Zakup Astry K - kilka pytań
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Astra K - zakup
Witam.
Jak w temacie, czy warto? ( forum Astry, wiec chyba wiem jaka odpowiedz )
Sensowne motory to chyba tylko ten 1.6T 200KM i 1.6 cdti?
Jak z jakoscia wewnatrz? Fotele? Opel dla mnie od zawsze kulal z fotelami, brak trzymania bocznego i odcinek ledzwiowy nie podparty, jak z fotelami w AK?
Skrzynie biegow, cos sie zmienilo czy nadal delikatne?
Jak z przestrzenia. ustawnoscia bagaznika?
1.4 turbo ma jakies bolaczki?
Na jaka wersje zwrocic uwage, wymagane:
- 0-100kmh w serii nie wiecej niz 8.5s
- tempomat
- kamera cofania, navi
- grzane fotele
Jak tu jest z jakimis pakietami? Im wieksze kolo tym lepiej, wersja 5cio drzwiowa.
Auta maja jakies bolaczki ktore juz wychodza i nalezaloby szczegolnie na to uwazac?
Hamulce, prowadzenie?
Do posiadaczy, kupilibyscie drugi raz? Auto jest tak udane jak AH?
Jak w temacie, czy warto? ( forum Astry, wiec chyba wiem jaka odpowiedz )
Sensowne motory to chyba tylko ten 1.6T 200KM i 1.6 cdti?
Jak z jakoscia wewnatrz? Fotele? Opel dla mnie od zawsze kulal z fotelami, brak trzymania bocznego i odcinek ledzwiowy nie podparty, jak z fotelami w AK?
Skrzynie biegow, cos sie zmienilo czy nadal delikatne?
Jak z przestrzenia. ustawnoscia bagaznika?
1.4 turbo ma jakies bolaczki?
Na jaka wersje zwrocic uwage, wymagane:
- 0-100kmh w serii nie wiecej niz 8.5s
- tempomat
- kamera cofania, navi
- grzane fotele
Jak tu jest z jakimis pakietami? Im wieksze kolo tym lepiej, wersja 5cio drzwiowa.
Auta maja jakies bolaczki ktore juz wychodza i nalezaloby szczegolnie na to uwazac?
Hamulce, prowadzenie?
Do posiadaczy, kupilibyscie drugi raz? Auto jest tak udane jak AH?
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Powinieneś popytać tu: [External Link Removed for Guests]
więcej ludzi z astrą K
Z tego co wiem, to 8,5s do setki, to tylko 1,6 200KM
żaden 1,4 nawet ten 150 KM tyle nie da.
sporo odpowiedzi uzyskasz po wizycie w ASO i obejrzeniu astry K na miejscu wraz z jazdą testową.
więcej ludzi z astrą K
Z tego co wiem, to 8,5s do setki, to tylko 1,6 200KM
żaden 1,4 nawet ten 150 KM tyle nie da.
sporo odpowiedzi uzyskasz po wizycie w ASO i obejrzeniu astry K na miejscu wraz z jazdą testową.
- Budus
- Posty: 204
- Rejestracja: 19 lut 2011, 10:50
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra K HB
- Silnik: B16SHT
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
miałem 1.6 200KM. czy kupie drugi raz - prawdopodobnie tak, wszystko zależy jak się sprawy potoczą.
miałem standardowe fotele z Dynamica - dla mnie wygodne i wystarczające.
skrzynia chodziła zdecydowanie lepiej niż w wersji 1.4 125KM
auto bardzo bezpieczne u mnie nic nie skrzypiało w środku
miałem standardowe fotele z Dynamica - dla mnie wygodne i wystarczające.
