frunie, trzymie się drogi, no poprostu przyjemność z jazdy.
Tym bardziej z FlexRide, sprawia to przyjemność - SPORT/TOUR.
Ale po pewnym czasie człowiek się do wszystkiwgo przyzwyzaja, tak jak ja do Skody czy Ty do Polo. I tu pies pogrzebany. Odnosi się wrażenie, że 140kM to za mało, mogło być 200kM. Z jednej strony racja i zawód, z drugiej strony to zrozumiałe.
Czasem nachodzą mnie te myśli - "mogłem jednak kupić 1.6T albo coś mocniejszego..."
Problem polega na tym, że jak się przyzwyczaisz, to musisz ze sobą walczyć mentalnie, bo auto zaczyna robić się nieco mułowate. Ja i prawie każdy odnosi te wrażenie, bez względu czy jeździ spokojnie czy agresywnie.
Ogólnie poza tym "przyzwyczajeniem się" auto spełnia wszystkie normy i warunki zadowolenia po przesiadce z 75 kM.
Przyrost dwukrotny jest niemożliwie odczówalny, auto frunie, trzymie się drogi, no poprostu przyjemność z jazdy.
Tym bardziej z FlexRide, sprawia to przyjemność - SPORT/TOUR.
Ale po pewnym czasie człowiek się do wszystkiwgo przyzwyzaja, tak jak ja do Skody czy Ty do Polo. I tu pies pogrzebany. Odnosi się wrażenie, że 140kM to za mało, mogło być 200kM. Z jednej strony racja i zawód, z drugiej strony to zrozumiałe.
Czasem nachodzą mnie te myśli - "mogłem jednak kupić 1.6T albo coś mocniejszego..."
Problem polega na tym, że jak się przyzwyczaisz, to musisz ze sobą walczyć mentalnie, bo auto zaczyna robić się nieco mułowate. Ja i prawie każdy odnosi te wrażenie, bez względu czy jeździ spokojnie czy agresywnie.
Ogólnie poza tym "przyzwyczajeniem się" auto spełnia wszystkie normy i warunki zadowolenia po przesiadce z 75 kM.
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Jakbyś kupił 1.6T, to też po jakimś czasie będziesz myślał, że to mało. Tylko, że poza OPC w AJ nie ma już nic mocniejszego (◠‿◕)
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Konraadek
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 paź 2018, 9:18
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A14NET + LPG
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 11 razy
- Pomocny: 23 razy
- Kontakt:
może i racja po półrocznym użytkowaniu AJ 14NET 140KM należałoby się przesiąść na dwa dni do Fabii 68KM lub Lanosa Zobaczyć co to znaczy mieć powietrze pod nogą, posłuchać że dużo wygenerowanego hałasu nie przekłada się na osiągi wrócić do AJ i od nowa się zakochać, docenić i już nie mówić, że 140KM to mało
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Fakt że Astra J jest w takim wydaniu jak jednorożec.
Jakiś czas temu była jedna sztuka dostępna: [External Link Removed for Guests]
Jakiś czas temu była jedna sztuka dostępna: [External Link Removed for Guests]
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
ktos sie daje nabierac jeszcze na 5 letniego diesla z przebiegiem 30 tys?
chyba 330 tys
chyba 330 tys
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.