Zakup Astry J - kilka pytań
- Ela87
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 lip 2018, 7:34
- Imię: Ela
- Auto: Astra J
- Województwo: lubelskie
Zakup Astry J - kilka pytań
Cena brutto 32tyś zł, po wizualnych oględzinach auto wyglada dobrze i zachowuje się dobrze, martwi sposób eksploatacji.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Hmm. Na następnych stronach książki serwisowej jest: "dodatkowa wymiana oleju i filtra". Jeśli są tam adnotacje o wymianie chociaż co 30tys to spoko. Nie ma co liczyć, że przy rocznym przebiegu +60tys ktoś będzie wymieniał olej co 15tys.Ela87 pisze:QR_BBPOST martwi sposób eksploatacji
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Dlaczego? Miałem w firmie dwa Sprintery którymi latalismy po całej Europie, auta robiły 10.000km miesiecznie i raz w miesiacu oba miały wymieniany olej wraz z filtrem....może dlatego po trzech latach miały 360kkm i nigdy nie zawiodły...soszo pisze:QR_BBPOST Nie ma co liczyć, że przy rocznym przebiegu +60tys ktoś będzie wymieniał olej co 15tys.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 lip 2018, 18:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra j Sport Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Ja znam gwiazdy ktore notorczynie wymieniaja po 30 tys bo niby maja plyny long life , sam posiadam takie auto ktore po ksiazce serwisowej mozna wyczytac wymiany co 30 tys 2x potem 1x 15 tys no i teraz ja robie manewry pierwszy po 12 . i kolejny zbliza mi sie ale zrobie juz na 15 tys bo trasy rb
- syjan1212
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sie 2018, 19:33
- Auto: astra j
- Województwo: śląskie
Witam jestem nowy i planuję kupono astry, chciałem się dowiedzieć od forumowiczów czy wiecie może jakie opony były oryginalnie montowane w astrach z 2015r diesel 1.6, 136km? czy był to rozmiar 215 czy 225?? i firma kleber czy continental?
numer Vin jak ktoś ma dostęp do bazy to W0LPF6E30FG047630 byłbym wdzięczny za pomoc
EDIT:
po sprawdzeniu auto ma oryginalny przebieg ale malowane drzwi tył i szpachla błotnik tył
numer Vin jak ktoś ma dostęp do bazy to W0LPF6E30FG047630 byłbym wdzięczny za pomoc
EDIT:
po sprawdzeniu auto ma oryginalny przebieg ale malowane drzwi tył i szpachla błotnik tył
Ostatnio zmieniony 06 sie 2018, 19:38 przez syjan1212, łącznie zmieniany 1 raz.
- nikos93
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 sie 2018, 16:06
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20lel
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Witam. Zamierzam sie wybrac obejrzec astre i stad pytanie, moze juz ktos ja ogladal i cos moze powiedziec na temat tej astry.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- damian64
- Posty: 10
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 22:56
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Województwo: śląskie
Witam,zamieszczam ten post ,żeby przestrzec potencjalnych nabywców tego oto samochodu,szkoda czasu i pieniędzy
ja straciłem ''tylko'' 500 zł,w rozmowie telefonicznej , właściciel twierdził że auto jest w bardzo dobrym stanie,wszystko robione na czas itd itd,kilkakrotnie pytałem go o stan auta ponieważ jechałem aż z Katowic i zamówiłem inspekcje ,za każdym razem odpowiedz była taka sama ,co jak się okazało potem było nieprawdą,usterek było mnóstwo,wszystkich chyba nie zapamiętałem:) po odpaleniu na zimnym silniku słychać jakieś tarcia ,ocieranie, ogólnie silnik głośno pracuje , moja Astra h chodzi ciszej,uszczelka pod pokrywą silnika do wymiany , ''ułamany'' pedał sprzęgła,nie wiem co trzeba zrobić żeby go ułamać,wyciek z kolumny kierowniczej wewnątrz auta,złamana sprężyna ,rolka napinająca mokra od jakiegoś oleju?,gąbka lub wełna wciśnięta koło turbiny, lakier matowy wymagający polerki, w 2 miejscach malowany, zacisk do wymiany ,opony tylne też,zawieszenie wybite,auto się tłucze ,komfort jazdy gorszy niż mojej 12-letniej astry h,właściciel twierdził że nic o tych usterkach nie wiedział i że przeglądy przechodzi bezproblemowo
[External Link Removed for Guests]
ja straciłem ''tylko'' 500 zł,w rozmowie telefonicznej , właściciel twierdził że auto jest w bardzo dobrym stanie,wszystko robione na czas itd itd,kilkakrotnie pytałem go o stan auta ponieważ jechałem aż z Katowic i zamówiłem inspekcje ,za każdym razem odpowiedz była taka sama ,co jak się okazało potem było nieprawdą,usterek było mnóstwo,wszystkich chyba nie zapamiętałem:) po odpaleniu na zimnym silniku słychać jakieś tarcia ,ocieranie, ogólnie silnik głośno pracuje , moja Astra h chodzi ciszej,uszczelka pod pokrywą silnika do wymiany , ''ułamany'' pedał sprzęgła,nie wiem co trzeba zrobić żeby go ułamać,wyciek z kolumny kierowniczej wewnątrz auta,złamana sprężyna ,rolka napinająca mokra od jakiegoś oleju?,gąbka lub wełna wciśnięta koło turbiny, lakier matowy wymagający polerki, w 2 miejscach malowany, zacisk do wymiany ,opony tylne też,zawieszenie wybite,auto się tłucze ,komfort jazdy gorszy niż mojej 12-letniej astry h,właściciel twierdził że nic o tych usterkach nie wiedział i że przeglądy przechodzi bezproblemowo
[External Link Removed for Guests]
- mikun
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 sie 2018, 15:35
- Auto: auto firmowe
- Województwo: mazowieckie
Witam,
do tej pory miałem auto firmowe, ale przyszedł czas zakupu czegoś dla siebie
myślałem o czymś nowym, ale wiele osób doradziło że utrata wartości, że można kupić fajne używane itd. - więc stanęło na tym że kupuje Astre IV - najlepiej kombi
zdecydowałem się na pewną dużą firmę leasingową, która ma do sprzedania Astrę IV Cosmo wersja kombi, 2.0 CDTI 165 koni, rocznik 2015, 137 tysięcy przebiegu
auto jeśli chodzi o stan wizualny wygląda jak nowe, nic nie wytarte, nic nie obite, pełna książka, pierwszy właściciel
cena 40 000 zł (z VAT 23%) do ewentualnej lekkiej negocjacji
czy warto i na co zwrócić uwagę? zabrać auto na niezależny przegląd żeby mieć pewność co do stanu technicznego auta? jakie ewentualne naprawy/koszty mogą wypaść przy takim aucie i przebiegu?
