Silnik 1.4 150KM
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 14 sty 2008, 17:00
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K 2017 czerwona 150KM
- Silnik: 1.4 XFT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Polska
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Dziś jeżdziłem wersja 125 KM różnicy nie widać pomiedzy 150 a 125KM, elastyczność podobna .
Salon obiecał pożyczyć me na weekend auto . (Wcześniej kupiłem tam Astrę J).
Salon obiecał pożyczyć me na weekend auto . (Wcześniej kupiłem tam Astrę J).
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Panowie jak to jest.
Slyszalem dzis od osoby zajmujacej sie nowymi autami,handlem,doradztwem,itd, mniejsza o to, podobno ludzie ktorzy kupili AK 150tke 1.4T uwazaja,ze jest ona szybsza od J 1.6 180tki - prawda to?
Slyszalem dzis od osoby zajmujacej sie nowymi autami,handlem,doradztwem,itd, mniejsza o to, podobno ludzie ktorzy kupili AK 150tke 1.4T uwazaja,ze jest ona szybsza od J 1.6 180tki - prawda to?
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja
I bardzo dobrze salon robi bo Ty w wekkend na spokojnie pojezdzisz zobaczysz zalety i wady.Popatrzysz sobie spokojnie bez oddechu i komentarzy sprzedawcy.Wtedy bedziesz mogl wyrobic sobie opinie o tym aucie.Fuks pisze:QR_BBPOST Dziś jeżdziłem wersja 125 KM różnicy nie widać pomiedzy 150 a 125KM, elastyczność podobna .
Salon obiecał pożyczyć me na weekend auto . (Wcześniej kupiłem tam Astrę J).
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Istotnie, odczucia w czasie jazdy są dużo lepsze. Samochód " lepiej się zbiera ". Prędkość maksymalna podejrzewam będzie wyższa w 1,6T 180KM.Dickies pisze:QR_BBPOST Panowie jak to jest.
Slyszalem dzis od osoby zajmujacej sie nowymi autami,handlem,doradztwem,itd, mniejsza o to, podobno ludzie ktorzy kupili AK 150tke 1.4T uwazaja,ze jest ona szybsza od J 1.6 180tki - prawda to?
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 gru 2007, 20:24
- Imię: Dominik
- Auto: Astra GTC / Astra J
- Silnik: Z18XER/A16LET
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK/KR
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
Na pewno konkurencja (już dawno wycinająca blachę gdzie tylko się dało, albo i tam gdzie nie!) straciła przewagę osiągów. A te 200 koni chyba jeszcze jest popędzane ze 280, czy nawet 300 Nm. Nie pamiętam, ale będzie jechało!
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Bez przesady, Astra K nareszcie jeździ podobnie do konkurencji i może z nią konkurować - po prostu. Przecież wcześniej porównując spalanie i osiągi 140 konnej Astry J do 140 konnego Golfa czy Focusa z podobną mocą - osiągi Astry mocno odstawały na drodze. W tej chwili nareszcie Astra jeździ tak, jak powinna. O osiągach Porsche tutaj nie mówimy, bo to Opel a nie Porsche. A co do wycinania blachy - pierdoły straszne ktoś tam wypisywał. Ale nie będę tłumaczył, bo niektórym i tak się nie da. Konstrukcja jest odmienna, zastosowano inną stal i wyjęto te rzeczy, które były zbędne. Ale niektórzy to sobie nawet mogą tłumaczyć że ich J'ka ma podłużnice, a K ma podłużnice z tworzywa sztucznego i podczas wypadku się rozleci jak będzie im lżej Choć osobiście uważam że design zewnętrzny był sporo lepszy w J, za to wnętrze Astry K jest super.