1.4 turbo - system Start/Stop
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lip 2016, 15:36
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
Ale jeśli przy aktywnym SS mam na postoju wciśnięty pedał sprzęgła i bez znaczenia czy mam wciśnięty hamulec czy nie, to SS nie wyłącza silnika.
Ciekawe ile będziemy tak jeszcze pisać... Nigdzie nie zanegowałem tego, że SS zostawi odpalony silnik jak będziemy mieli wciśnięte sprzęgło. Napisałem, że jak chcemy odpalić silnik a mamy wciśnięty hamulec to wciśnięcie sprzęgła nie uruchamia silnika, konieczne w tym celu jest puszczenie hamulca. Dodatkowo jak mamy wyłączony silnik przez SS a dotkniemy gazu to silnik się odpali.ememel pisze:QR_BBPOST Ale jeśli przy aktywnym SS mam na postoju wciśnięty pedał sprzęgła i bez znaczenia czy mam wciśnięty hamulec czy nie, to SS nie wyłącza silnika.
Prościej nie potrafię.
- kubajeden
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 lis 2017, 8:21
- Imię: Jakub
- Auto: Astra K
- Silnik: 1.4 150km S&S
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Mnie generalnie denerwuje, więc wyłączyłem. W samochodach wyposażonych w S&S jest trwalszy rozrusznik oraz najnowocześniejsze akumulatory przeznaczone do systemu S&S. Żywotność jest mocno dyskusyjna, zależy od marki i kierowcy
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Z rozrusznikiem to mam pewne watpliwosci czy cokolwiek jest w nim lepiej. Za to aku jest w technologi AGM zeby mogl szybko przyjmowac prad. Przystosowany do pracy ze tak powiem agresywnej czyli raz rozladowany z achwile ladowany i tak na przemian. Niekiniecznie by wytrzymywal ze 7 czy 9 lat.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Dmb
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 sty 2018, 13:45
- Auto: Astra V
- Województwo: dolnośląskie
żywotnosc jest ograniczona, jesli uzywasz S/S. Zawsze ten eko-idiotyzm wyłączam, w kazdym aucie, jaki mam okazję jezdzić. S/S zmniejsza spalanie o mniej jak pół litra na sto km a istotnie wpływa na zużycie innych elementów, jak rozrusznik czy dwumas itd.kubajeden pisze:QR_BBPOST Mnie generalnie denerwuje, więc wyłączyłem. W samochodach wyposażonych w S&S jest trwalszy rozrusznik oraz najnowocześniejsze akumulatory przeznaczone do systemu S&S. Żywotność jest mocno dyskusyjna, zależy od marki i kierowcy
Audi 80 model B2
Z Wiki opis, ciekawostka.
Hy hy
W grudniu roku 1980 do oferty trafił model 80 Formel E. Był on dostępny z jednostką 1.6 o mocy 85KM standardowo sprzężoną ze skrzynią biegów 4+E (4 biegi + nadbieg). Na wyposażeniu samochodu znajdował się wskaźnik zmiany biegu na wyższy oraz przełącznik START-STOP w manetce wycieraczek, którym, przykładowo na postoju na światłach, można było wyłączyć silnik w celu oszczędzania paliwa.
38 lat temu...
Pewnie w deszczu się nie jeden zamotał i zgasił silnik.
Ciekawe jak to działało.
Z Wiki opis, ciekawostka.
Hy hy
W grudniu roku 1980 do oferty trafił model 80 Formel E. Był on dostępny z jednostką 1.6 o mocy 85KM standardowo sprzężoną ze skrzynią biegów 4+E (4 biegi + nadbieg). Na wyposażeniu samochodu znajdował się wskaźnik zmiany biegu na wyższy oraz przełącznik START-STOP w manetce wycieraczek, którym, przykładowo na postoju na światłach, można było wyłączyć silnik w celu oszczędzania paliwa.
38 lat temu...
Pewnie w deszczu się nie jeden zamotał i zgasił silnik.
Ciekawe jak to działało.