zmniejszają natężenie, taki system też jest już w Astrze J jak i wielu innych markach i modelach.
Dzienne i pozycje to te same reflektory, tylko świecą z różną mocą
tylne światła z dziennymi
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
nie jako mijania, bo to są inne ledy, ale jako pozycyjne.
Przynajmniej w J tak mam, że dzienne i pozycyjne to są te same ledy, tylko zmieniają natężenie świecenia.
Przynajmniej w J tak mam, że dzienne i pozycyjne to są te same ledy, tylko zmieniają natężenie świecenia.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 21 mar 2017, 17:08
- Imię: Tomek
- Auto: ix 20
- Silnik: 1.6 Pb
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
A nic. Wszak Scania to nie astra ale tak są podłączone z fabryki. Z dziennymi świecą pozycje z tyłu i boku w naczepie również. Po za tym jak napisał KaMyk dzienne i pozycyjne to te same diody świecące o różnym natężeniu. I jeszcze te same diody obsługują kierunkowskazy.Budus pisze:QR_BBPOST ciekawe co pieski przy kontroli na to
To rozwiązanie też chyba nie jest do końca zgodne z przepisami. Jak włączysz awaryjne to nie ma pozycji z przodu.
Ostatnio zmieniony 22 lip 2018, 21:56 przez soszo, łącznie zmieniany 3 razy.
Jestem tu gdzie stoję, ale jeśli się ruszę, to mogę się zgubić.
- Vexator
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 kwie 2018, 15:32
- Imię: Marcin
- Auto: Insignia B
- Silnik: B20DHT
- Rocznik: 2018
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
A po co Ci pozycyjne razem z awaryjnymi? Ani na jednych, ani na drugich nie wolno Ci jechać, a na postoju same awaryjne wystarczą.
nie znam się, więc się wypowiem