mają także parę tysięcy tańsze Astry IV Enjoy ale z dieslem 1.7 CDTI - ale rzekomo go nie polecacie
z ceny odliczę połowę VATu i reszte się wrzuci w koszty (prowadzę firmę) więc wyjdzie jakąś 1/4 taniej niż normalnie; no i wydaje mi się że pewniejsze auto od 1 właściciela, który nie kręcił licznika, ma pełną książkę itd. niż od pana Mietka z komisu - czy mylę się?
EDIT:
ewentualnie mają też Astrę IV Enjoy 1.4 benzyna 140 koni z fabrycznym LPG, z przebiegiem 148 tysięcy, rocznik 2014 - oczywiście tańsza
diesel daje chyba jednak większą frajdę z jazdy no i boję się perypetii z instalacją gazową, która ma już troche kilometrów zrobione
spalanie też chyba będzie podobne
a Wy co radzicie?
do tej pory miałem auto firmowe, ale przyszedł czas zakupu czegoś dla siebie
myślałem o czymś nowym, ale wiele osób doradziło że utrata wartości, że można kupić fajne używane itd. - więc stanęło na tym że kupuje Astre IV - najlepiej kombi
zdecydowałem się na pewną dużą firmę leasingową, która ma do sprzedania Astrę IV Cosmo wersja kombi, 2.0 CDTI 165 koni, rocznik 2015, 137 tysięcy przebiegu
auto jeśli chodzi o stan wizualny wygląda jak nowe, nic nie wytarte, nic nie obite, pełna książka, pierwszy właściciel
cena 40 000 zł (z VAT 23%) do ewentualnej lekkiej negocjacji
czy warto i na co zwrócić uwagę? zabrać auto na niezależny przegląd żeby mieć pewność co do stanu technicznego auta? jakie ewentualne naprawy/koszty mogą wypaść przy takim aucie i przebiegu?
mają także parę tysięcy tańsze Astry IV Enjoy ale z dieslem 1.7 CDTI - ale rzekomo go nie polecacie
z ceny odliczę połowę VATu i reszte się wrzuci w koszty (prowadzę firmę) więc wyjdzie jakąś 1/4 taniej niż normalnie; no i wydaje mi się że pewniejsze auto od 1 właściciela, który nie kręcił licznika, ma pełną książkę itd. niż od pana Mietka z komisu - czy mylę się?
EDIT:
ewentualnie mają też Astrę IV Enjoy 1.4 benzyna 140 koni z fabrycznym LPG, z przebiegiem 148 tysięcy, rocznik 2014 - oczywiście tańsza
diesel daje chyba jednak większą frajdę z jazdy no i boję się perypetii z instalacją gazową, która ma już troche kilometrów zrobione
spalanie też chyba będzie podobne
a Wy co radzicie?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, 15:42 przez mikun, łącznie zmieniany 2 razy.
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Ciężko powiedzieć co wybrać.
Pewno wersja Cosmo ma więcej udogodnień, lepsze materiały, lepsze wygłuszenie kabiny itp. itd.
Silnik z gazem fabrycznym jest lepiej dostosowany do tego paliwa ( np: utwardzone gniazda zaworowe)niż gdybyś sobie sam założył. Najlepiej przejedź się jednym i drugim. Oczywiście przegląd przed zakupem to podstawa.
Powodzenia.
Pewno wersja Cosmo ma więcej udogodnień, lepsze materiały, lepsze wygłuszenie kabiny itp. itd.
Silnik z gazem fabrycznym jest lepiej dostosowany do tego paliwa ( np: utwardzone gniazda zaworowe)niż gdybyś sobie sam założył. Najlepiej przejedź się jednym i drugim. Oczywiście przegląd przed zakupem to podstawa.
Powodzenia.