Sprzedają. Szukaj poflotowych/poleasingowych. Sporo sztuk z LPG.nowyendriu pisze: ↑11 lis 2019, 12:07Sorki za raczej offtop- właśnie oglądałem astry j kombi benzyny, na 28 ofert ok 25 to auta z zagranicy.. Co jest z tym autem, że Niemcy itp go nie chcą, a Polacy nie sprzedają?
Zakup Astry J - kilka pytań
- Adler
- Posty: 2997
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Astry J - kilka pytań
- GDA70
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 9:55
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3CiTy
- Wdzięczny: 22 razy
- Pomocny: 15 razy
135 sztuk
od wyboru do koloru
[External Link Removed for Guests]
Astra IV Sedan 1.4 T Active LPG 2016 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
Astra III GTC 1.6 Cosmo 2007 r.
ex Zafira B 1.8 Cosmo 2006 r.
ex Corsa B 3d 1.4 1998 r.
ex Vectra B Kombi 1.6 1997 r.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
O tej strony niei znałem. Dzięki
Szukam Pb, bo chciałbym sam założyć gaz. Jakoś wychodzę z założenia, że jak auto ma już założony gaz to raczej trochę w życiu pojezdzilo :p
Zaraz oblukam stronę.
Szukam Pb, bo chciałbym sam założyć gaz. Jakoś wychodzę z założenia, że jak auto ma już założony gaz to raczej trochę w życiu pojezdzilo :p
Zaraz oblukam stronę.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 19:03
- Imię: Roman
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
Dla typowego niemca, gdy ten policzy koszta obsługi LPG w € i podatek, to wychodzi na to samo rocznie, co jeżdżenie na PB. Serwis nie kosztuje 200zł, tylko 200€, za 200€, to prawie 2 miesiące jeżdżenia, a co 100kkm, dodatkowo 1000-2000€ na wtrysk, reduktor, itd. Jeśli te "złotówy niemieckie" policzą ile ich to wyjdzie, dochodzą do wniosku, że jest to nie opłacalne, przy pojemnościach do ok. 2L. Prędzej znajdziesz zagazowane V6/V8 niż R4.
Tym bardziej, że już nie można jeździć zakładać LPG do Polski, ani go tam serwisować, bo w DE nie uznawają Polskich homologacji na Europę, ani nie przechodzą TÜV - "bo nie, prawo zabrania". (zgłębiałem miesiąc temu temat, bo chciałem założyć u siebie w Astrze, no nie da rady od końca roku 2017, zmienili przepisy i uj, nie uznawają tej je*anej homologacji)
Z tego względu mało pojawia się aut z LPG z za granicy zachodniej.
Pewnie pójdzie fala hejtu za tekst powyżej, ale co chciałem powiedzieć.
Oni raczej nie odczuwają aż takiej potrzeby montowania gazu, z racji tego, że przeciętny Niemiec zarabia te 2500€ dajmy na to, a litr PB albo ON kosztują 1.3€ i 1.4€..
Patrząc na to ! jednostkowo ! my lejemy miesięcznie 2x300(zł) do baku, a zarabiamy np. 2500(zł), a oni 2x70(€), też zarabiając 2500(€). Kto musi oszczędzać i montować gaz?My, Polacy Dlatego mało który w DE decyduje się na LPG, skoro zostanie mu prawie 460€ (1€x4.2zł - zostaje prawie tyle ile zarabia przeciętny Pan Cebula)
A jak już kupi Niemiec auto z LPG to trzymie pod kocem i nie sprzedaje
ojjj coś czuję będą hejty
Tym bardziej, że już nie można jeździć zakładać LPG do Polski, ani go tam serwisować, bo w DE nie uznawają Polskich homologacji na Europę, ani nie przechodzą TÜV - "bo nie, prawo zabrania". (zgłębiałem miesiąc temu temat, bo chciałem założyć u siebie w Astrze, no nie da rady od końca roku 2017, zmienili przepisy i uj, nie uznawają tej je*anej homologacji)
Z tego względu mało pojawia się aut z LPG z za granicy zachodniej.
Pewnie pójdzie fala hejtu za tekst powyżej, ale co chciałem powiedzieć.
Oni raczej nie odczuwają aż takiej potrzeby montowania gazu, z racji tego, że przeciętny Niemiec zarabia te 2500€ dajmy na to, a litr PB albo ON kosztują 1.3€ i 1.4€..
