Silnik 1.4 150KM
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 14 sty 2008, 17:00
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K 2017 czerwona 150KM
- Silnik: 1.4 XFT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Polska
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Silnik 1.4 150KM
Dwa razy byłem na jezdzie próbnej Astra K, silnik 1.4 150KM.
Samochód bardzo fajnie się zbiera i jest ładny ale...
W stosunku do J-tki to na pewno nie jest ładniejszy.
Masę zredukowali wycinając blachę gdzie niby nie potrzebna ale czy auto jest tak samo solidne, wytrzymałe?
Na plus gadżety np. asystent pasa "kieruje" dość długo bez rak na kierownicy a jechałem 100-120 km/h.
Jak kupowałem Astrę J byłem w 100% zdecydowany, do nowego modelu jakoś nie bo w stosunku do starego ma za mało zmian na plus.
Samochód bardzo fajnie się zbiera i jest ładny ale...
W stosunku do J-tki to na pewno nie jest ładniejszy.
Masę zredukowali wycinając blachę gdzie niby nie potrzebna ale czy auto jest tak samo solidne, wytrzymałe?
Na plus gadżety np. asystent pasa "kieruje" dość długo bez rak na kierownicy a jechałem 100-120 km/h.
Jak kupowałem Astrę J byłem w 100% zdecydowany, do nowego modelu jakoś nie bo w stosunku do starego ma za mało zmian na plus.
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 18 lis 2012, 21:10
- Imię: Jar
- Auto: H GTC, J GTC
- Silnik: 14 XEP, A20DTH
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 14 sty 2008, 17:00
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K 2017 czerwona 150KM
- Silnik: 1.4 XFT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Polska
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Zgadza się, ale to za mało aby wymienić Astrę J którą kupiłem w salonie na Astrę K.
Ciekawe na ile zmieni się Insignia.
Ciekawe na ile zmieni się Insignia.
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Insignia zmieni się dużo więcej , są już zapowiedzi
Co do zmian w Astrach J i K to też już to kiedyś pisałem, że zmiany z H na J są kosmiczne, o tyle z J na K kosmetyczne.
Wiem, że to inna karoseria, nowsza elektronika itp, technicznie duży skok, ale nie tak duży jak z H na J.
Mnie jakoś bliżej do J, ja bym się nie zamienił.
Waga auta potrafi być wadą ale jest też wielką zaletą. Auto jest stabilne w takie wietrzne pogody jak teraz. Ile to już wypadków było, że kogoś zdmuchnęło przy wyjeździe z lasu czy zza ciężarówki, J nie zdmuchnie
Te moje 1640 kg pewnie trzyma się asfaltu Miałem okazje jeździć Focusem III to skakał jak kangur po jezdni.
Co do zmian w Astrach J i K to też już to kiedyś pisałem, że zmiany z H na J są kosmiczne, o tyle z J na K kosmetyczne.
Wiem, że to inna karoseria, nowsza elektronika itp, technicznie duży skok, ale nie tak duży jak z H na J.
Mnie jakoś bliżej do J, ja bym się nie zamienił.
Waga auta potrafi być wadą ale jest też wielką zaletą. Auto jest stabilne w takie wietrzne pogody jak teraz. Ile to już wypadków było, że kogoś zdmuchnęło przy wyjeździe z lasu czy zza ciężarówki, J nie zdmuchnie
Te moje 1640 kg pewnie trzyma się asfaltu Miałem okazje jeździć Focusem III to skakał jak kangur po jezdni.
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Pojeździj szybciej Astrą i Focusem, to się dowiesz o czym kolega mówi. Z Astry J, to OPC prowadzi się naprawdę przyjemnie, IMO lepiej od Focusa ST. RS niestety nie miałem okazji mocniej pojeździć. Zwykła Astra J względem Focusa jest mocno podsterowna.
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 14 sty 2008, 17:00
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K 2017 czerwona 150KM
- Silnik: 1.4 XFT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Polska
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Jeździłem
O niebo lepiej to fokus jeździ od malucha.
Poprzednie fokusy wyrobiły opinie, a to nie znaczy że wszystkie tak samo się prowadzą.
To jak z Mercem W140 nie do zajechania a następne wersje szkoda gadać szczególnie blacharka.
O niebo lepiej to fokus jeździ od malucha.
Poprzednie fokusy wyrobiły opinie, a to nie znaczy że wszystkie tak samo się prowadzą.
To jak z Mercem W140 nie do zajechania a następne wersje szkoda gadać szczególnie blacharka.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 09 cze 2015, 16:46
- Imię: Dariusz
- Auto: Astra J
- Silnik: A 1.4 NET
- Województwo: podkarpackie
Jeżdźę Astrą J 1.4T LPG, nowa z lipca ub.r. Kupiona bo nie miała konkurencji cenowej ale gdyby prowadziła się tak jak Focus którym jeżdziłem na jazdach próbnych, to do Astry dopłaciłbym spokojnie ze 2 tysie. Niestety ale układ kierowniczy Astry nie dorównuje Fordowi