Skrzynia Easytronic

Awatar użytkownika
wogo

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 maja 2016, 19:19
Auto: Insignia Kombi
Silnik: A20DTH
Województwo: lubelskie

Skrzynia Easytronic

#1

Nieprzeczytany post autor: wogo »

czy miał ktoś do czynienia ze skrzynią easytronic w nowej astrze k ? przymierzam się do kupna nowej astry i zastanawiam się nad tą skrzynią

pawelb

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 19 maja 2016, 22:56
Imię: Paweł
Auto: Astra K ST w produkcji :)
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: pawelb »

Wogo, minęło już trochę czasu, ale czy zamówiłeś już swoje auto?

Awatar użytkownika
Taurus2017

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 08 gru 2016, 20:24
Imię: Janusz
Auto: Astra K SW
Silnik: X10
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: Taurus2017 »

Jestem posiadaczem W0LBD8EA0H8022508, zatem mam info z pierwszej ręki. Doświadczenie 700k na automatach, na nowym W0LBD8EA0H8022508 niestety tylko 1k! Uwagi: głównie porównania automatów (różnych) z tym quasi automatem.

arekx

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 21 lis 2015, 18:47
Auto: Astra K
Silnik: B14XFT 6T35
Województwo: Zagranica - UE

#4

Nieprzeczytany post autor: arekx »

To gdzie to info? Wypadało by opisać.

Awatar użytkownika
Taurus2017

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 08 gru 2016, 20:24
Imię: Janusz
Auto: Astra K SW
Silnik: X10
Województwo: mazowieckie

#5

Nieprzeczytany post autor: Taurus2017 »

Jestem posiadaczem W0LBD8EA0H8022508, zatem mam info z pierwszej ręki. Doświadczenie 700k na automatach, na nowym W0LBD8EA0H8022508 niestety tylko 1k! Uwagi: głównie porównania automatów (różnych) z tym quasi automatem.
Skrzynka dość przyjemna, chociaż ma pewne irytujące cechy, rozpędza się jak stateczny samochód GM, po 1 jedynce następuje utrata ciągu do 2, potem już ładnie sie buja, chociaż generalnie lubi wyższe obroty (to dla mnie nowość, bowiem zrobiłem 500k na dieslach), na razie rozpędziłem tylko do 140 km/h jazda bardzo przyjemna, lecz jest to bardzo lekki samochód i należy do tego się szybko przyzwyczaić. Ponadto jest węższy od moich poprzedników. Zużycie paliwa cały zbiornik cykl mieszany 6,8, 200 km poza miastem drogi boczne i około 100 km S8 tankowanie ta sama stacja 10,3 l.
Ciekawostka. Auto nie ma klasycznego ,,P", zatem start: kluczyk + hamulec (bez tego nie odpali) przełożenie z ,,N" na "R" ,,D" lub ,,M1" zwolnienie hamulca ręcznego i start. Opisy biegów na wyświetlaczu w Enjoy małe, należy uważać.

EDIT:
Mam też inne bieżące uwagi nt np. wersji, (wyposażenied i konfiguracja), ale wolałbym odpowiadać na konkretne sprawy.

EDIT:
Kolejne uwagi po 2,5k. Zużycie paliwa w mieście z użyciem Start/Stop około 7,7 (mierzony przebieg 0,9k). Występują problemy ze sprzęgłem na 1, lecz chyba jest to wynik ustawienia układu sterowania, a więc wizyta ASO. Jazda w trybie manualnym bardzo przyjemna, można wrzucić bieg wcześniej, niż pokazuje wskaźnik. Redukcja biegów bardzo płynna, chociaż niekiedy zbyt ,,radykalna" dostaję 1, a można się turlać na 2. Wyjazdy z garaży podziemnych, a więc o znacznych różnicach poziomów, tylko w trybie manual, w trybie automat, potrafi w połowie podjazdu zmienić bieg, co powoduje staczanie się do tyłu.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2017, 18:28 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