Patrząc na to ! jednostkowo ! my lejemy miesięcznie 2x300(zł) do baku, a zarabiamy np. 2500(zł), a oni 2x70(€), też zarabiając 2500(€). Kto musi oszczędzać i montować gaz?My, Polacy Dlatego mało który w DE decyduje się na LPG, skoro zostanie mu prawie 460€ (1€x4.2zł - zostaje prawie tyle ile zarabia przeciętny Pan Cebula)
A jak już kupi Niemiec auto z LPG to trzymie pod kocem i nie sprzedaje
ojjj coś czuję będą hejty
- Adler
- Posty: 2997
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Takich stron jest więcej...Master1, AAA Auto, Autopunkt, itp.nowyendriu pisze: ↑11 lis 2019, 22:39O tej strony niei znałem. Dzięki
Szukam Pb, bo chciałbym sam założyć gaz. Jakoś wychodzę z założenia, że jak auto ma już założony gaz to raczej trochę w życiu pojezdzilo :p
Zaraz oblukam stronę.
Nie będzie hejtu, bo napisałeś rzecz oczywistą.
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Mieszkałem trochę w DE i gdybym się przeniósł tam całkowicie to nie myślał bym nawet o silniku słabszym niż 200PS w benzynie i koszt paliwa byłby dla mnie mniej obciążający niż w PL z18xe w LPG. A na nowe auto(około 20tys euro) zbierał bym pracując w tej samej branży co tu w około 7-9 miesięcy.Oni raczej nie odczuwają aż takiej potrzeby montowania gazu
Auta powyżej 5 Lat oraz powyżej 150tys km są dla Niemca autem wyeksploatowanym przynoszącym duze koszty eksploatacji.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 19:03
- Imię: Roman
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
nismo pisze: ↑12 lis 2019, 21:21Mieszkałem trochę w DE i gdybym się przeniósł tam całkowicie to nie myślał bym nawet o silniku słabszym niż 200PS w benzynie i koszt paliwa byłby dla mnie mniej obciążający niż w PL z18xe w LPG. A na nowe auto(około 20tys euro) zbierał bym pracując w tej samej branży co tu w około 7-9 miesięcy.Oni raczej nie odczuwają aż takiej potrzeby montowania gazu
Auta powyżej 5 Lat oraz powyżej 150tys km są dla Niemca autem wyeksploatowanym przynoszącym duze koszty eksploatacji.
To fakt. Ja kupiłem AJ za 4 miesiące pracy. A założenie gazu zwróciłoby mi się w pierwszym roku i zostałoby ok 1000€ jeszcze z tego co bym obecnie na samej PB jeździł. Robie oczywiście ponad 30kkm rocznie, co daje ~4500€ na PB. Ale co 2 lata wymiana wtryskiwaczy?
W Polsce sprawa ma się nie co inaczej, bo części kosztują 4x mniej.
Jedno co wiem, nie kupiłbym auta LPG w DE i z DE. Trzebaby wyszystko wymienić "zuschlag".
Poza tym, auto unfallfrei, oraz bez żadnego kleinunfall.
Robiłem w autohandlu, widziałem i również składałem..
Jedno auto do oka robione, drugie na gotowo. Oby dwa wyglądają tak samo. Jeden czteroślad.. drugi dwuślad.
Moje po zakupie jechałem od razu mierzyć.
Właściwie to każde jest fabrycznie czterośladem, bo rozstaw osi przód/tył jest zazwyczaj rożny.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 19:03
- Imię: Roman
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
Doskonale rozumiem Twój przekaz, a Ty z pewnością mój. Po zakupie u innego handlarza miałem trochę swoje w głowie, więc zdecydowałem się auto pomierzyć. Ponad 350€ w Dekra zostawiłem, ale śpię spokojnie.
Ilość sprzedanych aut robionych do oka dała mi tochę do myślenia przy zakupie mojego. To jest tragedia... ile takich aut stoi w Polsce do sprzedania... nawet te z 1st Hand. Nawet Polscy handlarze nie mają pojęcia, że takie auta kupują. Z reguły jak przyjechał jakiś miły Pan Cebula kupić ze 2-3 auta, odrazu mówiłem, żeby jechał gdzie indziej. Jak przyjechał jakiś Pan Burak (jakiś cham oczywiście na pieniądze), sprzedał później krzywe auto dalej Szaremu człowiekowi w PL.