Zakup vectry B

Pytania, porady, niezbędne informacje dot. zakupu samochodu
malcin822

Astro-maniak
Posty: 863
Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
Imię: marcin
Auto: astra G
Silnik: Z18XE+lpg
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 159 razy
Pomocny: 2 razy

Zakup vectry B

#1

Nieprzeczytany post autor: malcin822 »

Witam.Jak w tytule .Chcialbym kupic vectre b na dojazdy.Ktory silnik bedzie najlepszy?Spalanie mnie nie interesuje bo bedzie lpg.Dodam ,ze miale vectre b ,polift z tym ,ze 1.6 i jezdzilo to jakotako,szalu nie bylo.Ja potrzebuje raczej 2.0 ,gdyz trasa ktora uczeszczam wymaga szybkiego i bezpiecznego wyprzedzania.A moze silnik 2.2,nigdy nie mialem okazji pojezdzic?

malarznl

Astro-maniak
Posty: 183
Rejestracja: 29 cze 2017, 19:34
Auto: astra j
Silnik: a16let
Rocznik: 2011
Województwo: Zagranica - Azja
Wdzięczny: 7 razy
Pomocny: 7 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: malarznl »

Miałem vb sedan sport '99 z silnikiem x20ex z gazem. Jeżdziłem nią ~6 lat i byłem zadowolony.
Przy przebiegu 260kkm coś tam porobiło się i wessało olej, czy cos takiego, i poszła na złom...
Miło ją wspominam. Wygodna, dobra na trasy...
Pozdrawiam

malcin822

Astro-maniak
Posty: 863
Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
Imię: marcin
Auto: astra G
Silnik: Z18XE+lpg
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 159 razy
Pomocny: 2 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: malcin822 »

Jaka instalacja,i z jakiego powodu wessalo olej?Wlasnie 2.0,wydaje mi sie najbardziej optymalne rozwiazanie.

Usunięty użytkownik 861235

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Omegę B sobie upoluj jakąś ładną, na trasę to cud malina.
Z DE koniecznie i LPG sam załóż 8-)

Zoba jakie sztuki
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

ta ostatnia automatem, no troche strach.
no i ups! tylko nie 2.2!!!!! tylko 2.0 te 2.2 coś nie mają dobrej opinii

Omega B to bardzo dobre auto

U nas jak coś z LPG to nie może mieć gaz więcej jak 3 lata bo inaczej to trup silnik, przeważnie tak jest.

Instalacja tak 2000 z hakiem.

Vectra B też spoko w sumie, ta po lifcie bajka, ale już bym wolał Astrę G z 2.0


Honda Accord jak nie zgnita też super
Toyota Avensis 2.0
Audi A6 C4, ale ceny są z kosmosu, nooo to solidna bryka w końcu. 2.5 TDI zwłaszcza (to nie ten co w Pasaku B5)
Mazda 626 ostatni wypust ale tylko benzyna, trochę gnije ale bryka super miałem niestety diesla, ale auto bomba
Zależy jaki budżet.

Mooożna tanio kupić Audi A4 z 1.8T niedobite z pierwszysch roczników z Niemiec, ale to musisz znać auto i znać silnik
LPG do tego dzisiaj to pikuś, a fura ma super buta przy wyprzedzaniu, jednak turbo to turbo.

Możesz też w Janusza uderzyć czyli Passat B5 1.9TDI ale nie krajowy o niee, bo będzie miał z 600 000 przebiegu :lol:
Audi A3 1.9TDI też spoko, mały ale ma normalne zawieszenie jak w golfie 4

Tylko jebią się te VAGI, bo lubią..

Skoda Octavia 1,9TDI jakoś wygrywa stawkę, tylko ceny trzyma każda dobra sztuka.
Superb I 2.0 też całkiem w cycek jest, ale z Niemiec musi być.

EDIT:
Nie pompuj się tylko na jak najmłodsze bo się przeliczysz, w każde używane masz na start 3000zł w ciągu roku, od opłat aż po serwis.
No i test gruza, tj. drzwi kierowcy, jak otworzysz i mają luz góra dół na zawiasach no to fura dobrze koło 300 000 Km.
Jakąś małą rdza na poszyciu się nie przejmuj, gorzej jak maska nie ma żadnego odprysku lakieru, to znaczy że malowana.
Nie kupuj na kochasia modelu, zobacz 3 sztuki z tego samego rocznika z tym samym silnikiem, wtedy masz porównanie co i jak.
No i bezwzględnie Pana właściciela poproś żeby dał w [cenzura] do 4000 obr i patrz na rurę, od razu widać czy olej bierze.
Rura wydechowa jak ma czarny nalot, palcem weź sprawdź, to też bierze olej, ma być biała, wypalona prawie sucha.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 15:42 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 7 razy.

