chip tuning
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
chip tuning
Witam co sadzicie i gdzie polecacie zrobienie chip tuningu z okolic śląska i do jakich wartości bezpiecznych warto podnieść silniczek 1.4 125KM ??
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Na pewno do 150 KM, tak jak ma ten sam silnik w mocniejszym modelu. Pytanie, czy tunerzy będą już mieli dostęp do tego sterownika?
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 14 mar 2009, 11:26
- Imię: Paweł
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
czyli te silniki sa identyczne 1.4 125 KM i 1.4 150KM tylko ten pierwszy ma ograniczenie programowe ???
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Na 100% to Ci nie powiem, bo tego nie sprawdzałem, ale sprawdzałem silniki 1,4 stosowane w astrach J, Corsach, Zafirach, Insigniach, Adamie i Mokkach. Od 100 poprzez 120 i 140 do 150 KM są to identyczne jednostki. Sprawdzałem w serwisie Opla z kolegą po katalogu części zamiennych. Takie same silniki. Tylko inny program w sterowniku.
na 99% tu jest tak samo. Nieopłacalne by było robienie dwóch zestawów części, drożej by to kosztowało niż jeden zestaw części i zmiana programu.
na 99% tu jest tak samo. Nieopłacalne by było robienie dwóch zestawów części, drożej by to kosztowało niż jeden zestaw części i zmiana programu.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 14 paź 2016, 16:41
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT
- Województwo: śląskie
Są to takie same silniki. Jedyna różnica oprogramowanie sterownika inne i tyle;)
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Turbina pewnie taka sam jak w starszych 1,4 do maks. mocy 172 KM.
Czyli realnie te 165KM powinien tuner wyciągnąć.
Czyli realnie te 165KM powinien tuner wyciągnąć.
- bmkz
- Posty: 356
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 13:57
- Imię: Bartek
- Auto: Astra H -> Astra J -> Hyundai IX 35
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
KaMYk, kojarzysz może ile takie podniesienie mocy może kosztować? Zależne jest to od pojemności?
2010 || 2015
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Przede wszystkim jest zależne od wieku sterownika, im starsze, bardziej obcykane przez tunerów, tym taniej.
Za program w Corsie E z 2015 chcieli 1500 zł, ale się poddali, bo ich programatory nie obsługiwały jeszcze tego sterownika, za nowy
Czekam, aż sobie zaktualizują.
W Astrze J też kosztowało 1500 zł, a złamanie zabezpieczeń Opla nastąpiło po blisko 3 latach od wypuszczenia na rynek kodowanych sterowników do diesla 2.0.
Musisz dzwonić do tunerów w swojej okolicy i pytać. Teraz te 2.0 w dieslu robią nawet i za 1200 zł, oczywiście te po 2012, bo wcześniejsze to i za 900 zł zrobisz.
Za program w Corsie E z 2015 chcieli 1500 zł, ale się poddali, bo ich programatory nie obsługiwały jeszcze tego sterownika, za nowy
Czekam, aż sobie zaktualizują.
W Astrze J też kosztowało 1500 zł, a złamanie zabezpieczeń Opla nastąpiło po blisko 3 latach od wypuszczenia na rynek kodowanych sterowników do diesla 2.0.
Musisz dzwonić do tunerów w swojej okolicy i pytać. Teraz te 2.0 w dieslu robią nawet i za 1200 zł, oczywiście te po 2012, bo wcześniejsze to i za 900 zł zrobisz.
- bmkz
- Posty: 356
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 13:57
- Imię: Bartek
- Auto: Astra H -> Astra J -> Hyundai IX 35
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedź chyba po nowym roku zagłębię się w temacie i może swojego 1.4 (100 KM) poddam programowi.
2010 || 2015
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Szczerze, to z 1,4 100KM, to szału nie będzie. Nie masz turbiny.
Ja piszę o 1,4T (A14NEJ, NEL, NET i NEH)
A14XER to nie jest silnik do tuningu. Na pewno się spodziewaj się wzrostu powyżej 120KM.
Pierwotnie ten silnik miał 75KM, później podnieśli do 90, a teraz ma 100KM. Opel już go wyżyłował
Ja piszę o 1,4T (A14NEJ, NEL, NET i NEH)
A14XER to nie jest silnik do tuningu. Na pewno się spodziewaj się wzrostu powyżej 120KM.
Pierwotnie ten silnik miał 75KM, później podnieśli do 90, a teraz ma 100KM. Opel już go wyżyłował