Witam wszystkich
Mam pytanie - czy w Astrze K przy wykonywaniu geometrii ustawia się tylne koła czy są one nieregulowane?
Nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Może ktoś z forumowiczów ma w tej materii szerszą wiedzę?
Zastanawiam się też, czy drążki Watta mogą mieć wpływ na parametry geometrii (czy astrę z drążkami ustawia się inaczej niż bez)?
pozdrawiam
Geometria (zbieżność) - czy reguluje się tył?
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 cze 2016, 11:12
- Imię: Rafał
- Auto: AK
- Silnik: 1.6T
- Województwo: śląskie
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Tył nie ma regulacji geometrii, przód zresztą też. Regulujesz tylko zbieżność kół przednich. Kątów pochylenia koła i kątów wyprzedzenia zwrotnicy nie reguluje sie w tych autach.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
teoretycznie tak jak kolega napisal. Tylko warunek jest taki ze sanki nie moga byc skoszone w miejscu montazu do budy.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 cze 2016, 11:12
- Imię: Rafał
- Auto: AK
- Silnik: 1.6T
- Województwo: śląskie
Dzięki, na to wygląda, że tyłu się nie rusza. Na szybko rzuciłem jeszcze dzisiaj okiem na drążki Watta i też nie widzę żeby miały jakąś ekstra regulację.
A temat się zrodził z powodu wymiany sprężyn - jak już wspominałem w innym wątku tutaj: Obniżone zawieszenie
nie najlepiej odbieram zawieszenie AK, więc postanowiłem jednak wsadzić Eibachy Pro-Kit (-30mm) i zostawić to z seryjnym amortyzatorem.
Auto zeszło mniej więcej 3cm jak w planie, a coś więcej napiszę w tamtym wątku.
Finalnie trzeba było zrobić zbieżność i gościu ustawiał tylko przód (auto po wymianie było dość mocno rozbieżne). A potem się wieczorem zacząłem zastanawiać czy się czasem nie ustawia tyłu a potem do niego przodu - no ale nie
A temat się zrodził z powodu wymiany sprężyn - jak już wspominałem w innym wątku tutaj: Obniżone zawieszenie
nie najlepiej odbieram zawieszenie AK, więc postanowiłem jednak wsadzić Eibachy Pro-Kit (-30mm) i zostawić to z seryjnym amortyzatorem.
Auto zeszło mniej więcej 3cm jak w planie, a coś więcej napiszę w tamtym wątku.
Finalnie trzeba było zrobić zbieżność i gościu ustawiał tylko przód (auto po wymianie było dość mocno rozbieżne). A potem się wieczorem zacząłem zastanawiać czy się czasem nie ustawia tyłu a potem do niego przodu - no ale nie