Astra L do floty
-
- Posty: 344
- Rejestracja: 19 mar 2018, 21:46
- Imię: Kuba
- Auto: Opel Astra IV Sedan 1.4 Turbo
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2017
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 12 razy
Re: Astra L do floty
Co do Toyoty to właśnie w Corolli debiutuje nowy system multimedialny: [External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Akurat fotele to jedyna mocna strona Corolli (ale kubełki z pakietu VIP). Co do reszty się zgodzę, mało miejsca, szczególnie z tyłu i może nie tyle archaiczne multimedia co cała konsola jest archaiczna, począwszy od hebelkowych przycisków podgrzewanych foteli, po zwykłe żarówki podświetlenia wnętra.
Jakie w ogóle skrzynie montują do Forda 1.0 155 KM i Astry 1.2 130 KM?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:31
- Imię: Tomek
- Auto: Golf 8, Octavia IV
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Jeśli chodzi o nowy system multimedialny w Toyocie, to przejadę się jeszcze raz do salonu, żeby przekonać się osobiście o zmianach. Patrząc jednak na duże ekrany dotykowe w nowym Focusie i Astrze, to nie sądzę żeby system Toyoty był konkurencyjny. Mówiąc szczerze, to nie pamiętam w jakiej wersji Corolli siedziałem, ale fotele były fatalne. Sądzę również, że nawet te najwygodniejsze w Toyocie i tak będą dużo gorsze od foteli AGR, jakie występują w Astrze i Focusie. Z fotelami AGR mam też do czynienia w nowym Golfie. Są one mega wygodne i posiadają nawet masaż. Co do skrzyni automatycznej, to nie wiem, kto jest producentem. Dla mnie najważniejszym kryterium przy wyborze automatu jest jak najmniejszy lag. Obecnie przez kombinowanie z oprogramowaniami skrzyń, pracują one z roku na rok coraz gorzej. Oczywiście przyczyną lagów są wyśrubowane normy emisji spalin.
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 29 maja 2020, 9:19
- Imię: Robot
- Auto: Astra j 1.4T
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 1 raz
Jakoś Astra od K nie ma wg mnie dobrego pomysłu na wykonanie tyłu patrząc z boku. W K jest jakby nałożony dach, w L też coś nie gra. W J ce jakoś to wygląda. Wszystkie te uwagi tyczą się sports tourer. Ciekawe czy poszli po rozum do głowy w systemie odprowadzania wody z drzwi?
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
Wybór AL ani Fokusa nie ma nic wspólnego z przedsiębiorczością.
Przedśiębiorczy człowiek oszczędza, by jak namniej utopić kapitalu jak najwięcej netto wyciągnąć. Tu brak czego kolwiek.
A auto w lizak da biednych jest. Nie obrażając nkogo. Śmiech i ból dupy od nowego roku dobrze że wprowadzają 6 lat. Nowy Ład. Biedny jeszcze biedniejszy.
Przedśiębiorczy człowiek oszczędza, by jak namniej utopić kapitalu jak najwięcej netto wyciągnąć. Tu brak czego kolwiek.
A auto w lizak da biednych jest. Nie obrażając nkogo. Śmiech i ból dupy od nowego roku dobrze że wprowadzają 6 lat. Nowy Ład. Biedny jeszcze biedniejszy.
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:31
- Imię: Tomek
- Auto: Golf 8, Octavia IV
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
My tu rozmawiamy o nowej Astrze, a Ty próbujesz mnie sprowokować pisząc o przedsiębiorczości i nowym ładzie. Wybacz, ale w takiej dyskusji nie będę uczestniczył i odpowiem Ci krótko. Pieniądze na coś tracić trzeba. Czy są to samochody, kobiety, nieruchomości, firma, wycieczki, czy inne przyjemności, niech to pozostanie indywidualną sprawą każdego. Moim zdaniem najlepiej korzystać z wszystkiego po trochu, żeby mieć równowagę. Wracając do tematu Astry, to ciekawy jestem, czy bliźniacze auto, jakim jest nowy Peugeot 308 będzie bezpośrednim konkurentem Astry i który z modeli będzie się lepiej sprzedawał.
- Adler
- Posty: 3012
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Astrę K wykluczasz? Auto dobrze sprawdza się jako flotowe. Wystarczy popatrzeć za okno, a jedzie firmowa AK Sports Tourer.
Czy musi być jednak tzw. flotowe Premium?
Czy musi być jednak tzw. flotowe Premium?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:31
- Imię: Tomek
- Auto: Golf 8, Octavia IV
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Starą Astrę wykluczam, ponieważ nowy model podoba mi się dużo bardziej. Nie szukam flotowego premium, tylko wybieram pomiędzy Focusem, a Astrą. Co prawda myślałem o A4, ale już mi przeszło.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:31
- Imię: Tomek
- Auto: Golf 8, Octavia IV
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Decyzja zapadła i zamówiłem Focusa po FL. Jazdy testowe wersją przed FL przekonały mnie ostatecznie. Po FL auto będzie jeszcze lepsze. Gdy w końcu otrzymałem ofertę leasingową na Astrę, to okazała się dużo droższa niż na Focusa. Może kiedyś jeszcze zainteresuje się Oplem, ale tym razem wygrał Ford.
- heinrich12
- Posty: 5108
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 307 razy