Zakup Astry J - kilka pytań
- barwaz09
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 gru 2018, 0:49
- Auto: Astra j
- Województwo: łódzkie
Zakup Astry J - kilka pytań
Cześć,
Planuję zakup poniższego modelu:
[External Link Removed for Guests]
Pytanie do posiadaczy modelu z tym silnikiem, jak wygląda kwestia rozrządu (na forum czytałem o przypadłości związanej z dziwnym metalicznym dźwięku przy uruchamianiu) oraz czy mieliście problemy przy podobnym przebiegu ze skrzynią biegów? Czy inne poważne usterki też Wam się zdarzyły?
Planuję zakup poniższego modelu:
[External Link Removed for Guests]
Pytanie do posiadaczy modelu z tym silnikiem, jak wygląda kwestia rozrządu (na forum czytałem o przypadłości związanej z dziwnym metalicznym dźwięku przy uruchamianiu) oraz czy mieliście problemy przy podobnym przebiegu ze skrzynią biegów? Czy inne poważne usterki też Wam się zdarzyły?
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 paź 2018, 17:09
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: A14NET
- Województwo: łódzkie
Przy m32 przebieg nie ważny, były przypadki że po 30k potrzebna była regeneracja, także trzeba się dobrze przyjrzeć/przysłuchać. Z dieslem nie pomogę.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 19:38 przez patrykevo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 14 lis 2016, 17:58
- Imię: Kamil
- Auto: ASTRA J 1,7 TDCI 110 km
- Województwo: mazowieckie
Też mam zamiar kupić Astrę J 1,6 tylko 110 km , pytanie czy sa jakieś poważne wady tych silników oraz czy DPF sprawia problem tak samo jak 1,7 ?
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
A takie moje ciche marzenie
Wersja HB jako bryła mi bardzo odpowiada więc GTC odpada.
Ale co mocniejszego od 180 KM w oryginale.
A no coś takiego.
[External Link Removed for Guests]
Taki ekonomiczny dieselek
Ktoś ma na tym Forum taki silniczek w autku ?
Jak się sprawuje ?
Wersja HB jako bryła mi bardzo odpowiada więc GTC odpada.
Ale co mocniejszego od 180 KM w oryginale.
A no coś takiego.
[External Link Removed for Guests]
Taki ekonomiczny dieselek
Ktoś ma na tym Forum taki silniczek w autku ?
Jak się sprawuje ?
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
silnik to praktycznie to samo co 2.0 CDTI 165 KM, z tym, że dołożyli mała turbinę na szybszy strat i podnieśli moc.
W astrach rzadkość, natomiast w insigniach częściej można spotkać.
jak chcesz więcej info to pytaj na forum insignia-club.pl
W astrach rzadkość, natomiast w insigniach częściej można spotkać.
jak chcesz więcej info to pytaj na forum insignia-club.pl
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 13:48
- Imię: Hubert
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTR
- Województwo: wielkopolskie
Mam ten silniczek i powiem bajka seria wypluła 205 km i 427 Nm
Zastanawiam się nad dłubnięciem trochę tego silnika ale nie wiem czy jest sens. Jak na takie auto jest to wystarczające, poza tym spotkałem się z opinią kilku firm tuningujących że zdroworozsądkowo to 100 km na litr jest granicą bezpieczną a potem może być różnie.
Zastanawiam się nad dłubnięciem trochę tego silnika ale nie wiem czy jest sens. Jak na takie auto jest to wystarczające, poza tym spotkałem się z opinią kilku firm tuningujących że zdroworozsądkowo to 100 km na litr jest granicą bezpieczną a potem może być różnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 gru 2018, 19:25
- Auto: asta k
- Województwo: świętokrzyskie
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
A jak z przyspieszeniem Holios w Biturbo.
Turbina w silniku A16LET zaskakuje gdzieś od 2000 obrotów, wtedy dopiero ładnie ciągnie.
Silnik z dwoma turbinami chyba wyeliminował tą turbodziurkę.
Turbina w silniku A16LET zaskakuje gdzieś od 2000 obrotów, wtedy dopiero ładnie ciągnie.
Silnik z dwoma turbinami chyba wyeliminował tą turbodziurkę.