Opel Astra H 2007 188 000 km 1.6 LPG
- Hornet91
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 gru 2017, 18:40
- Auto: Astra H
- Województwo: łódzkie
Opel Astra H 2007 188 000 km 1.6 LPG
Witam
Jestem nowym członkiem forum, przymierzam się do zakupy Astry H GTC 2007
[External Link Removed for Guests]
Jakieś opinie o tym silniku?
[External Link Removed for Guests]
VIN: W0L0AHL0875161669
Autko widziałem i już jeździłem, w środku bardzo zadbane nie widać śladów zużycia.
Sprawdziłem na stacji diagnostycznej zawieszenie hamulce i podwozie wszystko ok.
Kilka drobnych mankamentów np. główne pokrętło od radia które steruje też nawigacją klimatyzacją ogólnie służy do nawigacji po ustawieniach w komputerze nie reaguje (na trzecie przekręcenie)
coś jakby nie stykało, chyba norma w pokrętłach bo w moim starym radiu też już takie mniejsze pokrętło po czasie się wyrobiło. Ktoś miał podobną historie da się to naprawić? czy wymiana całego radia?
SILNIK: auto ma 188k nabite niby ecotec 1.6 ale po winie widzę że twinspark 1.6 105km w gazie z 2013r nie szarpie na gazie płynnie jedzi na benzynie to samo.
I pytanko rozumiem że ten silnik wymaga regulacji zaworów? i najlepiej to zrobić po zakupie bo nie wiadomo kiedy to było zrobione. Dobrze rozumiem tą zasade działania w przypadku tego silnika? Jakie to koszta i co ile wykonuje taka operacje?
Bardzo proszę o ocenę czy warto to autko kupić.
Ogólnie przesiadam się z FIATA PANDY II 2005r. 1.3 multijet czyli diesel.
Postanowiłem kupić coś gazie na trasy bo trochę będę tym autem robił coś około 900km tygodniowo.
Ten silnik to udźwignie?
Pozdrawiam
Bardzo liczę na waszą pomoc forumowicze
Jestem nowym członkiem forum, przymierzam się do zakupy Astry H GTC 2007
[External Link Removed for Guests]
Jakieś opinie o tym silniku?
[External Link Removed for Guests]
VIN: W0L0AHL0875161669
Autko widziałem i już jeździłem, w środku bardzo zadbane nie widać śladów zużycia.
Sprawdziłem na stacji diagnostycznej zawieszenie hamulce i podwozie wszystko ok.
Kilka drobnych mankamentów np. główne pokrętło od radia które steruje też nawigacją klimatyzacją ogólnie służy do nawigacji po ustawieniach w komputerze nie reaguje (na trzecie przekręcenie)
coś jakby nie stykało, chyba norma w pokrętłach bo w moim starym radiu też już takie mniejsze pokrętło po czasie się wyrobiło. Ktoś miał podobną historie da się to naprawić? czy wymiana całego radia?
SILNIK: auto ma 188k nabite niby ecotec 1.6 ale po winie widzę że twinspark 1.6 105km w gazie z 2013r nie szarpie na gazie płynnie jedzi na benzynie to samo.
I pytanko rozumiem że ten silnik wymaga regulacji zaworów? i najlepiej to zrobić po zakupie bo nie wiadomo kiedy to było zrobione. Dobrze rozumiem tą zasade działania w przypadku tego silnika? Jakie to koszta i co ile wykonuje taka operacje?
Bardzo proszę o ocenę czy warto to autko kupić.
Ogólnie przesiadam się z FIATA PANDY II 2005r. 1.3 multijet czyli diesel.
Postanowiłem kupić coś gazie na trasy bo trochę będę tym autem robił coś około 900km tygodniowo.
Ten silnik to udźwignie?
Pozdrawiam
Bardzo liczę na waszą pomoc forumowicze
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 12:00 przez Hornet91, łącznie zmieniany 2 razy.
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Kolego, robiąc 900km tygodniowo najlepszym wyborem jest diesel. 1.6 jest dosyc problematyczna jednostka a szczegolnie w gazie. Na tym forum znajdziesz wszystkie informacje na temat tego silnika
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Ja mam akurat 1.6 ale bez gazu i chwale sobie ten silnik.
Jeżdżę do pracy po 32 km od 6 lat.
Dlatego do kolejnej Astry J szukam właśnie jednostki 1.6.
