Zakup Astry H
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zakup Astry H
U Ciebie to bardziej wina silnika niż instalacji . Jak działa to fajnie jedzie, ale problemy jakie potrafi generować powodują, że nigdy bym go nie kupił.
Jak masz ch....o założoną instalację to już wina montera. Nawet najlepszą można zamontować po dziadowsku. 80% zadowolenia z lpg to fachowy i poprawny montaż i strojenie. Mam fiata z fabrycznym lpg. Trzy lata, i zero problemów. Nic z nią nie robię.
1.8 125 KM to pancerna jednostka. Ma hydraulikę zaworów i jest wręcz stworzona do gazu.
Wszystko zależy od stanu egzemplarza. Jak był dbany to będzie jeździł. Z czasem może być potrzeba wymiany wtrysków lub reduktora od lpg. Jak to jakiś wynalazek to nikt tego nie będzie potrafił serwisować lub nie bedzie części i szybko staniesz przed faktem podmiany instalacji na nową.
Dowiedz się co ta instalka. A papiery jakieś być powinny. Na dzień dobry wymiana zbiornika, bo bez jego homologacji auto nie dostanie przeglądu i go nie zarejestrujesz.
Zobacz jak to jest zamontowane. Gdzie i jak wtrysku wchodzą w kolektor, jak są wiązki poprowadzone i zabezpieczone. Jaki komputer tym steruje. Jak z głową i schludnie to jest szansa, że podziała
Jak masz ch....o założoną instalację to już wina montera. Nawet najlepszą można zamontować po dziadowsku. 80% zadowolenia z lpg to fachowy i poprawny montaż i strojenie. Mam fiata z fabrycznym lpg. Trzy lata, i zero problemów. Nic z nią nie robię.
1.8 125 KM to pancerna jednostka. Ma hydraulikę zaworów i jest wręcz stworzona do gazu.
Wszystko zależy od stanu egzemplarza. Jak był dbany to będzie jeździł. Z czasem może być potrzeba wymiany wtrysków lub reduktora od lpg. Jak to jakiś wynalazek to nikt tego nie będzie potrafił serwisować lub nie bedzie części i szybko staniesz przed faktem podmiany instalacji na nową.
Dowiedz się co ta instalka. A papiery jakieś być powinny. Na dzień dobry wymiana zbiornika, bo bez jego homologacji auto nie dostanie przeglądu i go nie zarejestrujesz.
Zobacz jak to jest zamontowane. Gdzie i jak wtrysku wchodzą w kolektor, jak są wiązki poprowadzone i zabezpieczone. Jaki komputer tym steruje. Jak z głową i schludnie to jest szansa, że podziała
Ostatnio zmieniony 13 maja 2018, 6:02 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lut 2017, 22:29
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Nie No ewidentnie monter, bo reduktor jest w wersji wolnossącej bez dodatkowego króćca na dolot. Tak samo ten komputer i wiązka zżerana oparami kwasu z aku. Powymienialem wtryski, emulator, cewkę i świece i jakos jeździ. Mi bardziej zależy na jeździe autostradowej niż pałowaniu do odcinki koledze prewencyjnie pisałem żeby był czujny
Ostatnio zmieniony 13 maja 2018, 13:38 przez kijas, łącznie zmieniany 1 raz.
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Nie jest to reguła, ale nie kupuje się aut gdzie instalacja była dokładana w DE. Czesto, gęsto jest to jedno wielkie druciarstwo
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lut 2017, 22:29
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Teraz już wiem. Wiem tez ze wszystko w aucie musi działać - climatronic, AFL. Inaczej można się zdziwić.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2018, 13:56 przez kijas, łącznie zmieniany 1 raz.
