Silnik 1.4 125 KM z systemem S/S czy ma koło dwumasowe?

atilaks

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 18 maja 2016, 17:55
Imię: Sebastian
Auto: Astra K ST 1.4T 125
Silnik: B14XFL
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Odense DK

Silnik 1.4 150KM

#11

Nieprzeczytany post autor: atilaks »

Może chodzi o skrzynię biegów albo o eco-driving? Wersja z S/S ma eco-menu z listkiem (które występuje też w 1.0T).

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Tak z ciekawości. To jest wydruk z EPC?
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

atilaks

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 18 maja 2016, 17:55
Imię: Sebastian
Auto: Astra K ST 1.4T 125
Silnik: B14XFL
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Odense DK

#13

Nieprzeczytany post autor: atilaks »

Nie wiem niestety jak się ten program nazywa, ale tego używaja w dziale części zamiennych. Po wpisaniu w google EPC wygląda znajomo, więc pewnie tak :)

Na wydruku na samej górze jeszcze jest (c) 2016 General Motors, marka, model i nr VIN.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Niestety od roku czy dwóch GM zrezygnował z wersji instalacyjnej tego programu... Teraz tylko wersja on-line.

Koszt dostępu do bazy to 180€ na kwartał :evil:.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Mateus33

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 sie 2016, 17:58
Imię: Mateusz
Auto: Astak K
Województwo: małopolskie

#15

Nieprzeczytany post autor: Mateus33 »

Mnie bardziej zastanawia czy silnik z mocy 125 KM będzie można bezpiecznie podnieść do 150 czy to podobne rozwiązanie jak stosowane J.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Ponoć te silniki się niczym nie różnią. Poza oprogramowaniem sterownika.

Tak internetowa legenda...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Segor

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 28 lip 2016, 15:54
Auto: Astra K
Województwo: śląskie

#17

Nieprzeczytany post autor: Segor »

Tutaj chyba jest najmniejsza obawa o problemy, chociaż ktoś gdzieś pisał, że możliwe, że turbina jest inna. Trzeba by dostać oficjalną dokumentację/dostęp do systemu serwisowego i posprawdzać kluczowe elementy czy mają te same numery.
A nawet jeżeli turbina się różni, to myślę, że dramatu z nią nie będzie po podwyższeniu mocy :)

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Potwierdzona informacja przez ASO za sprawą kolegi atilaks.

Astra k z silnikiem 1.4 125KM S/S nie ma dwumasy.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 2:34 przez marwisn, łącznie zmieniany 2 razy.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Miki777

Astro-maniak
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2016, 16:10
Imię: Miki
Auto: Astra K Sports Tourer ok sie-wrz'16
Silnik: B14XFL
Województwo: Zagranica - UE

#19

Nieprzeczytany post autor: Miki777 »

Zgaduję, że to ma sens. Dodanie gazu na niskich obrotach powoduje wyczuwalne wibracje. Biorąc pod uwagę osadzenie silnika na poduszkach, z dwumasą takie wibracje by nie przeszły na samochód. Dobrze myślę?

ODPOWIEDZ