skrzynia chodziła zdecydowanie lepiej niż w wersji 1.4 125KM
auto bardzo bezpieczne u mnie nic nie skrzypiało w środku
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 lip 2016, 10:38
- Imię: Rafał
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Mam nową astrę silnik 1.6 ON . Przebieg auta to 40tys . Już trzeci raz stoi w serwisie , zaczęło się od skrzypienia tylnych zacisków i objaw jak by klocki się skończyły . Potem problem głośnego skrzypienia w przednim zawieszeniu podczas pokonywania leżących policjantów i od tego momentu koszmar czyli zciąganie auta podczas jazdy w lewo . Jak minąłem 80km/h to od słupka do słupka auto było na lewym pasie . Trzy razy był w salonie jazdy testowe ja z nimi oni sami i miał być ok i temat powracał . Ciągle trzeba jechać i kontrować kiere w prawo aż ręka bolała . W końcu zgłosiliśmy sprawę do Generals Motors i dzwonią o ponowne wstawienie auta . Teraz dało się rozebrać zawieszenie i sprawdzić i znaleźć niby rozwulkanizowane tuleje jakieś . Auto od piątku stoi w serwisie i we środę niby mają być części . Zrobi się jazdę testową i mam nadzieję że będzie ok . A taknawiasem mówiąc mam zastępcze auto też astre . Odebrałem z przebiegiem 15 km i powiem dramat . W porównaniu do Astry 5 Astra 4 to jak by ciosana siekierą . Nawet dźwignia kierunków chodzi tak topornie że głowa boli , a nie wspomnę o tym co jest pod maską . Jakieś 1,6 które nie jedzie . Nie jedzie ten samochód nic a nic .Pali to po mieście 10 prawie ( mój ST200 V6 3.0l 238KM po mieście 11 łyka ) Wciskasz gaz i by 100 ogarnąć to można szału dostać nie mówię już o bezpiecznym wyprzedzaniu . Co do astry 5 czy bym ją kupił , na pewno nie . Poza pięknym wyglądem przodu tył w kombi jak by ktoś nie skończył tego auta , fotele w miarę fajnie trzymają i nie męczy się nawet jak machnę 500 km bez postoju . Silnik bardzo bardzo dobry idzie pięknie można na nim polegać , gorzej ze sprzęgłem bo kiedyś podjechałem pod kolegę mechanika i jak to oni pyta co tak stuka na wolnych ? Wciska sprzęgło cisza puszcza stuka i mówi , dwumas siada . Ok siądzie to się naprawi ale po 40 tyś ??
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 13:04 przez rafek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
masz blok z 3.0 w st200?rafek pisze:QR_BBPOST mój ST200 V6 3.0l 238KM
Ogladalem sobie na spokojnie... wizualnie auto mi sie podoba, czerwone i granatowe w dobrej wersji, fajne.
Wnetrze, nie przelamie sie, chcialbym zmienic swoj DD na przyjemniejszy wewnatrz, jednak nawet moje obecne auto ma ciekawsze wnetrze, wyposazenie ok w tych Askach,ale fotele nie do przyjecia dla mnie.... na dluzsza mete to fotele wykluczaja ten woz.....
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 cze 2016, 11:12
- Imię: Rafał
- Auto: AK
- Silnik: 1.6T
- Województwo: śląskie
Największa bolączka AK to chyba jednak zawieszenie, mam Dynamic 1.6 T i dla mnie ten zawias jest miękki jak bujany fotel babci Gieni. Nie wiem, dla kogoś to może być zaleta, prześwit jest znośny i nawet na 17 calach da się podjechać pod krawężnik, a przy szybkiej jeździe nierówności czy muldy są do przeżycia. Ale przy szybkim pokonywaniu zakrętu lub sekwencji zakrętów auto się nieprzyjemnie przechyla i robi się mało precyzyjnie.
Poza tym jest naprawdę ok, pali znośnie, jakość wykonania ok, sporo miejsca z tyłu, hamulce też ok. Zrobiłem na razie tylko 10k km więc co do awaryjności czy jakichkolwiek problemów się nie wypowiem.