- AstrOla
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 maja 2018, 14:20
- Imię: Ola
- Auto: Astra H
- Województwo: mazowieckie
Witam, noszę się z zamiarem zakupu Astry H (rok 2004-2006), chciałabym zasięgnąć opinii kogoś, kto użytkuje/bądź ma jakieś porównanie pomiędzy silnikami benzynowymi. Autka potrzebuję na codzienne dojazdy do pracy, chciałabym od razu go zagazować. Proszę o poradę w kwestii doboru silnika: 1.6 - 1.616V - 1.8 ?
Słyszałam, że 1.6 pobierają dużo oleju.. z kolei inny mechanik nie radzi 1.8.
Ja jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy
Pomocy, nie chcę się "wkąpać"
Słyszałam, że 1.6 pobierają dużo oleju.. z kolei inny mechanik nie radzi 1.8.
Ja jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy
Pomocy, nie chcę się "wkąpać"
Ostatnio zmieniony 22 maja 2018, 14:27 przez AstrOla, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Cześć, polecam dział LPG LPG jak też temat laik jedzie kupić samochód, w astrze H najlepszym silnikiem do LPG jest Z18XE czyli 1.8 125 koni, można też zagazować 1.6 105 koni ale wymaga on bardzo dobrego wystrojenia lpg i kontroli luzu zaworowego. Osobiście uważam,że jeśli chodzi o auto używane to stan konkretnego egzemplarza jest najważniejszy.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Co do pobierania oleju , to każda astra ma 0,6/1000 km , wyższe zużycie daje do myślenia że coś nie tak z silnikiem. Mi osobiście pobiera olej jadąc normalnie 90/110 km/h zużycie jest w okolicach około 100-300 ml/1000 km powyżej 140 bierze te 0,6 na 1000km, Co do silnika ,jak kolega pisze 1.8 125 km ma tę zaletę ze ma samo-regulatory i nie trzeba sprawdzać luzu na zaworach , ale o tym tez decyduje olej i jego właściwości. Na forum sa ludzie co pochwalą Ci sie jak jest z tymi silnikami 1.4 , 1.6 jazdą na LPG. Co do 1,8 125 a taki posiadam zużycie 10/100 LPG, przejechane mam narazie 40 kkm na gazie i jak narazie spokój.
Astra H... Saturn z USA / Tylko HB 3 albo 5d i 1.8 U18XER i zawsze automat
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Ciekawe czy skrzynie mają Asin czy GM
EDIT:
Z 5 lat i za 500 baksów wyrwie
Tylko przebieg będzie 200 000 mil...
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Ciekawe czy skrzynie mają Asin czy GM
EDIT:
Z 5 lat i za 500 baksów wyrwie
Tylko przebieg będzie 200 000 mil...
- braidedwire
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 maja 2018, 14:58
- Imię: Marek
- Auto: Astra H
- Województwo: łódzkie
Dzień dobry wszystkim!
Jestem totalnym laikiem i zamierzam kupić Astrę H. Chciałem zapytać czy jest gdzieś na forum lista rzeczy, na które warto zwracać uwagę przy bezpośrednich oględzinach auta? Czy są jakieś sygnały, które już na etapie czytania ogłoszenia powinny budzić wątpliwości? I jeszcze dziwne pytanie: co oznacza brak znaczków na aucie (np. emblemat opla na froncie, nazwa modelu z tyłu itd.)? – wybór estetyczny/tuning jakiegoś poprzedniego właściciela, czy kwestia jakiś poważnych przeróbek lakierniczych?
Jestem totalnym laikiem i zamierzam kupić Astrę H. Chciałem zapytać czy jest gdzieś na forum lista rzeczy, na które warto zwracać uwagę przy bezpośrednich oględzinach auta? Czy są jakieś sygnały, które już na etapie czytania ogłoszenia powinny budzić wątpliwości? I jeszcze dziwne pytanie: co oznacza brak znaczków na aucie (np. emblemat opla na froncie, nazwa modelu z tyłu itd.)? – wybór estetyczny/tuning jakiegoś poprzedniego właściciela, czy kwestia jakiś poważnych przeróbek lakierniczych?