Silnik 1.0 turbo 105km
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 28 lip 2016, 15:54
- Auto: Astra K
- Województwo: śląskie
Silnik 1.0 turbo 105km
Jakby nie patrzeć, to powietrze jest kierowane do kanałów przez mechaniczne zawory. Możliwe, że w położeniu skrajnym kiedy zawór puszczający powietrze na silnik ma być zamknięty (ogrzewanie na min), nie domyka się i zostaje mała szczelina, przez którą przepływające powietrze powoduje gwizd. Chociaż to tylko moje domysły. Jeżeli da się łatwo do tych zaworów dostać, to może warto sprawdzić, czy tam jest wszystko dobrze poskładane.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 14 paź 2016, 16:41
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT
- Województwo: śląskie
Według mnie przyczyną jest wentylator i sądzę, ze powinni Ci wymienić go na gwarancji;)
[External Link Removed for Guests]
- rumst100
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 2015, 18:02
- Imię: janusz
- Auto: opel astra j
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: podlaskie
- rumst100
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 2015, 18:02
- Imię: janusz
- Auto: opel astra j
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: podlaskie
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 lut 2016, 8:15
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XE
- Województwo: łódzkie
Taki silnik będzie od sierpnia 2019 po faceliftingu i będzie to jednostka podstawowa.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 gru 2018, 19:25
- Auto: asta k
- Województwo: świętokrzyskie
- dawid75
- Posty: 1283
- Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
- Imię: Dawid
- Auto: Meriva
- Silnik: Z18XE LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
Ale mniejsze OC za to.....
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...
- prozor
- Posty: 309
- Rejestracja: 22 sie 2018, 22:51
- Imię: Leszek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: lubuskie
- Wdzięczny: 49 razy
- Pomocny: 11 razy
Nie sądzę. Mam Mondeo 2.0 130 KM i Astrę 1.6 180 KM. Za Mondeo płacę mniejsze OC (jeden ubezpieczyciel na oba samochody). Tak więc raczej wysokość ubezpieczenia przestało być bezkrytycznie powiązane z pojemnością silnika, w kalkulacji również ma znaczenie moc silnika. Co w dobie powszechnego downsizingu nie powinno dziwić: silnik może mieć pojemność kartonu mleka, a moc większą jak silnik o pojemności sześciopaka piwa