A jak operowałeś pedałem gazu w automacie? Tak samo jak w manualu? W tym może być problem. Mój tata ma Mini Cooper S coś koło 200 KM z napędem na 4 koła. Przejechałem się i szału na mnie nie zrobił jeżeli chodzi o przyspieszenie. Problemem był mój nawyk z diesela, że nie ma sensu wciskać gazu dalej niż do 2/3 (bo praktycznie nic już to nie daje). Dopiero na ostatniej prostej zauważyłem, że aby silnik pracował na 100%, to trzeba deptać do podłogi, bo na końcu jest specjalny "przełącznik", który powoduje dodatkową redukcję biegu!kuba8815 pisze:QR_BBPOSTZ automatem zdecydowanie traci dynamikę ten silnik, manual o niebo lepiej.
Skrzynia biegów
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 28 lip 2016, 15:54
- Auto: Astra K
- Województwo: śląskie
Skrzynia biegów
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2016, 10:11 przez Segor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Od 2012 roku skrzynia M32 zostala sporo zmodyfikowana. Ma dodatkowe kanaly olejowe, brak korka kontrolnego, podobno inne lozyka, inny olej itd. Takze to nie to samo.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 10 cze 2016, 23:01
- Imię: Kuba
- Auto: Astra K ST Dynamic ; Astra J ST Cos
- Silnik: B14XFT ; A17DTS[LUD]
- Województwo: mazowieckie
- Kontakt:
Tak, wiem o czym mówisz, 2 poziomowy pedał na pewno wyczuwałem w skrzyniach DSG, tutaj nie mam pewności czy były tak samo wyczuwalne 2 progi pedału gazu. Wiem jak się jeździ automatami, deptałem do podłogi i szału nie było. Dla mnie ta skrzynia dużo za wolno redukuje biegi przy ostrym depnięciu, za długo "myśli"Segor pisze:QR_BBPOSTA jak operowałeś pedałem gazu w automacie? Tak samo jak w manualu? W tym może być problem. Mój tata ma Mini Cooper S coś koło 200 KM z napędem na 4 koła. Przejechałem się i szału na mnie nie zrobił jeżeli chodzi o przyspieszenie. Problemem był mój nawyk z diesela, że nie ma sensu wciskać gazu dalej niż do 2/3 (bo praktycznie nic już to nie daje). Dopiero na ostatniej prostej zauważyłem, że aby silnik pracował na 100%, to trzeba deptać do podłogi, bo na końcu jest specjalny "przełącznik", który powoduje dodatkową redukcję biegu!kuba8815 pisze:QR_BBPOSTZ automatem zdecydowanie traci dynamikę ten silnik, manual o niebo lepiej.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 21 lis 2015, 18:47
- Auto: Astra K
- Silnik: B14XFT 6T35
- Województwo: Zagranica - UE
Swoją drogą... Da się w ASO przestawić w Elite na tryb sportowy? To tylko kwestia oprogramowania w sumie więc jak da się klikiem w Dynamic to może da się na stałe w sofcie Elite?
Nie mam co prawda porównania - jak dla mnie skrzynia zmienia wystarczająco szybko (choć oczywiście zawsze chciało by się by było szybciej).
Nie mam co prawda porównania - jak dla mnie skrzynia zmienia wystarczająco szybko (choć oczywiście zawsze chciało by się by było szybciej).
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2016, 17:39 przez arekx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 18 maja 2016, 23:55
- Imię: Paweł
- Auto: AK Elite ST
- Silnik: B14XFT_6T35
- Województwo: mazowieckie
To wtedy raczej inne auto czystego typu sport niż auto segmentu flotowego
Najlepiej Tesle nikt w przyspieszeniu nie da rady dojść
Najlepiej Tesle nikt w przyspieszeniu nie da rady dojść
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2016, 17:57 przez pgrad, łącznie zmieniany 1 raz.