marek87mat

Astro-maniak
Posty: 739
Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
Imię: Marek
Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
Województwo: łódzkie
Pomocny: 3 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: marek87mat »

Digyl pisze:QR_BBPOST U nas jak coś z LPG to nie może mieć gaz więcej jak 3 lata bo inaczej to trup silnik, przeważnie tak jest.
no bez przesady jak ktoś dba o auto i ma dobrze założony gaz to nie ma z nim kłopotów. Natomiast faktem jest,że lepiej samemu zlecać LPG w dobrym warsztacie i nie żałować na to kasy. Co do rozkminy aporpos Vectry to raczej poleacałbym sprawdzone 2.0 (znane wady i zalety) lub 1.8 125 km (z18xe dobry do LPG) przy odrobinie szczęścia i szaleństwa 2.5 V6 w dobrym stanie jak się trafi. Vectra B to już dość stare auto więc decyduje stan danego egzemplarza. Co do Omegi B fajny krążownik ale 2.0 w omedze to mało i dynamicznego wyprzedzania nie da nią wykonać wg mnie 2.5 co najmniej potrzeba.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 15:46 przez marek87mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.

malcin822

Astro-maniak
Posty: 863
Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
Imię: marcin
Auto: astra G
Silnik: Z18XE+lpg
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 159 razy
Pomocny: 2 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: malcin822 »

Dzieki Dygil .Wszystko prawda.Omega i inne mnie nie interesuja.Omega za duza i a ciezka ,jak Marek pisze.Uparlem sie na b.Z tym sprawdzeniem 3 sztuk to nie tak latwo,gdyz mieszka na zadupiu i wszystkie sa oddalone w promieniu 200-400km.V6 pewnie ciezko znalezc nie zajechanej.No i te koszty utrzymania wysokie.Rocznikowo 99-2001.Gaz planuje sam wrzucic nowy.Jakiewady ma 2.0?

Usunięty użytkownik 861235

#7

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Co do Viki i Omegi , no tak, koło 200 kg jest różnica, to pewnie czuć.
LPG po 3 latach to tak już parownik się poddaje powoli itp.
Kupi z LPG a tu parownik do wymiany, wtryski do wymiany a to sterownik gazu coś nie teges i 1000zł poszło.
Lepiej samemu założyć, ale też bez przesady, to może tylko takie moje schizy.

Musi być ładna sztuka i tyle, rocznik to już mniejsza przy autach starszych jak 15 lat. / no bo tak celuje max do 2002 roku.
Powiedzmy do max 10 000zł, co też jest bzdurą, bo można fajne auto z DE, trochę starsze i za 5000 zł wyrwać a resztę na LPG i serwis przeznaczyć.

malcin822

Astro-maniak
Posty: 863
Rejestracja: 07 maja 2016, 12:38
Imię: marcin
Auto: astra G
Silnik: Z18XE+lpg
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 159 razy
Pomocny: 2 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: malcin822 »

Tak wlasnie mysle.Cos z niemieckiego,lub na inny rynek.Reszta na lpg i serwis.

malarznl

Astro-maniak
Posty: 183
Rejestracja: 29 cze 2017, 19:34
Auto: astra j
Silnik: a16let
Rocznik: 2011
Województwo: Zagranica - Azja
Wdzięczny: 7 razy
Pomocny: 7 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: malarznl »

malcin822 pisze:QR_BBPOST Jaka instalacja,i z jakiego powodu wessalo olej?
Nie pamiętam jaka to instalacja była :oops: ... chyba przy kupnie gościo mówił że "trzeciej generacjii", czy cos takiego ale nawet palca za to nie daje...
Z jakiego powodu? nie wiem.... w korku na autostradzie zaczął nagle kopcić tak że zadymiło trzy pasy. O własnych siłach zjechałem z lewego na awaryjny i dotelepałem się słupka z telefonem. potem laweta....
Mechanik coś tłumaczył o "wessaniu oleju" ale że nie bardzo mam pojęcie o motoryzacji nie próbowałem zrozumieć.
Szkoda mi było opelka bo dużo przyjemności miałem z jazdy min... :(
Pozdrawiam

Usunięty użytkownik 861235

#10

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Pewnie ta [External Link Removed for Guests]

Noo całkiem całkiem, 214 000, trochę mało, widać polerkę że była bo lakier się świeci.
Skorodowany wydech i niedziałająca wycieraczka tył.
Znaczki na klapie nie tak jak fabryka, emblemat 2.0 powinien być po prawej a po lewej napis opel

To nie przekreśla auta oczywiście.
Badanie ważne niemieckie niby do 2018r. bo zielony kolor.
Takie tylko wrażenie jakby był zapył od lakieru srebrnego na harmonijkach od wiązek drzwi, może to zdjęcie tylko.

ODPOWIEDZ