Poza tym jest naprawdę ok, pali znośnie, jakość wykonania ok, sporo miejsca z tyłu, hamulce też ok. Zrobiłem na razie tylko 10k km więc co do awaryjności czy jakichkolwiek problemów się nie wypowiem.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Jak z dynamika tego 1.6T? Spalanie?
Masz moze jakies fotki auta? Wnetrza? Do bagaznika wejdzie np. komplet kol 17'' z oponami jak zdejmie sie polke?
Twoj Dynamic ma inne fotele?
Masz moze jakies fotki auta? Wnetrza? Do bagaznika wejdzie np. komplet kol 17'' z oponami jak zdejmie sie polke?
Twoj Dynamic ma inne fotele?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2017, 22:54 przez Dickies, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 cze 2016, 11:12
- Imię: Rafał
- Auto: AK
- Silnik: 1.6T
- Województwo: śląskie
Dynamika to bardzo subiektywne odczucie, coś dla kogoś może być torpedą a drugiemu brakuje mocy
Auto ma 300Nm w overbooscie i katalogowo 6.9s do 7.1s od 0 do 100km/h bo różne źródła różnie podają.
No to sam się musisz zastanowić, czego szukasz w samochodzie i jaka moc jest ci potrzebna. Ja jeżdżę dość szybko i uważam, że dynamika jest lepiej niż zadowalająca tzn. jak bardzo chcesz to naprawdę prawie nikt cię nie wyprzedzi.
Spalanie jak to w małej, doładowanej benzynie przy spokojnej jeździe bez wysiłku zejdziesz do około 7-7,5l a przy dynamicznej bez problemu sięgniesz 12-14l, a przy odrobinie fantazji więcej. Moje średnie utrzymuje się na poziomie 8,7l plus trzeba doliczyć jakieś 0,5l na przekłamania kompa, więc pod dystrybutorem wychodzi lekko ponad 9l. Ale jak mam miejsce to jadę i nie odczuwam jakiegoś niedosytu, że muszę oszczędzać paliwo, a poprzednim dieslem to sobie mogłem szarżować.
Fotki przy okazji kiedyś wrzucę, ale mam standardową wersję dynamic w czarnym kolorze, z pakietem kierowcy plus (nawigacja itp.), felga standardowa 17' jaką dawali do dynamic i wnętrze też standardowe w kolorze czarnym. Dynamic ma dodatkowo czarną podsufitkę i to był dla mnie największy bajer bo zawsze chciałem mieć czarną podsufitkę Fotele też są z nazwy sport, ale nie są to żadne wyczynowe fotele, za to bardzo wygodne i wyglądają schludnie.
Koła raz przewoziłem, sztuk 8, ale wiadomo składałem wtedy tylne oparcia. Obawiam się jednak że 4 koła 225 mogą się nie zmieścić (mam podwójną podłogę z kołem dojazdowym więc tym samym płytszy bagażnik), ale może ktoś sprawdzał i wejdą.
Auto ma 300Nm w overbooscie i katalogowo 6.9s do 7.1s od 0 do 100km/h bo różne źródła różnie podają.
No to sam się musisz zastanowić, czego szukasz w samochodzie i jaka moc jest ci potrzebna. Ja jeżdżę dość szybko i uważam, że dynamika jest lepiej niż zadowalająca tzn. jak bardzo chcesz to naprawdę prawie nikt cię nie wyprzedzi.
Spalanie jak to w małej, doładowanej benzynie przy spokojnej jeździe bez wysiłku zejdziesz do około 7-7,5l a przy dynamicznej bez problemu sięgniesz 12-14l, a przy odrobinie fantazji więcej. Moje średnie utrzymuje się na poziomie 8,7l plus trzeba doliczyć jakieś 0,5l na przekłamania kompa, więc pod dystrybutorem wychodzi lekko ponad 9l. Ale jak mam miejsce to jadę i nie odczuwam jakiegoś niedosytu, że muszę oszczędzać paliwo, a poprzednim dieslem to sobie mogłem szarżować.
Fotki przy okazji kiedyś wrzucę, ale mam standardową wersję dynamic w czarnym kolorze, z pakietem kierowcy plus (nawigacja itp.), felga standardowa 17' jaką dawali do dynamic i wnętrze też standardowe w kolorze czarnym. Dynamic ma dodatkowo czarną podsufitkę i to był dla mnie największy bajer bo zawsze chciałem mieć czarną podsufitkę Fotele też są z nazwy sport, ale nie są to żadne wyczynowe fotele, za to bardzo wygodne i wyglądają schludnie.
Koła raz przewoziłem, sztuk 8, ale wiadomo składałem wtedy tylne oparcia. Obawiam się jednak że 4 koła 225 mogą się nie zmieścić (mam podwójną podłogę z kołem dojazdowym więc tym samym płytszy bagażnik), ale może ktoś sprawdzał i wejdą.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 10 cze 2016, 23:01
- Imię: Kuba
- Auto: Astra K ST Dynamic ; Astra J ST Cos
- Silnik: B14XFT ; A17DTS[LUD]
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
1.4 Turbo 150 HP (B14XFT) bez S&S, przyspieszenie 0-100 km/h = 8,3 s
1.6 Turbo 200 HP (B16SHT) przyspieszenie 0-100 km/h = 7,0 s
Co do 1.4, mam w ST, jest wystarczający, w trybie SPORT da się dynamicznie i sprawnie pojechać. Co do wyboru, jeżeli budżet pozwala Ci na 1.6, nie zastanawiaj się i bierz. Spalanie takie samo jak w 1.4, a +50 koni i 50Nm robi różnicę. Awaryjność, błahe i poważne usterki mogą się zdarzyć w jednym i w drugim silniku, reguł nie ma.
Co do wersji, Dynamic - najrozsądniejszy wybór imo, tryb SPORT masz w standardzie.
Czy kupiłbym drugi raz - z pełną świadomością, nie! Dlaczego ? Jakość montażu (ST, Ellesmere Port) woła o pomstę do nieba. Po 1000 km wnętrze trzeszczy, stuka etc. Niepodopinane spinki, kable, moduły w poszyciach wnętrza, wszystko radośnie sobie stuka i puka na nierównościach. Porysowane przy montaży plastiki wewnątrz. Bardzo kiepska jakość materiałów we wnętrzu (zdecydowanie gorsze moim zdaniem niż w J) Niektóre elementy blacharskie spasowane jak po dzwonie. To na 99% mój ostatni Opel.
1.6 Turbo 200 HP (B16SHT) przyspieszenie 0-100 km/h = 7,0 s
Co do 1.4, mam w ST, jest wystarczający, w trybie SPORT da się dynamicznie i sprawnie pojechać. Co do wyboru, jeżeli budżet pozwala Ci na 1.6, nie zastanawiaj się i bierz. Spalanie takie samo jak w 1.4, a +50 koni i 50Nm robi różnicę. Awaryjność, błahe i poważne usterki mogą się zdarzyć w jednym i w drugim silniku, reguł nie ma.
Co do wersji, Dynamic - najrozsądniejszy wybór imo, tryb SPORT masz w standardzie.
Czy kupiłbym drugi raz - z pełną świadomością, nie! Dlaczego ? Jakość montażu (ST, Ellesmere Port) woła o pomstę do nieba. Po 1000 km wnętrze trzeszczy, stuka etc. Niepodopinane spinki, kable, moduły w poszyciach wnętrza, wszystko radośnie sobie stuka i puka na nierównościach. Porysowane przy montaży plastiki wewnątrz. Bardzo kiepska jakość materiałów we wnętrzu (zdecydowanie gorsze moim zdaniem niż w J) Niektóre elementy blacharskie spasowane jak po dzwonie. To na 99% mój ostatni Opel.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2017, 10:18 przez kuba8815, łącznie zmieniany 4 razy.