Zakup Astry K - kilka pytań
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lis 2023, 16:02
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET opt. LUJ
- Rocznik: 2015
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 6 razy
Re: Zakup Astry K - kilka pytań
witajcie mam takie zapytanie,
zamierzam kupić astre z 2015 z silnikiem 1.4 turbo 88kW niewiem ile to koni bedzie ale chyba około 100
tutaj macie linka do auta na belgijskiej stronie ogłoszeniowej....
[External Link Removed for Guests]
czy ktoś mi powie jaki jest rozrząd w tym aucie?
pasek czy łańcuch?
czy bedą też problemy ze skrzynią biegów ?
a czy to wogóle astra K jest ??? to jest pytanie
zamierzam kupić astre z 2015 z silnikiem 1.4 turbo 88kW niewiem ile to koni bedzie ale chyba około 100
tutaj macie linka do auta na belgijskiej stronie ogłoszeniowej....
[External Link Removed for Guests]
czy ktoś mi powie jaki jest rozrząd w tym aucie?
pasek czy łańcuch?
czy bedą też problemy ze skrzynią biegów ?
a czy to wogóle astra K jest ??? to jest pytanie
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
- Miro123
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 lut 2022, 17:21
- Imię: Mirek
- Auto: Astra H
- Województwo: opolskie
Witam,
Auto ma zero wpisów w historii w ASO, od początku serwisowane w niezależnym serwisie. Miało 2 szkody, pierwsza z sarną w przód, wszystko naprawione na oryginalnych częściach, drugą obcierka tylnego zderzaka i malowany tylni błotnik(grubość powłoki jak dla drugiej warstwy). Szkody blacharsko-lakierniczne rozumiem ale nie rozumiem, bo to już druga Astra, która nie jest serwisowana w ASO. Czy to jakiś nowy trend porzucania gwarancji 3 letniej przez niemca kosztem oszczędności na serwisie? pewnie odpuszczę to auto ale co myślicie ?
[External Link Removed for Guests]..
W0VBD8EB0J8032686
PL0128H
15 marzec 2018
Auto ma zero wpisów w historii w ASO, od początku serwisowane w niezależnym serwisie. Miało 2 szkody, pierwsza z sarną w przód, wszystko naprawione na oryginalnych częściach, drugą obcierka tylnego zderzaka i malowany tylni błotnik(grubość powłoki jak dla drugiej warstwy). Szkody blacharsko-lakierniczne rozumiem ale nie rozumiem, bo to już druga Astra, która nie jest serwisowana w ASO. Czy to jakiś nowy trend porzucania gwarancji 3 letniej przez niemca kosztem oszczędności na serwisie? pewnie odpuszczę to auto ale co myślicie ?
[External Link Removed for Guests]..
W0VBD8EB0J8032686
PL0128H
15 marzec 2018
-
- Posty: 1175
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 61 razy
To taka ciekawostka która wypłynęła w sumie przez inny post.
Zdaje się że:
Opel Astra K po 08/2019 ma już wykastrowaną gamę silników bo są dostępne tylko nowe konstrukcje w tym jedna oznaczeniowo mylna bo 1.4 Turbo benzyna ale to już motor 3-cylindrowy i zupełnie nowej generacji a nie jak wcześniejszy R4.
Czyli po/od 08/2019 roku AK ma dostępne tylko takie silniki.
Benzyna:
F12SHL F12SHT F12SHR F14SHT <--- wszystkie są silnikami 3 cylindrowymi !!
Diesel:
F15DVC F15DVH <--- również są to silniki 3 cylindrowej nowej generacji.
No i są deko problematyczne bo jak sobie np. przetrzepie taki iparts.pl to zamienników nie ma do tych silników albo jest ich bardzo mało.
(Rozrząd, pompa wody, czujniki)
Koniec produkcji AK to rok 2021, początek był w 2015 roku.
Żródło wiki.de: [External Link Removed for Guests] ( a niżej są diesle)
Warto mieć to na uwadze jak rozważa zakup AK
Oczywiście to jest jeszcze do weryfikacji.
Zdaje się że:
Opel Astra K po 08/2019 ma już wykastrowaną gamę silników bo są dostępne tylko nowe konstrukcje w tym jedna oznaczeniowo mylna bo 1.4 Turbo benzyna ale to już motor 3-cylindrowy i zupełnie nowej generacji a nie jak wcześniejszy R4.
Czyli po/od 08/2019 roku AK ma dostępne tylko takie silniki.
Benzyna:
F12SHL F12SHT F12SHR F14SHT <--- wszystkie są silnikami 3 cylindrowymi !!
Diesel:
F15DVC F15DVH <--- również są to silniki 3 cylindrowej nowej generacji.
No i są deko problematyczne bo jak sobie np. przetrzepie taki iparts.pl to zamienników nie ma do tych silników albo jest ich bardzo mało.
(Rozrząd, pompa wody, czujniki)
Koniec produkcji AK to rok 2021, początek był w 2015 roku.
Żródło wiki.de: [External Link Removed for Guests] ( a niżej są diesle)
Warto mieć to na uwadze jak rozważa zakup AK
Oczywiście to jest jeszcze do weryfikacji.