A nawigacja i tak o kant tył...., lepszą mam w telefonie.
Nigdy nie regulowałem żadnych zaworów, zdaje się że są samonastawne.
Jeżdżę do pracy po 32 km od 6 lat.
Dlatego do kolejnej Astry J szukam właśnie jednostki 1.6.
A nawigacja i tak o kant tył...., lepszą mam w telefonie.
Nigdy nie regulowałem żadnych zaworów, zdaje się że są samonastawne.
- Hornet91
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 gru 2017, 18:40
- Auto: Astra H
- Województwo: łódzkie
mam aktualnie diesla co prawda FIAT i robi się problematyczny, co jakiś czas trzeba wsadzić w niego kolejne set złotychnismo pisze:QR_BBPOST Kolego, robiąc 900km tygodniowo najlepszym wyborem jest diesel. 1.6 jest dosyc problematyczna jednostka a szczegolnie w gazie. Na tym forum znajdziesz wszystkie informacje na temat tego silnika
głównie z powodu elektroniki, więc pomyślałem o prostszym silniku benzynowym w gazie.
na tej nawigacji ani trochę mi niezależny po prostu jest na stanie, sam jeżdżę na nawigacji w telefoniexxvvcc pisze:QR_BBPOST Ja mam akurat 1.6 ale bez gazu i chwale sobie ten silnik.
Jeżdżę do pracy po 32 km od 6 lat.
Dlatego do kolejnej Astry J szukam właśnie jednostki 1.6.
A nawigacja i tak o kant tył...., lepszą mam w telefonie.
Nigdy nie regulowałem żadnych zaworów, zdaje się że są samonastawne.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 15:26 przez Hornet91, łącznie zmieniany 3 razy.
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
Kod: Zaznacz cały
zdaje się że są samonastawne.
Do przebiegu powyżej 40tys rocznie każdy poleci ci diesla. silnik 1.3 nie należny do silników chętnie polecanych. Zarówno czy sie kupuje diesla czy benzynę najpierw trzeba nabrać wiedzy na temat poszczególnych wersji silnikowych
- Hornet91
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 gru 2017, 18:40
- Auto: Astra H
- Województwo: łódzkie
właśnie dużo czytam o tym 1.6 i coraz bardziej się zniechęcam, potrzebuje auta które nie padnie mi na autostradzie do warszawy. mam swoja panda jak wspomniałem i daje rade dziewczyna ale elektronika co jakiś czas daje znać teraz np. czujnik doładowania jest do wymiany przy turbinie, wiec pomyślałem zmienie na benzynę bo mniej awaryjna.
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Zamiast szukać przyzwoitej jednostki 1,6 kup AH 1,8 litra 125 KM z LPG lub załóż LPG.
Wówczas nawet autostrada nie będzie Ci straszna i będziesz miał trochę koni pożywiających się gazem .
Na autostradzie zużycie LPG ok.10,5 l/100 km( nawet zaboli Cię noga) a w mieście do ok. 12 litrów.
Wówczas nawet autostrada nie będzie Ci straszna i będziesz miał trochę koni pożywiających się gazem .
Na autostradzie zużycie LPG ok.10,5 l/100 km( nawet zaboli Cię noga) a w mieście do ok. 12 litrów.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 22:21 przez Automat, łącznie zmieniany 2 razy.
- rokefeler27
- Posty: 468
- Rejestracja: 04 cze 2015, 16:30
- Imię: Jacek
- Auto: H Kombi,G Liftback
- Silnik: Z18XE,X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Tak jak wyżej jak szukasz silnika do gazu to tylko 1,8 125 km, niestety ten silnik był tylko do 2006r.
161CBF152
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 17 sie 2014, 12:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP+LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
1.6XEP też nadaje się do gazu, tylko instalka musi być dobrze zrobiona (dostrojona) no i oczywiście trzeba pamiętać o przeglądach typu luzy zaworowe, i wymieniać na czas olej, świece. cewka też musi być sprawna, bo na gazie szybko wyjdzie w jakim jest stanie
- nismo
- Posty: 3672
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 141 razy
nikt nie twierdzi ze się nie nadaje, ale przy takich przebiegach będzie on generować koszty i problemy. Na twoim miejscu zainteresował bym się silnikiem Z18XE lub Z17DTH z pięciobiegowa skrzynia bez DPF