1.6d 110KM

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

1.6d 110KM

#21

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Jeśli dobrze zrozumiałem to masz potwierdzenie z ASO, że mogą zmienić program na mocniejszy za 1000 pln "na lewo".

Jaki koszt jak robią to w na gwarancji i biorą na klatę jak coś im nie wyjdzie??
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

senatorusa pisze:QR_BBPOST bo w ASO chcą 1000zł "po cichu"
Marcin, jak "po cichu" to o jakiej gwarancji piszesz?

Wgrają Ci poprzez MDI soft z wersji 150KM, wszystko na Twoja odpowiedzialność :)
Nikt Ci się pod tym nie podpisze.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Dlatego pytam czy jest opcja zrobienia tego legalnie. A jeśli tak to jakie koszta.

Nie wiem na ile ASO wnika w takie rzeczy jak kontrola programu w sterowniku jak auto trafia na naprawę gwarancyjną.

Jak wnika to tak jak piszesz zmiana softu = utracie gwarancji.

Chyba, że zrobione przez nich...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Jak wszędzie wszystko zależy od ludzi, jak Ci się trafi służbista i zobaczy na MDI inną wersję softu i zrobi z tego aferę, to po gwarancji, a inny nawet nie spojrzy.
Tak samo jak z kontrolą drogową, masz 107 na 50 i od jednego wyjedziesz biedniejszy o 200 zł a od drugiego bez prawka i -500 w portfelu. A dobrze wiesz, że oficjalnie to w Oplu nie ma opcji, aby Ci wgrali co innego.

Awatar użytkownika
Sly

Astro-maniak
Posty: 142
Rejestracja: 07 maja 2016, 0:01
Imię: Sly
Auto: AK ST BLACK
Silnik: 1,4 125KM
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: EZG
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Sly »

Być może nie było żadnej usterki silnika i nie trzeba było się tym martwić, ale jak znam życie w przypadku awarii każdy sposób będzie dobry, aby przerzucić koszta na klienta ;)

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

No to nie wiem czy dawanie auta za 70 - 80.000 pln do "mirka" z salonu żeby "na lewo" zmieniał soft to dobry pomysł.

Może w fordzie mają lepszy serwis, albo ja mam pecha jeśli chodzi o ASO Opla.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Ale to nie ma co porównywać, inna marka, inny importer, inne zasady, inny soft, inne sterowniki.
W Fordzie kupujesz za 150 zł interfejs od Viakena i w necie są za darmo dwa softy, którymi zrobisz wszystko w elektronice.
W oplu sam wiesz jak jest.
I na pewno żadna dotychczasowa wersja astr nie miała 2 map w sterowniku. Sterownik można było poddać tuningowi, zmieniając te mapy, a nie przełączając opcje programowe, aby czytał inna, alternatywna mapę.

Awatar użytkownika
senatorusa

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 08 lip 2016, 18:30
Imię: Paweł
Auto: Astra K Kombi, 1.6 d, 110KM
Silnik: B16DTE
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Sulejówek

#28

Nieprzeczytany post autor: senatorusa »

A co może stać się z silnikiem? Jeżeli w moim przypadku skrzynia, silnik, turbina jest taka sama dla mocy 95/110/136 KM.
To zmiana programu nic nie jest w stanie zrobić.

ja się tutaj wymądrzam bo w fordzie to przechodziło gładko.

Pomyśl jak podjeżdżałeś mondeo w wersji 115 KM a kolega przełączał Ci na 163KM :D
To przecież przez pierwszy miesiąc nie wychodzisz z auta! i cały czas banan na twarzy :D

Dlatego jestem strasznie ciekawy czy jest taka możliwość w Oplu.

chyba w Oplu tak nie będzie wszystko i łatwo banglać :(

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Do zmiany mocy, to mnie akurat przekonywać nie musisz :) Mam 202KM z seryjnych 165KM.
A nie mam więcej tylko dlatego, że mam automat i niestety więcej nie pójdzie. Limitery w skrzyni, po prostu jej szkoda. max ma 450Nm na sprzęgle hydrokinetycznym, a jest aktualnie 436Nm.

A co do możliwości, to w Oplu tak Ci to nie przejdzie jak w Fordach.
Z której części Mazowsza jesteś? Daleko masz do Płock/Sierpc, bo możemy sprawdzić, jaki to sterownik się tam kryje.

Awatar użytkownika
senatorusa

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 08 lip 2016, 18:30
Imię: Paweł
Auto: Astra K Kombi, 1.6 d, 110KM
Silnik: B16DTE
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Sulejówek

#30

Nieprzeczytany post autor: senatorusa »

ok, sprawdzimy.
za około tydzień będę w twoich okolicach to się odezwę i ... ustalimy zeznania :D

ODPOWIEDZ