Widzę ze nie tylko ja tak robię Fakt ze dopiero po kupnie ale warto się skontaktować i dowiedzieć czegoś o aucie.
Mnie szczerze mówiąc nie dziwi ustrka juz przy 60tys, sporo się naczytałem, jakie problemy sa z nowymi niemieckimi autami. Dlatego dla mnie po roku 2008 nie ma już auta z DE.
psuja sie dwumasy nawet i po 20 tys km. Sam kilka przypadkow widzialem na wlasne oczy u kolegi jak czasami na warsztacie jestem. Dwumas to nic dobrego. Naprawde niema on zadnych pozytywnych stron. Nie chodzi mi juz o to jest to czesc ktora musi kiedys sie zepsuć tylko oto ze majac to na pokladzie niestety jestesmy niejako zmuszeni do jazdy dziadkowej by oszczedzac ten element. Auto dzis w wiekszosci sprzedawane ma moc conamniej 150 koni. Juz powoli luzie gardza taka moca. Kupuje sie auta 2.0 TSI itp. Moce powyzej 200 koni. Jak tu oszczedzac ten dwumas?? W oplach wiemy przecie ze Juz leciwy Z20LET w astrach G bertone itp nie ma dwumasy a ma 200 koni i ma sie calkiem dobrze wszystko. Natomiast juz w nowszym Z20LEL LEH LER itp juz jest dwumas.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG