1.6 Turbo 200 PS
- cudak
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 lip 2017, 10:20
- Imię: Zbigniew
- Auto: Astra K Kombi
- Silnik: R4 Turbo 200KM
- Województwo: mazowieckie
1.6 Turbo 200 PS
No i wszystko wiem ... że nic nie wiem. Zanim pojechałem do ASO na 9.00 rano, Opel Assistance podesłał mi dzisiaj gościa ze Startera, który po podłączeniu komputera, stwierdził że jest problem z przepływomierzem (nie ukrywał, że jest trochę zaskoczony tym problemem).
Skasował błąd, samochód działał bez zarzutu i nakazał mi jechać jak najszybciej do ASO - tak więc że byłem już umówiony, natychmiast pojechałem. Tam mnie technik "opierd...ł", że gość ze Startera skasował błąd a w ostateczności nie podał numeru błędu, bo teraz nie wiadomo wg. serwisu gdzie szukać?
Oczywiście, niczego nie znaleźli, jestem pewien, że nawet nie szukali, bo samochódu nie kupiłem u nich, tak więc nie będą wymieniać jakiegoś tam przepływomierza za 1000 zł bo im Opel nie zwróci. Może przesadzam, wyskoczył jakiś tam błąd, system zareagował trybem awaryjnym i tyle ... problem "sam" się rozwiązał. Teraz jestem czujny jak ważka ... wydawało mi się, że po otwarciu maski w piątek w dniu kiedy wyskoczył mi błąd, rzeczywiście po lewej stronie silnika (tam gdzie jest przepływomierz) coś tam zgrzytało lub piszczało, przez chwilę?
Tak to wygląda ...
Skasował błąd, samochód działał bez zarzutu i nakazał mi jechać jak najszybciej do ASO - tak więc że byłem już umówiony, natychmiast pojechałem. Tam mnie technik "opierd...ł", że gość ze Startera skasował błąd a w ostateczności nie podał numeru błędu, bo teraz nie wiadomo wg. serwisu gdzie szukać?
Oczywiście, niczego nie znaleźli, jestem pewien, że nawet nie szukali, bo samochódu nie kupiłem u nich, tak więc nie będą wymieniać jakiegoś tam przepływomierza za 1000 zł bo im Opel nie zwróci. Może przesadzam, wyskoczył jakiś tam błąd, system zareagował trybem awaryjnym i tyle ... problem "sam" się rozwiązał. Teraz jestem czujny jak ważka ... wydawało mi się, że po otwarciu maski w piątek w dniu kiedy wyskoczył mi błąd, rzeczywiście po lewej stronie silnika (tam gdzie jest przepływomierz) coś tam zgrzytało lub piszczało, przez chwilę?
Tak to wygląda ...
- Vexator
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 kwie 2018, 15:32
- Imię: Marcin
- Auto: Insignia B
- Silnik: B20DHT
- Rocznik: 2018
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
miałem podobnie z błędem IntelliLuxów. Błąd zniknął więc oni nie są w stanie zdiagnozować. Podłączyłem chińskiego ELMa po BT z telefonem i widzę te błędy w historii na co oni, że oni używają tylko autoryzowanego sprzętu dostarczonego przez Opla i on nic nie pokazuje.cudak pisze:Tam mnie technik "opierd...ł", że gość ze Startera skasował błąd a w ostateczności nie podał numeru błędu, bo teraz nie wiadomo wg. serwisu gdzie szukać?
cóż... "serwisowany w ASO" to nie zaleta lecz wada :/
nie znam się, więc się wypowiem
- Rysiek123
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:53
- Auto: Megane III Grandtour 1.2 130KM
- Województwo: świętokrzyskie
- Rysiek123
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:53
- Auto: Megane III Grandtour 1.2 130KM
- Województwo: świętokrzyskie
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Jeszcze trochę modeli 1.6 200 PS zostało po salonach: [External Link Removed for Guests]
Więc do ASO biegiem marsz, a za parę latek kupię sobie od pierwszego właściciela.
Tylko pamiętajcie aby trzymać pod kocem w garażu i ewentualnie raz w tygodniu do kościoła.
Więc do ASO biegiem marsz, a za parę latek kupię sobie od pierwszego właściciela.
Tylko pamiętajcie aby trzymać pod kocem w garażu i ewentualnie raz w tygodniu do kościoła.