Witam
Chciałem się Was zapytać - co może być przyczyną (gdzie jej szukać).
Kiedy wyjmę bezpiecznik bezpieczniki 48(skrzynka pod maską) wycieraczka tylna nie chodzi w ogóle, jeśli próbuję włączyć ją przy kierownicy.
Natomiast w momencie uruchomienia spryskiwacza przedniej szyby - rusza. Wyjmując ten kolejny bezpiecznik 31(skrzynka pod konsolą) - czyli mam wyjęte 2 bezpieczniki od tylnej wycieraczki - wycieraczka tylna uruchamia się tylko, jak uruchomię spryskiwacz przedniej szyby (wydawałoby się, że nie powinna w ogóle ruszyć ). I dział tylko do momentu jak spryskiwacz jest włączony. W momencie puszczenia spryskiwacza - wycieraczka staje natychmiast i zostaje tak do momentu ponownego włączenia spryskiwacza. Dziwna sprawa.. Może ktoś z Was walczył z czymś podobnym?
Pozdrawiam
Problem z tylną wycieraczką
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 24 sty 2011, 23:29
- Imię: Paweł
- Auto: ASTRA K
- Silnik: 1,6 /110
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
- brewa7
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 kwie 2024, 19:45
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT
- Rocznik: 2019
- Województwo: łódzkie
Cześć,
Jestem świeżym posiadaczem Astry K w HB, jak w temacie występuje u mnie problem z tylną wycieraczką.
Problem polega na tym, że kiedy wycieraczka na manetce ma ustawioną pozycję pracy przerywanej [INT], to pracuje skokami.
pierw leży po jednej stronie szyby, potem zatrzymuje się w połowie, następnie dojeżdża do drugiej strony szyby, po czym wraca znów w połowie drogi zatrzymując się.
Moje pytania są:
Czemu się tak dzieje?
Jak to naprawić?
Jak w ogóle zdjąć obicie tylnej klapy?
Dodam, że po przesunięciu pokrętła na pracę ciągłą, wycieraczka pracuje cały czas.
Jestem świeżym posiadaczem Astry K w HB, jak w temacie występuje u mnie problem z tylną wycieraczką.
Problem polega na tym, że kiedy wycieraczka na manetce ma ustawioną pozycję pracy przerywanej [INT], to pracuje skokami.
pierw leży po jednej stronie szyby, potem zatrzymuje się w połowie, następnie dojeżdża do drugiej strony szyby, po czym wraca znów w połowie drogi zatrzymując się.
Moje pytania są:
Czemu się tak dzieje?
Jak to naprawić?
Jak w ogóle zdjąć obicie tylnej klapy?
Dodam, że po przesunięciu pokrętła na pracę ciągłą, wycieraczka pracuje cały czas.