Silnik 1.4 125 KM z systemem S/S czy ma koło dwumasowe?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 maja 2016, 17:55
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra K ST 1.4T 125
- Silnik: B14XFL
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Odense DK
Silnik 1.4 150KM
Może chodzi o skrzynię biegów albo o eco-driving? Wersja z S/S ma eco-menu z listkiem (które występuje też w 1.0T).
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 maja 2016, 17:55
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra K ST 1.4T 125
- Silnik: B14XFL
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Odense DK
Nie wiem niestety jak się ten program nazywa, ale tego używaja w dziale części zamiennych. Po wpisaniu w google EPC wygląda znajomo, więc pewnie tak
Na wydruku na samej górze jeszcze jest (c) 2016 General Motors, marka, model i nr VIN.
Na wydruku na samej górze jeszcze jest (c) 2016 General Motors, marka, model i nr VIN.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Niestety od roku czy dwóch GM zrezygnował z wersji instalacyjnej tego programu... Teraz tylko wersja on-line.
Koszt dostępu do bazy to 180€ na kwartał .
Koszt dostępu do bazy to 180€ na kwartał .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Mateus33
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
- Imię: Mateusz
- Auto: Astak K
- Województwo: małopolskie
Mnie bardziej zastanawia czy silnik z mocy 125 KM będzie można bezpiecznie podnieść do 150 czy to podobne rozwiązanie jak stosowane J.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ponoć te silniki się niczym nie różnią. Poza oprogramowaniem sterownika.
Tak internetowa legenda...
Tak internetowa legenda...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 28 lip 2016, 15:54
- Auto: Astra K
- Województwo: śląskie
Tutaj chyba jest najmniejsza obawa o problemy, chociaż ktoś gdzieś pisał, że możliwe, że turbina jest inna. Trzeba by dostać oficjalną dokumentację/dostęp do systemu serwisowego i posprawdzać kluczowe elementy czy mają te same numery.
A nawet jeżeli turbina się różni, to myślę, że dramatu z nią nie będzie po podwyższeniu mocy
A nawet jeżeli turbina się różni, to myślę, że dramatu z nią nie będzie po podwyższeniu mocy
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Potwierdzona informacja przez ASO za sprawą kolegi atilaks.
Astra k z silnikiem 1.4 125KM S/S nie ma dwumasy.
Astra k z silnikiem 1.4 125KM S/S nie ma dwumasy.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 2:34 przez marwisn, łącznie zmieniany 2 razy.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2016, 16:10
- Imię: Miki
- Auto: Astra K Sports Tourer ok sie-wrz'16
- Silnik: B14XFL
- Województwo: Zagranica - UE
Zgaduję, że to ma sens. Dodanie gazu na niskich obrotach powoduje wyczuwalne wibracje. Biorąc pod uwagę osadzenie silnika na poduszkach, z dwumasą takie wibracje by nie przeszły na samochód. Dobrze myślę?