Usuwanie rys
-
- Posty: 776
- Rejestracja: 26 maja 2011, 17:05
- Imię: Tomek
- Auto: VW Golf Mk1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork / Opole
Re: Usuwanie rys
Panowie, jeśli rysa nie doszła do podkładu to każdą da się wyciągnąć i proszę i mi tu nie pisać o ferracli G3 bo to szajs..
Sam pracuje na pastach Memzerna i efekt jest o niebo lepszy niż produkty Megsa które są bardziej mleczkiem do zakrycia rys niż typową pastą ścierną.
Sam pracuje na pastach Memzerna i efekt jest o niebo lepszy niż produkty Megsa które są bardziej mleczkiem do zakrycia rys niż typową pastą ścierną.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 15 lut 2013, 23:22
- Imię: Comasz
- Auto: Astra G
- Silnik: 3.0 V6
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Golina k. Konina
A jeśli doszła rysa do bazy? równiez nic z tym nie zrobisz..Farecla faktycznie jest średnia dla kogoś kto sie tym zajmuje na co dzieńsauber pisze:Panowie, jeśli rysa nie doszła do podkładu to każdą da się wyciągnąć i proszę i mi tu nie pisać o ferracli G3 bo to szajs..
Sam pracuje na pastach Memzerna i efekt jest o niebo lepszy niż produkty Megsa które są bardziej mleczkiem do zakrycia rys niż typową pastą ścierną.
-
- Posty: 776
- Rejestracja: 26 maja 2011, 17:05
- Imię: Tomek
- Auto: VW Golf Mk1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork / Opole
Jak już masz baze naruszoną to jedynie uzupełnienie ubytku i spolerowanie choć zawsze zostawi to jakiś ślad chociażby minimalny Najlepiej wyjdzie na ponownym lakierowaniu niestety..
- megalite
- Posty: 70
- Rejestracja: 14 sie 2012, 21:08
- Imię: Michał
- Auto: Astra F HB 3d GT
- Silnik: c16nz
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
sauber, a jaką kombinację możesz polecić dla past Menzerna?
Moje wozidełko: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 776
- Rejestracja: 26 maja 2011, 17:05
- Imię: Tomek
- Auto: VW Golf Mk1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kluczbork / Opole
Wszystko w zależności od stanu lakieru Jeśli mocno zniszczony zaczynasz od FG500 twardy pad/wełną, następnie najlepiej PF2500 i konczysz SF4000. Dla średnio zniszczonego FG500 i kończysz FF3000.megalite pisze:sauber, a jaką kombinację możesz polecić dla past Menzerna?
Oczywiście dobór dobór padów też ma znaczącą role jak i umiejętność samego polerowania Sama polerka to początek wszystkiego, musisz odpowiednia zadbać o powłoke nie tylko samym woskiem
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
Niestety malo ktora "biala"ryse mozna usunac samym polerowaniem... Najpier papiery wodne 2500-3000 potem zielony korek 3m na futrze, potem zalezy od lakieru poprawka fg500! Pozniej pf 2500 a na koniec sf4000, albo ultrafina 3m'a
[External Link Removed for Guests]
- Cls669
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 sie 2016, 13:50
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: pomorskie
Witam szanownych kolegów i koleżanki,
Mam pytanie techniczne - czym usuwacie drobne ryski na samochodzie?
Chodzi mi o konkretne specyfiki i konkretną ziarnistość ścierki lub ewentualnie jakieś inne patenty.
Mam kilka bardzo płytkich rysek, których chciałbym się pozbyć w moim tourerku.
Mam pytanie techniczne - czym usuwacie drobne ryski na samochodzie?
Chodzi mi o konkretne specyfiki i konkretną ziarnistość ścierki lub ewentualnie jakieś inne patenty.
Mam kilka bardzo płytkich rysek, których chciałbym się pozbyć w moim tourerku.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 22 lip 2015, 9:41
- Imię: marcin
- Auto: Astra J Sport HB
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 4 razy
Polecam z pełną odpowiedzialnością SONAX XTREME 2 na małe ryski
Na trochę większe można użyć SONAX XTREME 3
Ja zawsze atakuje ryski nr 3 a później nr 2 poleruje. Powierzchnia w tym miejscu "lustro". Mycie auta nie ma wpływu na efekt polerownia.
Cena odpowiednio za nr 2 i nr 3 ok. 30 zł. Bardzo łatwy w nakładaniu. Można stosować do polerowania maszynką.
P.S. Nie polecam TEMPO i K2 Turbo robią więcej szkody niż pożytku, efekt po polerowaniu chwilowy, na ciemnych lakierach porażka.
Na trochę większe można użyć SONAX XTREME 3
Ja zawsze atakuje ryski nr 3 a później nr 2 poleruje. Powierzchnia w tym miejscu "lustro". Mycie auta nie ma wpływu na efekt polerownia.
Cena odpowiednio za nr 2 i nr 3 ok. 30 zł. Bardzo łatwy w nakładaniu. Można stosować do polerowania maszynką.
P.S. Nie polecam TEMPO i K2 Turbo robią więcej szkody niż pożytku, efekt po polerowaniu chwilowy, na ciemnych lakierach porażka.
- Cls669
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 sie 2016, 13:50
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: pomorskie
@Marcin27061979 dzięki wielkie za odpowiedź, a co myślisz o marce 3M? mam takie specyfiki ale nie wiem czy to się nada do powierzchni karoserii - czym taki specyfik SONAX XTREME różni się od 3M? sorry za pytania ale w kwestii lakierów jestem blady
- Dido
- Posty: 2616
- Rejestracja: 15 sty 2009, 21:45
- Imię: Jarek
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: Z16XE
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Pomocny: 8 razy
Cls669 - na przyszłość, zanim założysz kolejny temat zgodnie z Art.4 regulaminu forum użyj forumowej wyszukiwarki.
Połączyłem z istniejącym tematem i przeniosłem do odpowiedniego działu.
Połączyłem z istniejącym tematem i przeniosłem do odpowiedniego działu.
[External Link Removed for Guests]