1.6d 110KM
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
1.6d 110KM
Jeśli dobrze zrozumiałem to masz potwierdzenie z ASO, że mogą zmienić program na mocniejszy za 1000 pln "na lewo".
Jaki koszt jak robią to w na gwarancji i biorą na klatę jak coś im nie wyjdzie??
Jaki koszt jak robią to w na gwarancji i biorą na klatę jak coś im nie wyjdzie??
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Marcin, jak "po cichu" to o jakiej gwarancji piszesz?senatorusa pisze:QR_BBPOST bo w ASO chcą 1000zł "po cichu"
Wgrają Ci poprzez MDI soft z wersji 150KM, wszystko na Twoja odpowiedzialność
Nikt Ci się pod tym nie podpisze.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Dlatego pytam czy jest opcja zrobienia tego legalnie. A jeśli tak to jakie koszta.
Nie wiem na ile ASO wnika w takie rzeczy jak kontrola programu w sterowniku jak auto trafia na naprawę gwarancyjną.
Jak wnika to tak jak piszesz zmiana softu = utracie gwarancji.
Chyba, że zrobione przez nich...
Nie wiem na ile ASO wnika w takie rzeczy jak kontrola programu w sterowniku jak auto trafia na naprawę gwarancyjną.
Jak wnika to tak jak piszesz zmiana softu = utracie gwarancji.
Chyba, że zrobione przez nich...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Jak wszędzie wszystko zależy od ludzi, jak Ci się trafi służbista i zobaczy na MDI inną wersję softu i zrobi z tego aferę, to po gwarancji, a inny nawet nie spojrzy.
Tak samo jak z kontrolą drogową, masz 107 na 50 i od jednego wyjedziesz biedniejszy o 200 zł a od drugiego bez prawka i -500 w portfelu. A dobrze wiesz, że oficjalnie to w Oplu nie ma opcji, aby Ci wgrali co innego.
Tak samo jak z kontrolą drogową, masz 107 na 50 i od jednego wyjedziesz biedniejszy o 200 zł a od drugiego bez prawka i -500 w portfelu. A dobrze wiesz, że oficjalnie to w Oplu nie ma opcji, aby Ci wgrali co innego.
- Sly
- Posty: 142
- Rejestracja: 07 maja 2016, 0:01
- Imię: Sly
- Auto: AK ST BLACK
- Silnik: 1,4 125KM
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Być może nie było żadnej usterki silnika i nie trzeba było się tym martwić, ale jak znam życie w przypadku awarii każdy sposób będzie dobry, aby przerzucić koszta na klienta
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
No to nie wiem czy dawanie auta za 70 - 80.000 pln do "mirka" z salonu żeby "na lewo" zmieniał soft to dobry pomysł.
Może w fordzie mają lepszy serwis, albo ja mam pecha jeśli chodzi o ASO Opla.
Może w fordzie mają lepszy serwis, albo ja mam pecha jeśli chodzi o ASO Opla.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Ale to nie ma co porównywać, inna marka, inny importer, inne zasady, inny soft, inne sterowniki.
W Fordzie kupujesz za 150 zł interfejs od Viakena i w necie są za darmo dwa softy, którymi zrobisz wszystko w elektronice.
W oplu sam wiesz jak jest.
I na pewno żadna dotychczasowa wersja astr nie miała 2 map w sterowniku. Sterownik można było poddać tuningowi, zmieniając te mapy, a nie przełączając opcje programowe, aby czytał inna, alternatywna mapę.
W Fordzie kupujesz za 150 zł interfejs od Viakena i w necie są za darmo dwa softy, którymi zrobisz wszystko w elektronice.
W oplu sam wiesz jak jest.
I na pewno żadna dotychczasowa wersja astr nie miała 2 map w sterowniku. Sterownik można było poddać tuningowi, zmieniając te mapy, a nie przełączając opcje programowe, aby czytał inna, alternatywna mapę.
- senatorusa
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lip 2016, 18:30
- Imię: Paweł
- Auto: Astra K Kombi, 1.6 d, 110KM
- Silnik: B16DTE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Sulejówek
A co może stać się z silnikiem? Jeżeli w moim przypadku skrzynia, silnik, turbina jest taka sama dla mocy 95/110/136 KM.
To zmiana programu nic nie jest w stanie zrobić.
ja się tutaj wymądrzam bo w fordzie to przechodziło gładko.
Pomyśl jak podjeżdżałeś mondeo w wersji 115 KM a kolega przełączał Ci na 163KM
To przecież przez pierwszy miesiąc nie wychodzisz z auta! i cały czas banan na twarzy
Dlatego jestem strasznie ciekawy czy jest taka możliwość w Oplu.
chyba w Oplu tak nie będzie wszystko i łatwo banglać
To zmiana programu nic nie jest w stanie zrobić.
ja się tutaj wymądrzam bo w fordzie to przechodziło gładko.
Pomyśl jak podjeżdżałeś mondeo w wersji 115 KM a kolega przełączał Ci na 163KM
To przecież przez pierwszy miesiąc nie wychodzisz z auta! i cały czas banan na twarzy
Dlatego jestem strasznie ciekawy czy jest taka możliwość w Oplu.
chyba w Oplu tak nie będzie wszystko i łatwo banglać
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Do zmiany mocy, to mnie akurat przekonywać nie musisz Mam 202KM z seryjnych 165KM.
A nie mam więcej tylko dlatego, że mam automat i niestety więcej nie pójdzie. Limitery w skrzyni, po prostu jej szkoda. max ma 450Nm na sprzęgle hydrokinetycznym, a jest aktualnie 436Nm.
A co do możliwości, to w Oplu tak Ci to nie przejdzie jak w Fordach.
Z której części Mazowsza jesteś? Daleko masz do Płock/Sierpc, bo możemy sprawdzić, jaki to sterownik się tam kryje.
A nie mam więcej tylko dlatego, że mam automat i niestety więcej nie pójdzie. Limitery w skrzyni, po prostu jej szkoda. max ma 450Nm na sprzęgle hydrokinetycznym, a jest aktualnie 436Nm.
A co do możliwości, to w Oplu tak Ci to nie przejdzie jak w Fordach.
Z której części Mazowsza jesteś? Daleko masz do Płock/Sierpc, bo możemy sprawdzić, jaki to sterownik się tam kryje.
- senatorusa
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lip 2016, 18:30
- Imię: Paweł
- Auto: Astra K Kombi, 1.6 d, 110KM
- Silnik: B16DTE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Sulejówek
ok, sprawdzimy.
za około tydzień będę w twoich okolicach to się odezwę i ... ustalimy zeznania
za około tydzień będę w twoich okolicach to się odezwę i ... ustalimy zeznania